Fitness Seller

prohormonen

Bezoekers in dit topic

rikke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
188
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
8%
zijn er mensen die ervaring hebben met prohormonen???
bv met 3-AD
 
Even zoeken mss, dan kom je wel een review van me tegen. ;)

Epistane is overigens veel beter dan 3-ad.
 
Als je PH wilt, zou ik voor M-drol opteren, beter als epi overigens. Dus M-drol>epi>3-AD
 
Ik ben er nooit zo kapot van geweest.. geef mij maar de real shit :)
 
Heb een tijd geleden havoc gebruikt,is cker ok.maar ga je eerst goed informeren over deze middelen ps epostane en havoc zijn geen ph's maar een aas.lees je er goed over in zoek wat bij jou past stel een goede cycle samen en je zult goede gains hebben.ik heb in5weken havoc dik 3kg overgehouden en een nog betere pomp
 
Ik ben er nooit zo kapot van geweest.. geef mij maar de real shit :)

Ind: gebruik iets waar je van weet wat er in zit en dat het werkt.

Ik vertrouw al die Pro hormonen niet.
 
Ind: gebruik iets waar je van weet wat er in zit en dat het werkt.

Ik vertrouw al die Pro hormonen niet.

Idd
En vaak zijn de bijwerkingen op langertermijn ook niet bekend.
 
Idd
En vaak zijn de bijwerkingen op langertermijn ook niet bekend.

Ik meen wel is gelezen te hebben over bepaalde epoxide hormonen die het genetisch materiaal zo ernstig oxideerden dat er sprake was van een extreem verhoogde kans op mutaties(kanker).

zijn er mensen die ervaring hebben met prohormonen???
bv met 3-AD

Nou ben ik niet goed op de hoogte van wat er allemaal van prohormonen te koop is, maar ik zou er uiterst voorzichtig mee zijn.

AAS die jarenlang onderzocht zijn op bijwerkingen en werking zijn dan toch wel beter vergeleken met prohormonen. Alleen omdat ze onderzocht zijn op bijwerkingen en mogelijke gevolgen van gebruik. Echt lange termijn onderzoeken zijn er niet of nauwelijks te vinden.
 
pro-hormonen;
zoek maar op in dikke van dale:

pro-hor.mo.nen ~, bv [2000], stoffen die in productie van echte hormonen zitten. Wat meestal schadelijker, duurder en minder effectief zijn dan gebruik van echte hormonen (eig). Waar verder ook weinig effecten, onderzoek en resultaten over bekend zijn. Oftewel u wordt gewoon keihard genaaid.

zie ook: "rommel", "afval", "troep".
 
pro-hormonen;
zoek maar op in dikke van dale:

pro-hor.mo.nen ~, bv [2000], stoffen die in productie van echte hormonen zitten. Wat meestal schadelijker, duurder en minder effectief zijn dan gebruik van echte hormonen (eig). Waar verder ook weinig effecten, onderzoek en resultaten over bekend zijn. Oftewel u wordt gewoon keihard genaaid.

zie ook: "rommel", "afval", "troep".


no offence Xtra, maar hoevaak heb je dit nu al gebruikt?
 
pro-hormonen;
zoek maar op in dikke van dale:

pro-hor.mo.nen ~, bv [2000], stoffen die in productie van echte hormonen zitten. Wat meestal schadelijker, duurder en minder effectief zijn dan gebruik van echte hormonen (eig). Waar verder ook weinig effecten, onderzoek en resultaten over bekend zijn. Oftewel u wordt gewoon keihard genaaid.

zie ook: "rommel", "afval", "troep".

Hier ben ik het helemaal mee eens

no offence Xtra, maar hoevaak heb je dit nu al gebruikt?

Dit heeft hier niets meet te maken feit is dat prohormen gewoon tering zooi is.
En er zijn vast wel wat mensen die wat gegainged in gewicht maar dat weegt niet op tegen vb leverdschade kanker verwekkend en geen onderzoeken naar langertermijn effecten, hoge prijs moet ik nog doorgaan .........
Ik ben ook zoiezo geen voorstander van desinger roids, ander methyl groepje erachter en klaar is kees, dit wordt vaak puur gedaan om ervoor te zorgen dat het ineens wel legaal is.
 
Laatst bewerkt:
no offence Xtra, maar hoevaak heb je dit nu al gebruikt?

No offence terug Sjaak jij bent zo snugger(niet slim) geweest om deze shit te gebruiken deze TS staat nog op het beslissings moment. Gelukkig kan ik hem nog waarschuwen dat hij gewoon voor the real deal moet gaan.

Stop met zogenaamd grappig te zijn om zo`n post quoten.
Ik heb het zelf ook overwogen ben blij dat leden van dit board op tijd dit mij hebben verteld.
 
Laatst bewerkt:
zijn er mensen die ervaring hebben met deze stack: 3-AD/mass fx/trisorbagen
ik ga daar mee volgende week mee beginnen

en als pct: advanced pct/lean fx/creakic
 
Hier ben ik het helemaal mee eens



Dit heeft hier niets meet te maken feit is dat prohormen gewoon tering zooi is.
En er zijn vast wel wat mensen die wat gegainged in gewicht maar dat weegt niet op tegen vb leverdschade kanker verwekkend en geen onderzoeken naar langertermijn effecten, hoge prijs moet ik nog doorgaan .........
Ik ben ook zoiezo geen voorstander van desinger roids, ander methyl groepje erachter en klaar is kees, dit wordt vaak puur gedaan om ervoor te zorgen dat het ineens wel legaal is.

Ben ik het niet mee eens, maar wat versta je precies onder prhormonen?
Ik bedoel Mdrol = Superdrol = Masteron, is het volgens jou een prohormoon of een AAS. Ik zeg het laatste, alleen wordt het verkocht onder het eerste.

En over Epistane, het is een prima product om de bovengemiddelde amateurbb-er naar een niveau hoger te tillen. En dit kan prima zonder enige sides.

Edit: Verder zijn het inderdaad producten waar je meer informatie over moet opzoeken, en weten(!) waar je mee bezig bent. Het is geen creatine-product meer:)
 
gewoon design bunk,met fancy naam,wat over de toonbank verkocht kan worden.
 
Allemaal rommel en werkt voor geen meter! Zuivere volksverlakkerij!
 
Ben ik het niet mee eens, maar wat versta je precies onder prhormonen?
Ik bedoel Mdrol = Superdrol = Masteron, is het volgens jou een prohormoon of een AAS. Ik zeg het laatste, alleen wordt het verkocht onder het eerste.

En over Epistane, het is een prima product om de bovengemiddelde amateurbb-er naar een niveau hoger te tillen. En dit kan prima zonder enige sides.

Edit: Verder zijn het inderdaad producten waar je meer informatie over moet opzoeken, en weten(!) waar je mee bezig bent. Het is geen creatine-product meer:)

Prohormonen zijn:

Synthetische chemische verbindingen die door enzymen in het lichaam omgezet worden in natuurlijke hormonen of in stoffen met een vergelijkbare hormonale werking

verder is trouwens mdrol heel wat anders dan masteron.

Mdrol 2a,17a di methyl etiocholan 3-one, 17b-ol
Masteron 17beta-Hydroxy-2alpha-methyl-5alpha-androstan-3-one

zoek de verschillen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven