Fitness Seller

Progressie

Bezoekers in dit topic

Mooie progressie al hoor
 
Hey allemaal,

Dit is mijn eerste topic en om een beetje te kijken hoe het hier werkt leek het me wel leuk om een topic te maken over mijn progressie.

Op 9 juni was ik begonnen met sporten en het doel was om een beter startpunt te hebben voor een bulk. Ik was op dat moment +- 73 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569279Bekijk bijlage 569280

Hoe langer ik door ging met het afvallen hoe meer ik merkte dat het gewicht stagneerde. Dit vond ik wel lastig en daarom ben ik ook op 12 september begonnen met een bulk.
Ik woog op dat moment ongeveer 62 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569282Bekijk bijlage 569283

Iedere maandag is mijn foto en weegmoment.
Afgelopen maandag (03-10-22) woog ik 66,50 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569284Bekijk bijlage 569285

Ik ben wel al wat sterker en zwaarder geworden maar veel verschil zie ik zelf nog niet. Het komt allemaal ook wel, ik moet het alleen wat meer tijd geven. Toch blijft het leuk als je wel een verschil ziet.
Ik ben benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen.
Goed gewerkt! Mooie progressie en toch wel behoorlijk verschil hoor;).
Hoe train en eet je momenteel?
 
Goed gewerkt! Mooie progressie en toch wel behoorlijk verschil hoor;).
Hoe train en eet je momenteel?
Op dit moment 6 keer per week sporten, van ppl naar arnold split overgegaan. Ben ongeveer 2 uur per dag in de gym. Heb mijn trainingsschema ook altijd zelf samengesteld.

Hou qua voeding alles bij in MyFitnessPal. Doel is 450gr koolhydraten, 65gr vet, 165gr eiwit. Samen 3045 calorieën. Ik haal het niet iedere dag omdat het wel veel koolhydraten zijn.
 
Goed gewerkt! Mooie progressie en toch wel behoorlijk verschil hoor;).
Hoe train en eet je momenteel?
Op dit moment 6 keer per week sporten, van ppl naar arnold split overgegaan. Ben ongeveer 2 uur per dag in de gym. Heb mijn trainingsschema ook altijd zelf samengesteld

Hou qua voeding alles bij in MyFitnessPal. Doel is 450gr koolhydraten, 65gr vet, 165gr eiwit. Samen 3045 calorieën. Ik haal het niet iedere dag omdat het wel veel koolhydraten zijn.
God nondeju! Wat hebbe gij nou in je tepels zitten 😅
Hahahah ik had tepelpiercings maar die heb ik nu niet meer en de gaatjes zijn dicht. Als ik lekker ben laat ik ze weer opnieuw zetten 🤪
 
Je kan best meer vet eten ipv koolhydraten.
Meestal is de richtlijn minimaal 0,8 a 1,0 gr vet per kg lichaamsgewicht maar meer is geen probleem. Als je de kcal maar in de gaten houdt en pak een meerderheid aan gezonde vetten uit vette vis, noten, zaden, pitten, pinda(kaas), olijfolie, avocado. Eieren, mayonaise etc.
Maar een x pizza of friet is ook niets mis mee.
 
Hey allemaal,

Dit is mijn eerste topic en om een beetje te kijken hoe het hier werkt leek het me wel leuk om een topic te maken over mijn progressie.

