Fitness Seller

Prohormonen....

Bezoekers in dit topic

Moen zei:
Ik lees bvb in de ad van MAG10 dat ze aanraden 4 gr eiwit per kg lichaamsgewicht te eten.Het effect dat deze dingen dan hebben zal er vooral aan liggen dat de gebruikers tijdens die periode opeens enorm veel meer op die eiwit-inname gaan letten(om toch de instructies te volgen) en zodoende bijkomen , niet door die prullen zelf.

Toch ook wel door die spullen zelf. Als jij in de illusie leeft dat je met 4gr per kg lgw/dag net zo veel kunt aankomen als icm met een dergelijk supplement dan ben je niet helemaal van deze wereld. Mijn eiwit inname over de 4gr/kg lgw/ dag, dus dan had ik inmiddels Mr. O moeten zijn??? Kom op hé.. :(

Maar 1 ding is een feit. Met Mag10 werd een wonder middels gemeld, en dat was het zeker niet. De prijs is veel te hoog (tja, biotest he), en daardoor komt de meeste negatieve feedback. Prijs/kwaliteit sucks inderdaad bij deze.
 
:fart:Ik heb nu 1 potje gebruikt en had weinig last van bijwerkingen.
Moet wel ff melden dat ik een paar lange haren op m'n rug meer heb.
Voor mij geld: ,, no steroïds no gain."
In 1998 ben ik begonnen tot 2000 en ging van 64 kg naar 66 kg.
(Dat is ff schrikken ja)
Na een tussenstop van 3 jaar woog ik 66,5 à 67 kg.
Na 90 caps Equi-Max : van 67,2 kg naar 70,20 kg.(mei 2003)
Van maand mei tot nu: 70,20 naar 70,20kg.
Je ziet dat het niet opschiet zonder dat potje.
Geloof me, ik heb beina alle supplementen al geprobeerd!
Van creatine tot gaba en tribullus en monstermatrix tot
anabolic building blocks en Infusion enz enz.....
Dat was weggegooit geld.
Anabolic Building Blocks lieten mij wat meer gewicht tillen, verder niets.
Maar dat kostte 200 gulden!!!
Nu train ik gewoon thuis 1 spiergroep per week met losse dumbbells
of een EZ stang.......en die sportschool spek ik nu niet meer.
Dus gok ik nu op prohormonen in combinatie met vitaminen sterolen
en weigt gainer.
(Alleen weight gainer doet ook niets bij mij,op een zwembandje na misschien!)
Ik neem ook elke dag een kijkje op www.ergogenics.org , ik zoek waarheden over wat nou eigenlijk wel werkt.
Ook experimenteer ik nu met het 2 sets 8 reps per spiergroep schema...
Een heel verhaal , maar dan weet je in ieder geval mijn situatie.
 
René26 zei:
Na 90 capsules was ik 3 kilo zwaarder afgelopen mei maand.

Redelijke gains... Maar had meer kunnen zijn. Dit was eenn relatief lage dosis. 3 caps per dag uitgaande dat je het een maand gebruikte. En dat terwijl de dosis tot 6caps per dag wordt aangegeven...
 
Shadum zei:
Tsja er zijn ook al aardig wat mensen met weinig gains maar wel met gyno achtige verschijnselen van PH's. Als middelen groep vind ik ze niet geschikt voor het gebruik in bodybuilding, de beloofde gains in verhouding tot de risico's zijn veel minder gunstig dan bij het gebruik van AAS, wederom indien toegepast in doseringen voor Body Building.

Er zijn andere toepassingen als anti-aging en testosteron suppletie bij hypo-gonadism waar deze middelen ook beperkt geprobeerd worden, maar die resultaten heb ik me nog niet in verdiept.

hmz, als dat geld dan eigenlijk alleen voor de andro's. Als je 1-test varianten hebt heb je geen last van die gyno.

Ph's minder gunstig? Waarom denk je dat? Vanwege de korte duur van een ph kuur is de suppressie tov je axis en eigen test nihil. Dus enig verschil is er ook zeker wel...
 
René26 zei:
Ik neem ook elke dag een kijkje op www.ergogenics.org

Neem niet alles wat daar staat voor waarheid aan. Onze Koert is dan misschien een beste man...maar vele van zijn artikels sporen voor geen meter. Dus ga je er aub niet op blindstaren :finger:
 
pff, na Juriaan 's post geloofde ik hem ni, heb 1-ad genomen MET goed dieet en training, 1 kilo zwaarder geworden (900mg/dag) terwijl ik ervoor met een gewoon dieet 7 kilo had gewonnen met een dieet (zat nu wel op plateau maar 1-ad heeft er me ni over geholpen) geen sides, geen verslechterde bloedwaardes, geen gains, wel veel geld kwijt, ga echt of ga niet!
 
kan je beter winstrol of EQ ofzo nemen, volgens mij evenveel risico en veel minder duur
 
Zowel als antwoord op enrico en op Robin;

De resultaten met pro-hormonen zijn erg wisselend, er is weinig goede documentatie over te vinden (die niet gefinancieerd is vanuit de industrie), de stoffen groep is erg nieuw en dus nog niet uitgebreid onderzocht.

