Fitness Seller

Prohormonen op Nederlandse website

Bezoekers in dit topic

Natuurlijk wel. Anders zou ik de hele dag pakken coke intapen en rond de wereld sturen

Als je dit in kleine hoeveelheden doet, dan is dat geen probleem binnen de EU.
Eens je KG pakketjes gaat versturen met coke in zou ik toch een andere manier zoeken. Er zijn genoeg mensen dat gewoon hun drugs met de post versturen :)
Zelfs dan ... er word tussen nederland en België zelfs 100den grammen of soms zelfs kg's speed gewoon met de post gestuurd.

Dit was ff als weetje dan :D
 
na een epistane kuur is 6oxo dan genoeg als nakuur of moet ik dan nolvadex gebruiken
 
nolva is veel te zwaar voor een ph voor zover ik heb begrepen
 
Goedemorgen allemaal,

Ik kwam dit onderwerp toevallig tegen, en aangezien ik de beheerder ben van Bull Nutrition. Ga ik natuurlijk ook even alle vooroordelen op helderen.

Wij halen niet al onze producten uit engeland alleen de prohormonen dit is ook logisch want deze zijn in NL niet te koop.

Omdat wij in de eerste weken zoveel orders kregen was onze voorraad prohormonen gewoon echt te klein hier hadden wij ons dus echt op verkeken, daarom werden er toen ook orders direct uitgeleverd door onze leveranciers in Engeland. Anders werd de wachttijd voor onze klanten veelste lang, het spreekt natuurlijk voor zich dat wij dan het risico dragen mocht het product niet aankomen i.v.m. de douane.

Ik hoop dat ik hiermee al een hoop heb opgehelderd. En mochten er nog vragen zijn, dan zijn deze altijd welkom.

Groetjes
 
ok beter mijn vraag is wat ik het beste als nakuur kan gebruiken na epistane het is mijn eerste prohormoon kuur vroeger wel andere dingen gebruikt
 
ok beter mijn vraag is wat ik het beste als nakuur kan gebruiken na epistane het is mijn eerste prohormoon kuur vroeger wel andere dingen gebruikt


Als jij niet eens weet wat een goede PCT is voor een PH dan zou ik er gewoon niet aan beginnen, ga eerst maar eens lezen op anabolicminds.com
 
ja heb er veel over opgezocht maar dan lees je gebruikers ervaringen en de 1zegt Anabolic Xtreme's Advanced PCT is ok en de ander weer nee nolva ik wil wel op save spelen
 
ja heb er veel over opgezocht maar dan lees je gebruikers ervaringen en de 1zegt Anabolic Xtreme's Advanced PCT is ok en de ander weer nee nolva ik wil wel op save spelen


safe=nolva
Advanced PCT is rommel (IMO) het ENIGE degelijke OTCPCT product is PCT Assist van Competitive Edge Labs, daar zit trans-reversatol en I3C in.
 
ja heb er veel over opgezocht maar dan lees je gebruikers ervaringen en de 1zegt Anabolic Xtreme's Advanced PCT is ok en de ander weer nee nolva ik wil wel op save spelen

Blijf dan natural....
 
Goedemorgen allemaal,

Ik kwam dit onderwerp toevallig tegen, en aangezien ik de beheerder ben van Bull Nutrition. Ga ik natuurlijk ook even alle vooroordelen op helderen.

Wij halen niet al onze producten uit engeland alleen de prohormonen dit is ook logisch want deze zijn in NL niet te koop.

Omdat wij in de eerste weken zoveel orders kregen was onze voorraad prohormonen gewoon echt te klein hier hadden wij ons dus echt op verkeken, daarom werden er toen ook orders direct uitgeleverd door onze leveranciers in Engeland. Anders werd de wachttijd voor onze klanten veelste lang, het spreekt natuurlijk voor zich dat wij dan het risico dragen mocht het product niet aankomen i.v.m. de douane.

Ik hoop dat ik hiermee al een hoop heb opgehelderd. En mochten er nog vragen zijn, dan zijn deze altijd welkom.

Groetjes
Ik zie dat jij ook dymethazine verkoopt, heb hier veel jubelende reacties over gelezen, weet je of je ook last van krampen krijgt zoals epistane/epidrol?
Ik gebruik overigens wel Taurine, maar heb er wel last van gekregen, vooral epidrol is a bitch wat dat betreft heb ik ondervonden.
 
**** off met die zooi, gebruik echte anabolica of niks.
 
Zag net dat de ph'tjes van de Bull Nutrition site zijn gehaald.
Er is iemand tegen de lamp gelopen vrees ik...
 
Back
Naar boven