XXL Nutrition

Prohormonen? Bullshit of Wondermiddel'? wat denk jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BS , alleen de bijwerkingen zijn heftig. kreeg last van gyno en hartritme stoornissen.

Voelde me beter op een kuur met 500 mg sust en 50 mg dbol dan dat ik me voelde met die "ongevaarlijke" prohormonen

greetz
 
Originally posted by admin

In Europa is het verboden. Speelt dus weinig rol wat er in de VS gebeurd..
Feit blijft dat je dan veel beter een echte kuur kan doen, jezelf naturel noemen kan ook al niet meer vind ik met die nieuwe generatie pro hormonen, het zijn nl. geen pro hormonen meer maar echte hormonen!
Dus zie geen enkele reden om meer te betalen voor iets dat slechter werkt en ook dezelfde neveneffecten heeft. (En bovendien net zo illegaal is als as in Nederland en Belgie)

In europa verboden? Ja, in nederland en belgie misschien, maar er zijn landen waar het wel degelijk legaal is. Tot voor 1,5 geleden was het hier ook legaal...evenals in belgie.
 
PH's werken, indien je de juiste hebt, en met de juiste dosis. Hiervan is genoeg bewijs. En kom niet met ja, maar wetenschappelijk bewijs, want dat wordt met AAS ook niet gedaan.
 
Originally posted by Robin


In europa verboden? Ja, in nederland en belgie misschien, maar er zijn landen waar het wel degelijk legaal is. Tot voor 1,5 geleden was het hier ook legaal...evenals in belgie.
Volgens mij het grootste deel van Europa.

Over legaliteit in het verleden...volgens mij bestond er toen gewoon nog geen wet voor die "supplementen" en nu wel...
 
Niks dan gelazer mee om mij heen, mijn neefje besloot bijn a iets te kopen en dat moest dan (in die tijd al) 185 gulden kosten. Eén zo'n flesje! Ik zei wel kerel, die troep bezorgd je, gezien de reacties iom mij heen, veel gyno en een lege portemonnee, áls je die stap wil maken, geef mij die 185 gulden en ik regels je een nette beginnerskuur.

De belangen in de VS zijn ook zo enorm dat er gelobbied wordt in de Senaat notabene. Het grootste prohormonen-bedrijf schijnt ook niet helemaal zuiver te zijn want wat ze aan de ene kant aan ph produceren, maken ze aan de andere kant eindproducten van Chinese AAS-grondstoffen....en dit is geen gelul!
 
Back
Naar boven