AndroidHealthClinic

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vanaf morgen in gebruik! :lifter:
 
bedankt! ik ga het zeker bijhouden en gebruiken!
 
Dit is een splitschema neem ik aan, aangezien je per dag een spiergroep traint. En ik ben nog een beginner en heb op verschillende andere topic's gezien dat een beginner beter een full body schema moet pakken. Ik doe deze schema echter al 3 weken en hij bevalt me wel. Is het toch aan te raden om een full body trainings schema te nemen?
 
mooi schema zeker handig
 
Dit is een splitschema neem ik aan, aangezien je per dag een spiergroep traint. En ik ben nog een beginner en heb op verschillende andere topic's gezien dat een beginner beter een full body schema moet pakken. Ik doe deze schema echter al 3 weken en hij bevalt me wel. Is het toch aan te raden om een full body trainings schema te nemen?

Mag je zelf kiezen. Ben zelf begonnen met full body maar schakelde al snel over naar split. Kan beiden afhankelijk van tijd/doel/voorkeur.
 
dank u , zeer handig !
 
Inderdaad een mooi schema, merci

Ik wil toch even vragen, is 't beter dat je op een dag slechts één spiergroep traint of mag je twee spiergroepen combineren? ik doe bijvooorbeeld schouders samen met benen, rug samen met biceps, borst samen met triceps
Hoe haal je het meeste resultaat?

Alvast bedankt mannen ;)
 
Is persoonlijk, maar 2 spiergroepen kan perfect.
 
Is persoonlijk, maar 2 spiergroepen kan perfect.

Merci voor de snelle reactie

Ik heb nog een andere vraag. Ik zorg ervoor dat ik elke spiergroep twee keer per week train, maar ik heb ergens op deze topic gelezen dat je dat beter één keer doet, wat is je mening daarover?
Sorry voor 't storen
 
moage ik ben net begonnen met trainen en wil voordat k op vakantie ga in juli al wat resultaten zien denk je dat dit met lukt met dit schematje ? En waar kan ik op zoeken wat het precies voor oefeningen zijn ?:p
 
hey iedereen,

In dit schema is woensdag een rustdag en wordt er zaterdag wel getraind.
Is er een manier om woensdag toch te benutten zodat zaterdag vrij komt?

Alweer bedankt!! ;)
 
anyone?

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 20:35 ----------

Deze Manier?:

Ma: Rug
Di: Borst
Wo: Benen
Do: Schouders
Vr: Armen
 
Is dit beetje geschikt voor een zestienjarige die ongeveer 3/4 maanden aan krachttraining doet?
 
In combinatie met goede voeding heeft het me 2 kilo spieren opgeleverd in een maand tijd!
 
Zeer handig!

Heb een gelijkaardig schema als jou maar heb toch een vraagje ivm het aantal reeksen en omdat ik niet speciaal een topic wil openen voor dit probleem stel ik de vraag maar even hier :). Doe jij voor elke oefening 5 reeksen? Ben een beetje aan het experimenteren geweest met bv: de grootste oefeningen 5 reeksen en voor de kleinere 3 reeksen maar ik kom er maar niet uit wat nu het meest effectief is. (Mijn reps variëren tussen de 5 en 8).

Alvast bedankt!

grtz
 
Back
Naar boven