Op 9 juni was ik begonnen met sporten en het doel was om een beter startpunt te hebben voor een bulk. Ik was op dat moment +- 73 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569279Bekijk bijlage 569280

Hoe langer ik door ging met het afvallen hoe meer ik merkte dat het gewicht stagneerde. Dit vond ik wel lastig en daarom ben ik ook op 12 september begonnen met een bulk.
Ik woog op dat moment ongeveer 62 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569282Bekijk bijlage 569283

Iedere maandag is mijn foto en weegmoment.
Afgelopen maandag (03-10-22) woog ik 66,50 kilo. Zie hier de foto's:

Bekijk bijlage 569284Bekijk bijlage 569285

Ik ben wel al wat sterker en zwaarder geworden maar veel verschil zie ik zelf nog niet. Het komt allemaal ook wel, ik moet het alleen wat meer tijd geven. Toch blijft het leuk als je wel een verschil ziet.
Ik ben benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen.
Ziet er goed uit man! Wellicht handig om je progressie te tracken door middel van metingen. Elke week je navel, taille, bicep, borst en bovenbeen meten met een meetlint. Meten is weten ;)
 
Je kan best meer vet eten ipv koolhydraten.
Meestal is de richtlijn minimaal 0,8 a 1,0 gr vet per kg lichaamsgewicht maar meer is geen probleem. Als je de kcal maar in de gaten houdt en pak een meerderheid aan gezonde vetten uit vette vis, noten, zaden, pitten, pinda(kaas), olijfolie, avocado. Eieren, mayonaise etc.
Maar een x pizza of friet is ook niets mis mee.
Ik zit nu wel op die 1,0 gram vet per kg lichaamsgewicht en heb het eerder ook wel wat hoger gehad. Voel me alleen beter als het wat lager is 🤣.
Wil echt graag ongezouten pinda's eten maar dan heb ik met 1 portie al zo veel vet binnen. Wil ook niet te veel op een dag
 
Ziet er goed uit man! Wellicht handig om je progressie te tracken door middel van metingen. Elke week je navel, taille, bicep, borst en bovenbeen meten met een meetlint. Meten is weten ;)
Super thanks man! Ga ik zeker vaker doen is ook leuk om te weten. Hier vandaag ook mee begonnen
Screenshot_20221005-221318_Feelfit.jpg
 
Wil echt graag ongezouten pinda's eten maar dan heb ik met 1 portie al zo veel vet binnen. Wil ook niet te veel op een dag
Wat noem je teveel vet.
Van vetten eten wordt je niet vet. Van ern kcal overschot wel.
En wat is een portie....
Je kan ook 3x15 gram eten ipv 1x45 gram ;)
Er zijn ook zat mensen die op 1,5 gr vet per kg lichaamsgewicht zitten. Zolang de totale kcal maar kloppen.
 
Wat noem je teveel vet.
Van vetten eten wordt je niet vet. Van ern kcal overschot wel.
En wat is een portie....
Je kan ook 3x15 gram eten ipv 1x45 gram ;)
Je hebt wel gelijk hoor! Hmm ja ik zat wel op 2 gram per kg lichaamsgewicht. Heel fijn omdat het sneller aantikt in de calorieën maar idd wat jij zegt een te groot overschot is ook niet goed.

Als ik kijk naar een macro calculator zit ik in een bulk wel tussen 2800-3200kcal per dag. Kan eventueel koolhydraten wel verlagen en de vetten omhoog gooien

Edit: als ik in vet aankom werk ik dat er later wel af. Moet me nu niet zo druk maken
 
Weet niet of ik dat hier mag delen, misschien wil hij anoniem blijven idk maar zijn tiktok is shanabolic
Denk ondertussen dat heel dit forum hem toch al weet :’)
 
Op dit moment 6 keer per week sporten, van ppl naar arnold split overgegaan. Ben ongeveer 2 uur per dag in de gym. Heb mijn trainingsschema ook altijd zelf samengesteld.

Hou qua voeding alles bij in MyFitnessPal. Doel is 450gr koolhydraten, 65gr vet, 165gr eiwit. Samen 3045 calorieën. Ik haal het niet iedere dag omdat het wel veel koolhydraten zijn.
Hard aan het werk dus.. twee uur is erg lang, maar als je vaker moet wachten op apparaten wel logisch.
 
Goede progressie man, mag je trots op zijn. Gewoon volhouden, goed trainen, flink eten dan komt het wel!
 
Back
Naar boven