AndroidHealthClinic

prohormonen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

der staat dat ie er niet kan aankomen of kan je niet lezen

Wie niet kan lezen kan ook niet schrijven meestal he;)
Maar waarom toch prohormonen vraag ik me af. Lijkt me dat je in de states best wat kunt kopen:rolleyes:
 
Wie niet kan lezen kan ook niet schrijven meestal he;)
Maar waarom toch prohormonen vraag ik me af. Lijkt me dat je in de states best wat kunt kopen:rolleyes:

ja ik zit niet echt in een grote stad en heb nog geen bb'ers in de gym zien lopen. En prohormonen zijn ook uit de productie hier maar sommige bedrijven mogen hun laatste verkopen

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

epistane is niet het beste, h-drol is beter dan epi

h-drol beter? dat zou mooi uitkome want daar is het meest makkelijk aan te komen, epi wordt ook bijna niet meer verkocht
 
havoc/epistane geeft over t algemeen toch betere gains als hdrol.
Wat ik heb gelezen is dat h-drol droge gains geeft en minder sides heeft. Persoonlijk trekt epi mij niet echt aan, het is een beetje een overhyped product. Ik heb een aantal logs gelezen met begin en eind foto's, daar was ik niet erg onder de indruk van.
 
Wat ik heb gelezen is dat h-drol droge gains geeft en minder sides heeft. Persoonlijk trekt epi mij niet echt aan, het is een beetje een overhyped product. Ik heb een aantal logs gelezen met begin en eind foto's, daar was ik niet erg onder de indruk van.

havoc/epi geeft ook puur droge gains en de hype is gewoon omdat het een heel goed product is waar veel mee te winnen valt zelfs vergeleken met hdrol maar inderdaad de sides schijnen wat minder te zijn bij hdrol alhoewel ik geen noemenswaardige sides had bij havoc.


wat foto's betreft vallen hdrol en havoc/epi onder dezelfde noemer; teveel lui die niet half snappen waar ze mee bezig zijn gaan pics maken, logisch dat er niet veel indrukwekkends uitkomt, maar goed je moet het ook in verhouding zien.
 
ja ik zit niet echt in een grote stad en heb nog geen bb'ers in de gym zien lopen. En prohormonen zijn ook uit de productie hier maar sommige bedrijven mogen hun laatste verkopen

Maar als je al eerder "on" bent geweest denk je wel dat je hier dan nog "hard op gaat"?
Wel lastig natuurlijk dat je niet in een grote stad zit. begrijp je verhaal.. toch succes (y)
 
Overal word gebruikt.. Gewoon naar de grootste gozer lopen en een praatje maken..

Iedere gebruiker regelt wel eens wat voor een ander ;)
 
Epistane is methylated, gaat dus via de lever. Stacken kan, mits het andere product NIET via de lever gaat. Anders wordt het TE belastend voor je lever.



EDIT:

Stacking
Epistane and Havoc can be stacked with other NON-Methylated compounds, it is critical that Epi-Havoc not be stacked with another Methylated compound, doing so can put serious strain on your liver. Stacking Epi-Havoc with 11-OXO is an incredibly popular combination when used as part of a cutting cycle, however stacking two compounds should only be done by users with past pro-hormone and or designer steroid expiernece. Below is a short list of compounds that are commonly stacked with Epi-Havoc.
  1. BOLD (1,4AD)
  2. 11-OXO (Adrenosterone)
  3. Furazadrol or Furaguno
  4. Propadrol
Bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
Ik denk dat je nu wel ff vooruit kan :) succes!
 
Er kan tegenwoordig geen bedankje meer vanaf he? :(
 
hee,
sorry ik was al een tijdje niet meer op het forum geweest. Maar iig bedankt voor jullie hulp. Ik heb m-drol (superdrol) gekocht en daar ga ik deze week mee beginnen. Heb er cycle assist bij gekocht om mn lever te ondersteunen.
Voor de gene die het willen weten zo gaat mn cycle er uit zien:

Week 1: 20mg m-drol ED, 8 caps cycle assist ED
Week 2: 30mg m-drol ED, 8 caps cycle assist ED
Week 3: 40mg m-drol ED, 8 caps cycle assist ED
Week 4: 20mg tamoxifen ED, 20mg aromasin ED, 8 caps cycle assist ED
Week 5+6: 20mg tamoxifen ED

