MuscleMeat

Prohormonen....

Bezoekers in dit topic

Dan doe ik 't niet slecht met 0.5kg in de eerste week. ;)
 
Juriaan zei:
Ja ikke, heb een potje 1-tu gebruikt 3 weken. Dagelijks 150 mg genomen. Missch 1 kg aangekomen als dat niet van de verhoogde eiwitinname was
Dan mag ik nog in m'n handjes knijpen met die 2,5 kilo op 15 dagen Equi-max ha ha!
Ze zijn er niet afgegaan, sterker nog er kwam nog 500 gram bij daarna!
En nu sta ik stiller dan stil op 97,30 kg, mèt een WEIGT GAINER ha ha ha!!!!
Dus doet die weightgainer aléén niets!!
Trouwens,bedankt Axestream voor de omzet schaal van lb naar kilogrammen.
Jij bent nu toch met een potje 1-tu bezig?
Als het goed is moet dat nóg iets beter zijn dan Equi-MAX:eyebrow:
Maar het is ook een pro steroïd geloof ik.
Ik ga nu ff naar je logboek 1 tu....kijken wat 't bij jou teweegbrengt! (of niet natuurlijk)
Al last van :fart: gehad?
 
Laatst bewerkt:
oké nogmaals dezelfde vraag, zijn er mensen behalve juriaan en enrico die resultaten hebben geboekt? 2,5kilo in 15dagen. op zich wel te doen lijkt me.


Hoor iedereen zeggen dat dat phspul zo verrekte duur is.... maar euhm 2,5kilo, zelfs 3kilo zie ik.... terwijl zon potje ongeveer 50euri kost ofzo?
Dat je het niet gebruikt omdat de neveneffecten nog niet goed onderzocht zijn oke. maar de prijs valt mee lijkt me. nu weet ik niets van echte kuren maar vraag me af of dit nu in verhouding écht zo duur is.......
 
pfft man, als ik nog met hormonen speel is't met echt spul.
Een EQ kuur met nakuur heb je al voor ongeveer 150 euro (10weken 400mg/week).
Dan ben je zeker dat je iets wint en 't is maar ongeveer net zo duur als PH.
Dan weet ik het wel.
 
enrico zei:
pfft man, als ik nog met hormonen speel is't met echt spul.
Een EQ kuur met nakuur heb je al voor ongeveer 150 euro (10weken 400mg/week).
Dan ben je zeker dat je iets wint en 't is maar ongeveer net zo duur als PH.
Dan weet ik het wel.

En gezonder ;)
 
enrico zei:
pfft man, als ik nog met hormonen speel is't met echt spul.
Een EQ kuur met nakuur heb je al voor ongeveer 150 euro (10weken 400mg/week).
Dan ben je zeker dat je iets wint en 't is maar ongeveer net zo duur als PH.
Dan weet ik het wel.
Als je weet hoe je eraan komt is het makkelijk ja.
Stuur het adres maar op naar blablaradio@lycos.nl
Heb ik er ook wat aan.
Als ik beter spul kàn krijgen doe ik het ook.
Waar staat EQ voor trouwens , equibolan?
equipoise?
Of heet het gewoon EQ?
Deze post zal wel verwijderd worden maar het is het proberen waard!
 
René26 zei:
Als je weet hoe je eraan komt is het makkelijk ja.
Stuur het adres maar op naar blablaradio@lycos.nl
Heb ik er ook wat aan.
Als ik beter spul kàn krijgen doe ik het ook.
Waar staat EQ voor trouwens , equibolan?
equipoise?
Of heet het gewoon EQ?
Deze post zal wel verwijderd worden maar het is het proberen waard!

Eq=Equipose, wordt verkocht onder de naam Boldenone. Maar vergis je niet dat dit gewoon nergens legaal verkrijgbaar is.
 
stuur me een pm, speciaal voor jou krijg je een hele kuur EQ van me voor 300 euro, is maar 2x zoveel als ik betaal :D goede deal toch?
serieus: Ik vind dat je sowieso niet met hormonen moet kloten als je geen basiskennis hebt, of het nu ph of AS is.
 
PH Alternatieve kuur ;

Per dag:
240mg Andriol + 20mg Oxandrolone + 50mg Primobolan
(oraal alle drie nagenoeg geen HPTA onderdukking)
$18.50 per dag
 
