AndroidHealthClinic

Progressiefoto's?

Bezoekers in dit topic

Sanne89

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
1.251
Waardering
11
Hoi fitness womens :) !

Ik weet dat het als vrouw niet altijd even gemakkelijk is om foto's te posten op het BB forum.
Maar ik wilde toch even vragen of er niet enkele geïntresseerd zijn om hun progressie eens te laten zien? Want ik zoek al enkele dagen het forum af naar meisjes die misschien foto's hebben gepost (om mij gemotiveerd te houden :) ), maar deze vind ik bijna niet..of het zijn foto's van heel lang geleden al of het zijn altijd dezelfde die ik tegen kom.
Ik ben er alvast zelf mee begonnen.
 
Ik denk dat ik komend weekend wel wat neer ga gooien.
Heb nog een heerlijke vreselijke foto op 32,5% en de laatste meting gaf 29,6% - dus met een beetje geluk zit ik nu weer wat lager...

Die foto van je buik is wel een mooie stok achter de deur. Die vakantiefoto geeft alleen maar een mooie meid weer, ik zou niet weten wat je daar aan zou moeten verbeteren...
 
Ben geen dame maar heb wel dit voor jou gevonden.

[Link niet meer beschikbaar]

Natuurlijk zijn de dames wat minder showerig op deze site ivm de opmerkingen die ze daarna te verwerken krijgen.
Zou echter toch wel 'voor en na' foto's blijven nemen (voor je zelf) want het is gewoon de beste vergelijkingsmethode
 
Ik denk dat ik komend weekend wel wat neer ga gooien.
Heb nog een heerlijke vreselijke foto op 32,5% en de laatste meting gaf 29,6% - dus met een beetje geluk zit ik nu weer wat lager...

Die foto van je buik is wel een mooie stok achter de deur. Die vakantiefoto geeft alleen maar een mooie meid weer, ik zou niet weten wat je daar aan zou moeten verbeteren...

die vakantiefoto ga ik er eens afgooien denk ik. Ik had dat gepost omdat ik geen andere foto had, maar ondertussen heb ik er een van mijn buik gemaakt. Mijn doel is omdat buikje plat en gespierder te krijgen :).. weg met die vetjes!
 
Ik heb wel wat progressiefoto's maar die staan op een ander forum en die kan ik hier niet naartoe linken. Dan worden ze namelijk weer verwijderd door de reclame die erop staat.

Heb wel iets van 2004 t/m 2007 en 2008 (die stonden hier al. Van skinny naar muscles! :D

2004
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2007
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@Aimee: hulpmiddelen of niet, naar jouw progressiefoto's ben ik behoorlijk nieuwsgierig!
 
Ik wilde er alleen graag een foto bij doen van toen ik echt nog een jonkie was (16 jaar). Ik was namelijk echt enorm skinny vroeger, men dacht zelfs dat ik anorexia had. Door het trainen icm goede voeding was ik echt goed aangekomen. Ik woog eerst 56kg, op de foto in 2004 woog ik ca. 64kg, in 2007 (op het NK) was dat 64kg droog (ca. 6% bf) en in 2008 was het 69kg droog (ca. 5% bf). Nu zit ik op 79kg off season.
 
Er staan bij haar pics hier ook genoeg vergelijkings foto's
gewoon ff checke
 
aimee, heb je nog nieuwere OFF-season pics van je zelf van 2008 of 2009 ?
 
Ik ben al jaloers op de eerste foto...
Tegen de tijd dat ik er zo uitzie ben ik al een tijdje aan het cutten...
Laatste stats zijn 1.59m 64,2 kg 29,6%
 
Ik heb wel wat progressiefoto's maar die staan op een ander forum en die kan ik hier niet naartoe linken. Dan worden ze namelijk weer verwijderd door de reclame die erop staat.