Als ik goed ga op 30mg m-drol blijf ik daarbij en ga ik niet naar 40mg.
 
hee,
sorry ik was al een tijdje niet meer op het forum geweest. Maar iig bedankt voor jullie hulp. Ik heb m-drol (superdrol) gekocht en daar ga ik deze week mee beginnen. Heb er cycle assist bij gekocht om mn lever te ondersteunen.
Voor de gene die het willen weten zo gaat mn cycle er uit zien:

Week 1: 20mg m-drol ED, 8 caps cycle assist ED
Week 2: 30mg m-drol ED, 8 caps cycle assist ED
Week 3: 40mg m-drol ED, 8 caps cycle assist ED
Week 4: 20mg tamoxifen ED, 20mg aromasin ED, 8 caps cycle assist ED
Week 5+6: 20mg tamoxifen ED

Als ik goed ga op 30mg m-drol blijf ik daarbij en ga ik niet naar 40mg.

Top. Hou ons op de hoogte! :thumb:

Waarom voor M-Drol gekozen?
 
Dhea doet niks, zie supplementen.

Testosteron is niet het enige androgeen in de mens,
maar er zijn andere steroïden, als androsteendion en
DHEA, met androgene eigenschappen. Testosteron
wordt gemaakt in bijnier, testis en ovarium, maar een
groot deel ervan kan ook uit androsteendion en
DHEA worden gevormd in diverse weefsels.

eerste zinnetje in een pdf file wat ik hier heb ([Link niet meer beschikbaar])
 
40mg mdrol is wel erg hard.
 
Top. Hou ons op de hoogte! :thumb:

Waarom voor M-Drol gekozen?

Ik had eindelijke een betrouwbare prohormonen site gevonden, met behulp van een andere DBB lid. Deze site had verschillende keuze uit producten en ik twijfelde tussen een aantal, namelijk:
Alpha 1 (Methyl-1-Etiocholenolol-Epietiocholanolone “ 20 mg)
H-drol
M-drol

En ik zag later pas dat ze ook orginele methadrol hadden. Als ik dat eerder had gezien was ik daar voor gegaan ipv M-drol. Het is het zelfde product maar metha is van iforce en daar zijn de reacties beter over dan m-drol.
Maargoed, ik heb op http://www.prohormoneforum.com/ een hoop informatie gewonnen en dit heeft me voor M-drol laten kiezen.

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

40mg mdrol is wel erg hard.

Ja misschien iets te dus daarom zeg ik ook dat als ik op 30mg goed ga dan blijf ik daar bij.
 
eerste zinnetje in een pdf file wat ik hier heb ([Link niet meer beschikbaar])
Ik beroep mij op gebruikerservaring uit de supp. Sectie, zit op iphone dus kan ff niet zoeken..
 
wat ik me alleen afvraag. Op amerikaans pro-hormonen forum neemt iedereen er cycle assits bij. Ik heb dit ook omdat dat overal wordt aangeraden. Maar als je winny, dbol of andere orals gebruikt dan is dat toch netzo slecht voor je lever maar wordt lever bescherming tijdens de cycle afgeraden omdat dat de werking tegen gaat.
Is het nou wel of niet verstandig om de cycle assit er bij te nemen?
 
wat ik me alleen afvraag. Op amerikaans pro-hormonen forum neemt iedereen er cycle assits bij. Ik heb dit ook omdat dat overal wordt aangeraden. Maar als je winny, dbol of andere orals gebruikt dan is dat toch netzo slecht voor je lever maar wordt lever bescherming tijdens de cycle afgeraden omdat dat de werking tegen gaat.
Is het nou wel of niet verstandig om de cycle assit er bij te nemen?

Nee, dat gaat om leverreinigers.. Dit is een assist, dat is geheel heel wat anders. De Cycle Assist zorgt ervoor dat je je cycle qua algemene gezondheid wat beter doorloopt :) incl. de leverfuncties.

Zie het maar als een beetje ondersteuning, niet als reinigen van de lever.

Doen.
 
Ai 40mg m-drol jij durft. Let op je bloeddruk kerel. Succes!
 
Back
Naar boven