enrico zei:
stuur me een pm, speciaal voor jou krijg je een hele kuur EQ van me voor 300 euro, is maar 2x zoveel als ik betaal :D goede deal toch?
serieus: Ik vind dat je sowieso niet met hormonen moet kloten als je geen basiskennis hebt, of het nu ph of AS is.
Wat is er nou moeilijk aan om de instructies op te volgen?
Als m'n ouders vroeger hadden gezegt tegen mij van ,,Ga maar niet proberen om te fietsen , zolang je nog niet genoeg geleerd hebt uit het boek hoe je moet fietsen en hoe dat voelt'' Dan kon ik nu nog niet fietsen!!!
Als je gewoon je gezonde verstand gebruikt en niet een 4 dubbele dosis neemt zoals sommige " geleerden" op deze site doen,is er niets aan de hand.
Wat ik doe moet ik zelf weten en ik ben zeker niet van plan om langs de zijlijn te gaan staan en te luisteren naar hoe veel gezonder
Anabolen wel niet zijn ,dan prohormonen en pro-steroids.
Hoe dan ook verneuk je je hart en lever met anabolen, en als ze zeggen dat ph dat ook doen dan zoek ik alternatieven.
Maar kom niet met de sprookjes van super whey creatine tribullus hmb en fantastische aminozuren waarmee je nog steller spieren opbouwd.
Die rotzooi en nog veel meer heb ik allemaal door m'n strot gedouwd met eindresultaat 0.
Dus DIE basiskennis heb ik wel.
En hoe je op de juiste manier moet trainen weet ik ook heus wel.
Dus hoeveel basiskennis heb je dan nodig voor een pilletje en een glas water om 't door te slikken.
Hoe dan ook heb ik het toch uitstekent gedaan met 1 potje Equi max.
3 kilo op 15 dagen equi max tegen een echte anabolen kuur van 8 weken met 8 kilo droge winst!:hello:
 
Allereerst spreek je jezelf op alle punten tegen. Je geeft toe dat je geen kennis hebt en dat je kan lezen en met gezond verstand je aan de dosis houdt. Hoe kan je dan weten dat AS je hart en lever vernken? PH worden in je lichaam omgezet in hormonen. Het is geen direct hormoon, maar wordt omgezet tot.... wat is het verschil mbt. tot de druk op je organen dan? In beide gevallen ben je met hormonen bezig en als je niet exact weet wat je doet en hoe ze werken kan je schade aan je gezondheid berokkenen. Bovendien zou ik nooit, maar dan ook nooit te nimmer een product tot me nemen zonder exact te weten wat het doet. Dat begrijp ik al niet. Ik denk dat voor jou het verstandigste is om je flink in het voedingsaspect te verdiepen. Daar kan je je maximale winst gaan pakken. Het is mij nog steeds gelukt 10 kilo per jaar zwaarder te worden en ik zie niet in waarom jij dat niet zou kunnen, maar voeding is de sleutel en training het slot. Supplementen kunnen voordelen bieden maar zijn gewoon geen wondermiddelen. Whey en eiwitpreparaten hebben wel degelijk nut. Ik gebruik ze enkel na me training en in situaties waarin ik niet in staat ben een normale maaltijd te nemen, een shake is gauw opgedronken dan en een kraan is overal, wat poeder in de shake beker, drinken en klaar, altijd makkelijk mee te nemen. Het supplementen, het is geen voeding, wat de basis is. Nogmaals ga je flink verdiepen in voeding en je zal zien hoeveel vooruitgang je dan kan behalen. Als jij dagelijks 200 gr. rijst en 400 gr. kip gaat eten, een flinke hand cashewnoten en 2 eetlepels lijnzaadolie neemt. Plus minstens 3 liter water. Dan denk ik dat je al een hele solide basis kan krijgen. Uiteraard ken ik je huidige voedingsschema niet en je gewicht. Ik wil je best helpen een goed schema op te stellen, maar de wil ligt bij jezelf.
 
maar als hij zon resultaat met dat equispul heeft zit ie vast al op een goed schema? En zo niet, heeft dat spul helemáál potentie, als je zonder goed schema al 3kg groeit in 2weken!!
 
het probleem is dat als je zonder goed voedings-trainingsschema je lichaam om zeep helpt met die spullen.
 
D. zei:
maar als hij zon resultaat met dat equispul heeft zit ie vast al op een goed schema? En zo niet, heeft dat spul helemáál potentie, als je zonder goed schema al 3kg groeit in 2weken!!

Kijk! Iemand die goed gelezen heeft!
Nog een keer : Ik gebruik elke dag een professionele weightgainer,
Ik train elke spiergroep 1 maal in de week.
Ik heb een rustdag tussen elke traindag,
Train op de juiste manier voor massa opbouw:langzaam, 8 reps 2 sets.
Ik ga vroeg slapen.
Ik eet veel en gezond
Ik drink geen alcohol(lees: nooit)
Rook niet/nooit
Zeker niet tijdens een kuur ( mensen die dat wel doen mogen van mij i.p.v EQ ook pillen voor een IQ-verhoging erbij slikken)
M'n kracht gaat gestaag omhoog,
Maar m'n gewicht blijft steken op 70,30 kg.
Ik train al wat jaren en leer altijd weer nieuwe dingen uiteraard.
Waarom gebeurd er dan niets met m'n gewicht?
Simpel toch?
Ik heb er geen aanleg voor!
Maar daar zit je niet op te wachten als je nou eenmaal bodybuilding leuk vind!
Tja, en dan ga je al gauw wat anders zoeken behalve weightgainers.
Als de meeste rommel niet werkt ga je steeds extremere supplementen kopen.Dat moet toch wel bekent in de oren klinken!
De reden van deze " Prohormonen.... '' thread was om te vragen of er nog meer mensen ervaring er mee hadden en om er zo achter te komen of 2,5 tot 3 kg gain normaal is of weinig.
Ik respecteer ieders mening op ph's , maar ga nou niet lullen dat m'n basiskennis niet deugd.....je kent me niet eens!
 
enrico zei:
het probleem is dat als je zonder goed voedings-trainingsschema je lichaam om zeep helpt met die spullen.
Ik waardeer je bezorgdheid en ben het met bovenstaande helemaal eens.
Geloof me, ik train goed, rust ,eet gezond en veel.
Ik krijg steeds meer kracht , maar mijn catabolistiche lichaam werkt me tegen........
HMB zou moeten werken daartegen maar doet niets.
Ik ga nu weer ff verder werken
mazzel!
 
