MuscleMeat

Prohormonen? Bullshit of Wondermiddel'? wat denk jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz,

Wat vind jij van prohormonen? en wat zijn jouw resultaten en ervaring hiermee? En met welk soort?

Dit geld dus alleen voor mensen die hier ervaring mee hebben en niet van mensen die er alleen een mening over hebben.

Ben Benieuwd wat het allemaal met mensen heeft gedaan!

:fu:
 
Neem het aan van iemand die er veel te veel tijd in gestoken heeft, zowel qua research and development, als gebruik ... bullshit. Althans voor legaal gebruik.
 
Ik heb ooit ProAnabol gebruikt van chemical nutrition... wordt niet meer gemaakt omdat het nu niet meer mag.. .maar BULLSHIT!
 
De waarheid ligt zoals gewoonlijk in het midden. Voor goeie prohormonen (laatste generatie 4AD, 1AD, Test100 etc.) geldt; geen wondermiddel maar ook geen brol.
Het lijkt me toch duidelijk uit de honderden verslagen die je kan lezen dat deze spullen wel werken, maar dat 4-5 kg. op een maand zo een beetje de standaard is...
 
Er bestaat zoiets als een placebo effect. Heb jij studies (medicine journals) waaruit blijkt dat het werkt? Denk het niet. Vnl placebo effecten, zoals ik ook al eerder zei, vitamine d is qua structuur gelijk aan een steroide, dat wil nog niet zeggen dat het ook zo werkt. In amerika is de FDA deze laat geen supplementen op de toonbank staan als deze zgn. prohormonen ook maar iets zouden werken, omdat deze dan onder de verboden klasse steroiden zouden vallen.

Grtz, bij weten is het enige wat je hiervan behaalt een placebo effect.
 
BS en niet omdat ze totaal niet werken maar omdat ze tegenwoordig net hetzelfde doen als steroiden, voor meer geld maar met minder resultaat en met dezelfde bijwerkingen.
 
Waaa nou dit schiet ook niet op iedereen zegt wat anders. Hahah Ach ja was gewoon benieuwd eigenlijk ernaar. Omdat altijd zo leuk balanceerd op het rantje van doping en naturel. aaah piepje van de magnetron :D me kip is klaar haha jammie
 
Nee hoor iedereen zegt hetzelfde maar met een andere uitleg :) Het is en blijft BS.
 
He BC ik weet dat jij ph's bullshit vind, hoe denk je over transdermale homebrews? werken die nog wel redelijk of ook dikke bull?
 
idd blijft toch veel positieve dingen horen over transdermal ph's
 
Hoe harder je erin gelooft hoe beter ze werken, dus geloof je erin dan zullen ze werken:)
 
Kijk, ze werken. Alleen vergeleken met de werking van AS stellen ze niets voor, maar of je ze daarom BS moet noemen?! Vind ik niet, maar sommigen blijkbaar wel... da's je eigen opvatting.
 
BC wat vind jij van transdermals?
 
dat verhaal van riki is onzin!
lees ergo maar die site
fda staat nu buitespel met die nieuwe generaties prohormone omdat t onder supplementen valt
waardoor het jare kan dure voordat ze weer kunne bewijze dat deze verboden moete worde (ze zijn er wel mee bezig natuurlijk)

en ze werke wel degelijk .. check de pics en de verhale maar vna mense
ik zal binnenkort verslag houde van t100 okeej over 2 weke begin ik..

blessing
pd
 
Originally posted by rastapd
dat verhaal van riki is onzin!
lees ergo maar die site
fda staat nu buitespel met die nieuwe generaties prohormone omdat t onder supplementen valt
waardoor het jare kan dure voordat ze weer kunne bewijze dat deze verboden moete worde
In Europa is het verboden. Speelt dus weinig rol wat er in de VS gebeurd..
Feit blijft dat je dan veel beter een echte kuur kan doen, jezelf naturel noemen kan ook al niet meer vind ik met die nieuwe generatie pro hormonen, het zijn nl. geen pro hormonen meer maar echte hormonen!
Dus zie geen enkele reden om meer te betalen voor iets dat slechter werkt en ook dezelfde neveneffecten heeft. (En bovendien net zo illegaal is als as in Nederland en Belgie)
 
Jep Ik ook goeie uitspraak!
 
raar wereldje he?

anabolen en pro hormonen zijn illegaal in nederland en belgie, terwijl soft drugs gedoogd word

En in amerika is soft drugs verboden, maar zijn pro hormonen legaal.

En in het verre oosten zijn supplementen illegaal en anabolen legaal.

En in Zuid Amerika (Columbia) is ALLES legaal.
 
Back
Naar boven