Ook onder de AAS zijn er middelen die lichter zijn en beter geschikt voor korte kuren. De resultaten daarvan zijn al jaren getoets en er is veel ervaring mee. Dus ja de ratio in het resultaat/bijwerking is veel beter bij AAS om het simpele feit dat de standaarddeviatie in het resultaat veel kleiner is (wat komt omdat er voornamelijk veel meer test gegevens zijn).
 
enrico zei:
pff, na Juriaan 's post geloofde ik hem ni, heb 1-ad genomen MET goed dieet en training, 1 kilo zwaarder geworden (900mg/dag) terwijl ik ervoor met een gewoon dieet 7 kilo had gewonnen met een dieet (zat nu wel op plateau maar 1-ad heeft er me ni over geholpen) geen sides, geen verslechterde bloedwaardes, geen gains, wel veel geld kwijt, ga echt of ga niet!


Ik denk dat het echt van teveel factoren afhankelijk is . Je zou eigenlijk 50 mensen met hetzelfde gewicht en hetzelfde voedsel in een hok moeten gooien en 1 groep ph's geven en de andere niet . (of de andere groep een placebo) . Zo zou je precies kunnen aantonen wat de verschillen zijn .
Ik weet dat het voor mij helpt , ik ben 25 jaar en volledig bij mijn verstand . Ik ken mijn lichaam en ik voel het aan . (behalve rechterarm..da's een mysterie voor mij :) . Dit zijn eindeloze discussie van voor en tegenstanderds ...Het is een onderwerp waar je twee meningen bij kunt hebben .,,goed / niet goed (doorgetrokken naar doen . niet doen > bullshit / geen bullshit ) ...
Nogmaals voor mij iig niet . Voor anderen werkt het misschien helemaal niet . Het lichaam herbergt gewoonweg teveel variabele factoren om aan te kunnen geven waar dat aan ligt .
Denk dat dat verschil bij anabolen iets lager ligt , wel of niet werken . Als er for use with horses opstaat , dan kan je er inderdaad van opaan dat het ook wel op een mens (goed) werkt . Denk dat je daar altijd wel "profijt" van hebt . Denk dat de variabele factoren bij het gebruik van anabolen lager liggen , ze worden gewoon opzij gezet door de kracht van het produkt ..
 
enrico zei:
kan je beter winstrol of EQ ofzo nemen, volgens mij evenveel risico en veel minder duur

Wat een vergelijk... AS met precursors. En dan nog eens een vergelijk winstrol of EQ ??? Hmz... moet ik hier echt op in gaan :rolleyes:
 
enrico zei:
ga echt of ga niet!

Hoezo ga echt of ga niet??? Dus jij gaat hier een directe link leggen tussen prohormonen...welke nog onder de supplementen vallen, en AS?
 
Robin zei:
Toch ook wel door die spullen zelf. Als jij in de illusie leeft dat je met 4gr per kg lgw/dag net zo veel kunt aankomen als icm met een dergelijk supplement dan ben je niet helemaal van deze wereld. Mijn eiwit inname over de 4gr/kg lgw/ dag, dus dan had ik inmiddels Mr. O moeten zijn??? Kom op hé.. :(

Maar 1 ding is een feit. Met Mag10 werd een wonder middels gemeld, en dat was het zeker niet. De prijs is veel te hoog (tja, biotest he), en daardoor komt de meeste negatieve feedback. Prijs/kwaliteit sucks inderdaad bij deze.


Sterker zelfs , ik wil er gerust een wedstrijdje van maken !
 
Wat het ook is , werkt of niet , het werkt bij iedereen anders begrijp ik.
Wat ik wel zeker weet , is dat je ook te weinig kan innnemen en dat het dan juist averechts kan werken.
Maar dat las ik vorige week pas en dat ging over andriol.
Dat is natuurlijk een anabool , maar als dat nou ook voor alle stoffen geld?
Dan zou je beter een korte normaal zware kuur moeten nemen met ph.
Ik heb 3,5 week gedaan met 90 caps en begon voorzichtig met 1 pil in de morgen 1 in de middag en 1 voor het trainen.
Toen ik weinig merkte heb ik het verhoogd en alleen 2 pillen in de middag en 2 pillen voor het trainen ingenomen.
M'n gewicht ging gestaag omhoog daarna.
De laatste dag nam ik er de laatste 2 in.
Misschien deed ik het wel verkeerd.De volgende keer doe ik het wel anders.
Maar als er binnenkort nog een van jullie het neemt/eraan begint, hou me dan maar op de hoogte.
Het ziet er uit dat dit een eindeloze discussie gaat worden.
Maar het is tenminste eerlijk !
Grtz ,
Rene
 
Robin zei:
Wat een vergelijk... AS met precursors. En dan nog eens een vergelijk winstrol of EQ ??? Hmz... moet ik hier echt op in gaan :rolleyes:
1-test is geen precursor maar een echt steroïde.
De risico's zijn net zo hoog op de lever toxiciteit na...
 
mag ik je er trouwens op wijzen dat PH in België-Nederland als AS beschouwd wordt.
 
Ryubolic is legaal! en nog beter dan de beste AS :P:D Kopen Renee?
 
doe mij maar 5 potjes :D
 
Kijk maar in de Ryubolic Thread! Kan je de verbluffende resultaten zien :D!
 
enrico zei:
mag ik je er trouwens op wijzen dat PH in België-Nederland als AS beschouwd wordt.

Helaas wordt in België zowat alles als te extreem beschouwd :(
Volgende op de lijst het enige resterende supp dat echt werkt en dus ook verboden zal worden -> creatine , let maar op men woorden :p
 
Ja Ryubolic is legaal net zo als het zeer effectieve Rene-anDrost-ene,26diene-5dione.
Maar waar koop je dat?
:lifter:
 
Back
Naar boven