Whoooa ladies, don't fight. Jullie bedoelen het beiden goed. Het komt er misschien wat lullig uit, maar toch...
Het is niet nodig om elkaar zo aan te vallen!
Relax and respect eachothers opinions!
 
Nogmaals een weightgainer is nutteloos als je voeding niet goed. Ten tweede niemands voeding is perfect en de voeding van zeker 80% is dusdanig dat op dat vlak veel winst te halen is. Veel en gezond eten. Wat eet je?? Als jouw gewicht blijft hangen is je voeding toch niet goed dus, of je training of je rust. je traint 5 jaar zeg je, ik geloof gewoon niet je nu op je max zit. Steroiden of prohormonen zijn dus overbodig. Zit je wel op je max dan zal je voortdurend moeten blijven kuren om boven je max te blijven, anders verlies je die massa weer. Je denkt het allemaal zo goed te weten, maar in feite zoek je de weg van de minste weerstand. massa zit niet in een capsule. Massa haal je bij de supermarkt. Ga jij maaris een maand 5000 cals per dag eten, voor mijn part 6000. Ik durf me maandloon erop te zetten dat je aan het eind van die maand zwaarder bent. Maar het komt je niet aanwaaien.

Sterker nog ik weet 100% zeker dat je basiskennis niet deugt. Overtuig me:

Hoeveel gram koolhydraten eet je per dag?? Hoeveel eiwitten? Hoeveel vetten?? Hoeveel onverzadigde vetten krijg je binnen? Hoe ligt je totale calorie inname. Wat is je dagelijkse calorieverbruik. Wat is leptine? Wat is de GI van voeding? Wanneer neem je je whey en wanneer ga je voor casseine eiwitten?Lijnzaadolie, hoe werkt het precies, wat doet het? Enzovoort, en nou stel ik simpele vragen die je met je basiskennis makkelijk kan beantwoorden en die meteen je voedingsschema weergeven zodat we die kunnen bekijken. Wat heb je eraan te verliezen? Je wilt massa, waarom dan niet tips van anderen aannemen ipv. te denken dat je een goede basiskennis hebt. Je bent gewoon nooit uitgeleerd en bovendien zit je met 70 kg. nooit op je max, onmogelijk.
 
René26 zei:
Ik waardeer je bezorgdheid en ben het met bovenstaande helemaal eens.
Geloof me, ik train goed, rust ,eet gezond en veel.
Ik krijg steeds meer kracht , maar mijn catabolistiche lichaam werkt me tegen........
HMB zou moeten werken daartegen maar doet niets.
Ik ga nu weer ff verder werken
mazzel!

De werking van HMB is allang achterhaalt, bij een enkeling werkt het de eerste keer, daarna is nutteloos. Bij sommige doet het nooit wat. Ga liever voor whey, casseine, multivit., creatine. Wat is goed? Goed is niet slecht, maar goed is relatief. Wees exact. Hoe train je en hoe eet je.
 
:coolnana: Go soulreaver, Go soulreaver! :banana:

Maarem rené, ik ben het wel met sr eens. Het kan niet zijn dat je niet groeit. Wellicht eet je gewoon te weinig. Laat de mensen hiero eerst naar je voedingsschema kijken en er aan sleutelen. In plaats van je te verdedigen over wel/niet genoeg basiskennis te hebben, kun je je tijd/energie beter ergens anders in steken. Laat die ph liggen en steek je tijd in research naar de meest anabolische, goedkoopste en makkelijkst verkrijgbare producten ter wereld. Eet je genoeg kip tonijn kwark havermout bruin brood melk brinta lijnzaad noten en rijst?? Oftewel post je eetschema (wees eerlijk). men is hier om je te helpen. Je kunt blijven aanklooien, maar niemand die daar baat bij heeft. het zal me nl. niets verbazen wanneer jij je 3kg waar je zo trots op bent over een maand weer kwijt bent. Soulreaver daagt je een beetje uit, maar uiteindelijk wil hij je ook helpen (toch?). Dat je een professionele weightgainer gebruikt is heel fijn, maar niet noodzakelijk. Ik deed het eerder net als jij, behalve de ph's dan. Inmiddels (w)eet ik veel beter en heb in geen weken meer een weightgainer aangeraakt(veel suiker!) en groei als kool. Wreed veel eten, maar waarschijnlijk niet consequent genoeg en niet de juiste producten. Inmiddels drink ik ook weer een biertje(s) in het weekend. (zijn wel kcal :P:P). Maar post je voedingsschema is dan!
 
Back
Naar boven