MuscleMeat

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
LAATSTE UPDATE OP 10/12/2015

Ik heb deze gemaakt met Word, je kan ze afdrukken zo vaak je wil. Hiermee kan je een persoonlijke log van je trainingen bijhouden, dit is zeer nuttig als je progressief wilt trainen. Vind je afdrukken te duur dan kan je ook 1 x afdrukken en daarna fotocopieën nemen of alleen op pc bewaren. Uiteraard is dit slechts een template, daarmee bedoel ik dat je alles eraan kan veranderen naar eigen smaak. Bijvoorbeeld de oefeningen of indeling per dag van de week. Deze template bevat oefeningen uit mijn persoonlijke trainingsschema, deze oefeningen zijn gekozen voor massa, maar ook voor functioneel trainen en de mogelijkheden van mijn eigen sportschool. Bovendien verander ik sommige oefeningen zelf ook wel eens. Niet alle oefeningen of reeksen moet je doen! Het is gewoon ruim gekozen voor afwisseling of verandering. Hopelijk hebben jullie er iets aan :)

Update 30/03/2011: een meer geavanceerde, verbeterde, op maat gemaakte Excel versie is te krijgen via BBnl Persoonlijke Begeleiding.

Update 10/12/2015: Template info aangepast en PDF versie toegevoegd. De PDF is er alleen om makkelijk door te sturen en om af te drukken. Kies voor de .doc als je de template wilt kunnen aanpassen.

Update 03/06/2016: Ondertussen is er ook een gratis progressieschema om je maaltijden, massa, en vetpercentage, bij te houden. Zo mis je geen enkele maaltijd meer en heb je een goed overzicht van hoe de afgelopen weken verlopen zijn wat je voeding betreft. Ga naar: GRATIS Progressieschema voor het bijhouden van maaltijden, massa, en vetpercentage.
 

Bijlagen

  • progressieschema_week_2015.doc
    181,5 KB · Weergaven: 193.444
  • progressieschema_week_2015.pdf
    148,1 KB · Weergaven: 6.251
Ziet er leuk uit! En je kan nog makkelijk dingen veranderen...Top!
 
Handig, thanx!

edit: "you must spread some..."
 
Laatst bewerkt:
sexy hoor:) gooeie actie:D
 
echt dank je , was al lang naar zoiets op zoek ...
 
Zal zeer handig blijken te zijn. Bedankt!

EDIT: 66 user hebben dit gedownload en maar 10 mensen hebben gereageerd?! Erg beleefd is dit niet!
 
Laatst bewerkt:
Bling bling!!! :thumbs:
 
Bedankt, kan wel handig zijn met fixxen nieuw trainingschema...
 
Thankx en erg handig als voor het opzetten van nieuwe trainingsschema´s :cool:
 
Tnx, ik zal eens gaan kijken hoe of wat! ;)
 
tnx dude..handig dit!
 
Thanx T! :thumb:

Want af en toe vergeet ik wel es hoeveel ik de vorige keer heb gepakt.
 
Dank je lieverd, love you :p
 
Dank u. Doe dit tot nu toe alleen voor de grote drie in word. Dit zal ik vast en zeker nog wel een keer gebruiken :)
 
Back
Naar boven