XXL Nutrition

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bijna 19.000 downloads...
je zou er geld voor moeten vragen ^^.
10 cent ofzo haha
 
Thnx voor deze schema ben nieuw hier en was opzoek naar een basis schema
 
geen schouders?
 
dankjewel, net iets beter dan het blaadje dat ik voor mezelf gemaakt had.
 
bijna 19.000 downloads...
je zou er geld voor moeten vragen ^^.
10 cent ofzo haha

We hebben een meer geavanceerde en gepersonaliseerde versie in de [Link niet meer beschikbaar]. De gratis versie heeft als voordeel dat het ook een beetje reclame is omdat de site erop staat. :)


geen schouders?
Jawel staan erin.
 
Bedankt, handig om nieuwe trainingsschema´s te maken
 
Thanks! Vanaf volgende week eens kijken erna :-)
 
Nice, hier kan ik wat mee! Ik doe momenteel wel drie/vier sets, ik begrijp dat ik dus beter vijf sets kan aanhouden?
 
Nice, hier kan ik wat mee! Ik doe momenteel wel drie/vier sets, ik begrijp dat ik dus beter vijf sets kan aanhouden?

LOL, nee. Is wat je zelf wilt. Maximum is 5 maar hoeft niet beter te zijn.
 
LOL, nee. Is wat je zelf wilt. Maximum is 5 maar hoeft niet beter te zijn.
Danku voor uw reactie, dan nog een vraag, ik las dat men moet afwisselen qua oefeningen aangezien je lichaam gewend raakt aan oefeningen, dit klopt neem ik aan of zijn er mensen die altijd de zelfde oefeningen doen?
 
Ik neem normaal altijd m'n mobiel mee naar de sportschool om m'n schema te onthouden en alles bij te kunnen houden.
Maar een mobiel werkt als een afleiding soms.

Printen jullie zo'n progressieschema uit en schrijven jullie alles ter plekke erbij na elke set, of schrijven jullie na afloop van de training alles op (op papier of in de pc)?
Ik dacht voorheen altijd dat pen en papier meenemen in de sportschool een beetje stom stond, maar als ik het niet meteen ergens noteer dan vergeet ik het gewicht gewoon. Dus dan maar gewoon doen?
 
Ik dacht voorheen altijd dat pen en papier meenemen in de sportschool een beetje stom stond, maar als ik het niet meteen ergens noteer dan vergeet ik het gewicht gewoon. Dus dan maar gewoon doen?

Stom? Nee. Het geeft aan dat je serieus met je training bezig bent. Er zijn ook mensen die het in hun mobiel invoeren maar dat valt minder snel op (het bijhouden van progressie).
Het is stom als je het niet bijhoudt. :D
 
Laatst bewerkt:
Stom? Nee. Het geeft aan dat je serieus met je training bezig bent. Er zijn ook mensen die het in hun mobiel invoeren maar dat valt minder snel op (het bijhouden van progressie).
Het is stom als je het niet bijhoudt. :D

Bedankt!! :)
 
Ziet er fantastisch uit. Geweldig dat dit gratis beschikbaar wordt gesteld. Ik begin zelf met een full body-workout met enkel de grote compoundoefeningen. Als ik toe ben aan een splitschema, lijkt dit me een heel geschikt schema.
 
Back
Naar boven