XXL Nutrition

Progressie

Bezoekers in dit topic

Al deze sides veranderen niet door kennis op te doen toch? Misschien wist ie nog niet van de sides, dat kan. Dan weet ie het nu wel, dus qua kennis kan ie dan nu gaan gebruiken.

Onzin natuurlijk, hij traint nauwelijks dus kuren is ook je reinste onzin. Wat ook onzin is is om te doen of ie spontaan dood neer gaat vallen omdat ie te vroeg begint met kuren en er niks van weet. De mogelijke sides veranderen niet door er eerst 10 jaar over te lezen hoor.
Stack design kan je zeer zeker sides onderdrukken/verminderen.
Gyno beperk/voorkom je door een dht toe tevoegen (primo/mast) en lagere doseringen beginnen afwachten of je acne etc gaat krijgen en vanuit lage doseringen hoger opbouwen. Beginnen met zijn stack is vragen voor problemen terwijl dit zeer zeker “beperkt” had kunnen zijn.
 
Ben nog te strak maar jij kan me daarbij wel helpen. Kost je niks
Ben je homo? Niet erg uiteraard maar uit bepaalde reacties maak ik dit op
 
Probeer je iets te compenseren /bewijzen adhv deze kuur?
Iets zegt me dat je met jezelf in de knoop zit.
Wees eerlijk , zo kunnen we echt helpen
Jongens als jullie zo blijven doen dan ben ik zo weg en hebben jullie geen updates meer.
 
Probeer je iets te compenseren /bewijzen adhv deze kuur?
Iets zegt me dat je met jezelf in de knoop zit.
Wees eerlijk , zo kunnen we echt helpen
Dat is ook wat ik gisteravond bedoelde met "wie en wat probeer je iets te bewijzen"
 
Dat is ook wat ik gisteravond bedoelde met "wie en wat probeer je iets te bewijzen"
Dat was de vinger op de zere plek dus.

Denk om jezelf bro. Je hoeft niet te veranderen voor anderen
Ik probeer niks te bewijzen en dat jullie je mening geven snap ik. Ik vind het alleen wel fijn dat ik er over kan praten en ook van jullie kan leren. Sommige mensen zijn wel serieus aan het helpen ipv alleen maar klagen.

Sommige reacties van bepaalde mensen slaan echt nergens op. Kom op, ik denk dat jullie allemaal ouder zijn dan ik. Moeten jullie je dan zo kinderactig gedragen?

Maar als ik telkens dingen lees zoals dat ik problemen met mijzelf heb dan ben ik zo weg.
 
Back
Naar boven