Heb wel iets van 2004 t/m 2007 en 2008 (die stonden hier al. Van skinny naar muscles! :D

2004
[Link niet meer beschikbaar]

2007
[Link niet meer beschikbaar]


Dat is pas een metamorfose.
en je haar is ook een stuk donkerder geworden.
vind je haar kleur van vroeger wel mooier;)
Val nou eenmaal ontzettend op blond
 
Ik zal de progressie van mollig propje naar slanke, gespierde meid gaan waarmaken - al denk ik niet dat ik dat vóór m'n 30e voor elkaar ga krijgen...
 
Ik wilde er alleen graag een foto bij doen van toen ik echt nog een jonkie was (16 jaar). Ik was namelijk echt enorm skinny vroeger, men dacht zelfs dat ik anorexia had. Door het trainen icm goede voeding was ik echt goed aangekomen. Ik woog eerst 56kg, op de foto in 2004 woog ik ca. 64kg, in 2007 (op het NK) was dat 64kg droog (ca. 6% bf) en in 2008 was het 69kg droog (ca. 5% bf). Nu zit ik op 79kg off season.

Dat is een hoop spiermassa respect! Persoonelijk vond ik je er wel leuker uitzien toen je nog een fitnesschick was;)
 
Dat is een hoop spiermassa respect! Persoonelijk vond ik je er wel leuker uitzien toen je nog een fitnesschick was;)

Je moet natuurlijk wel het verschil zien tussen hoe Aimee er uit ziet als ze een wedstrijd doet (super droog) en als ze iets meer vet heeft.
Denk dat het een wereld van verschil is
 
Je moet natuurlijk wel het verschil zien tussen hoe Aimee er uit ziet als ze een wedstrijd doet (super droog) en als ze iets meer vet heeft.
Denk dat het een wereld van verschil is

daarom vroeg ik om een offseason pic , op wedstrijden zijn de gezichtjes van de atleten vaak zo vreselijk dun wat niet altijd even attraktief werkt natuurlijk :p
 
aimee, heb je nog nieuwere OFF-season pics van je zelf van 2008 of 2009 ?

Deze zijn van januari 2009 en februari 2009, echt OFF season haha!! :D
Ik woog vorige maand nog rond de 77kg en gisteravond alweer 80kg! Gaat weer lekkah! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Deze zijn van januari 2009 en februari 2009, echt OFF season haha!! :D
Ik woog vorige maand nog rond de 77kg en gisteravond alweer 80kg! Gaat weer lekkah! :)

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

helaas kan ik de fotos van hier uit niet zien (firewall blokt deze site) , vanavond thuis kan ik ze ze wel zien.
 
Ik zal de progressie van mollig propje naar slanke, gespierde meid gaan waarmaken - al denk ik niet dat ik dat vóór m'n 30e voor elkaar ga krijgen...

Tuurlijk lukt dat, als je wilt, lukt het je.. Je moet er alleen wel veel voor doen.. Het was voor mij ook een hele omschakeling. Gelukkig mocht ik enorm veel vreten om aan te komen voor mijn spiermassa. Omdat ik zo dun was, was ik gewend erg veel te eten. Ik wilde namelijk juist aankomen, maar het lukte steeds niet. Dieetperiodes zijn voor mij wel heeeeeeel zwaar.. Ik ben nu eenmaal een vreetzak en ik vind het moeilijk al dat lekkers aan me voorbij te laten gaan.. Maar het gaat de laatste 2 wedstrijden erg goed, dus volgende gaat het waarschijnlijk nog beter! :D
 
veel leukere fotos zijn dat, kan je daar meer van posten?
 
helaas kan ik de fotos van hier uit niet zien (firewall blokt deze site) , vanavond thuis kan ik ze ze wel zien.

Ok, ze komen van Facebook.. Dit waren de enige foto's waar geen reclame van een ander forum op staat, dus kan ze helaas nergens anders vandaan linken..
 
Back
Naar boven