Fitness Seller

Prohormonen....

Bezoekers in dit topic

good luck!!
Mits je discipline toont, heb ik er het volste vertrouwen in!
op naar de 80,80 dan maar.....
 
:spaz:Vandaag veel gegeten voor mijn doen.
En zeker voor zo'n warme dag.
Zoals beloofd 4 boterhammen na opstaan.
glas karnemelk.
8 boterhammen meegenomen naar werk.
En dat verdeeld over 3 pauzes.
Niet getraint vandaag vanwege de rust dag in m'n schema.
En het mooiste van alles is dat ik 71,30 kg weeg.
Maar dat zal wel in m'n darmen zitten die 600gram.
:spaz: Beetje misselijk gevoel nadat ik al m'n boterhammen met tegenzin naarbinnen heb gewerkt.
En m'n avondeten kon er net aan bij.
Veel water en frisdrank gezopen en 1 ijsco.
Morgen op de train-dag neem ik wel weer Weight gainer na work out.
Ik ga nu snel maffen,
zoals je ziet ben ik nog aan het sleutelen aan m'n signature.
 
Mss wel ff vermelden dat je je smorgens moet wegen om geen vertekend beeld te krijgen :)
 
Geloof me, probeer een paar weken echt goed te eten en je zal al vooruitgang zien. Alleen dit is gewoon een moeilijke periode, het is erg warm en ik merk zelf ook dat weinig honger heb.
 
soulreaver zei:
Geloof me, probeer een paar weken echt goed te eten en je zal al vooruitgang zien. Alleen dit is gewoon een moeilijke periode, het is erg warm en ik merk zelf ook dat weinig honger heb.
Tot nu toe heb ik me gewogen om 20:00uur stipt zonder kleren.
Maar ga nu wegen vlak na opstaan.
Alleen kan die meettijd varieren van 6:45uur tot 7:50 uur op werkdagen.
En in het week-end zo rond 10:00uur of 11:30uur uiterlijk.
Als je kamer 's ochtends al heet is verlies je 's nachts extra veel vocht en zeker als je langer blijft liggen maffen op zaterdagochtend.
Om dat vertekende beeld van m'n gewicht zo veel mogelijk te niet te doen,
zal ik alleen op werkdagen moeten gaan meten en een vaste opstaantijd in stellen.
In iedergeval wil het doorzetten om echt goed te eten.
Ben zelf heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken op langere termijn.
M'n maag moet er maar aan gaan wennen om meer uit te zetten!
 
Je zal er aan wennen, ik at eerst heel weinig en kan nu veel grotere hoeveelheden eten. Alleen het is extra moeilijk met die warmte. Makkelijk is te gaan voor bv. volle melk, bambix met melk dat nog drinkbaar is, enz. zoek de vloeibare producten. Bv. yoghurt is ook een goede.. Dat is vaak met de warmte makkelijker te eten. Voor de rest eet zoveel als je kan, zoek produten met de goede koolhydraten en veel eiwitten. Als jij je 2 maanden goed aan je voeding houdt moet er een duidelijk verschil zijn. Je zal groter worden en sterker worden. Je lichaam heeft voor spiergroei en om prestatie te kunnen leveren nou eenmaal voldoende kwaliteitsvoeding nodig
 
Vanochtend om 7:00 uur gewogen.
Dit word nu de vaste weegtijd.
Gewicht was 70,05kg.(t.o.v. 70,60 gisteravond 20:00uur)
 
Laatst bewerkt:
Weeg je 1x per week, dit is meer dan zat of eens per 2-3 weken, per dag is nutteloos, je wint geen kilo's gewicht per dag, het verschil dat je ziet is zo miniem, terwijl als je er 3 weken tussen laat zitten kan je veel beter het verschil zien.
 
soulreaver zei:
Weeg je 1x per week, dit is meer dan zat of eens per 2-3 weken, per dag is nutteloos, je wint geen kilo's gewicht per dag, het verschil dat je ziet is zo miniem, terwijl als je er 3 weken tussen laat zitten kan je veel beter het verschil zien.
Goede tip!
thanks!
In het begin in de sportschool was ik gewend om elke dag ff te kijken.
Gewoon iets wat je overneemt van anderen.
Het enige voordeel van dat wegen elke dag is , dat je snel ziet of je wel genoeg gedronken hebt met dit zweetweer.
Zodra ik 500 gram of meer afweek , nam ik snel wat te drinken.
Heb zelf ook de nijging om te weinig te drinken op een dag, omdat ik niet zo'n dorstig figuur ben.
Dus moet ik het continu in de gaten houden.
Ik ben zelf van mening dat de hoeveelheid vocht die je binnenkrijgt per dag en zeker tijdens trainen , veel invloed heeft op de spiergroei.
Moet weer aan de slag hiero,en ben om 15:00uur weer ff terug.
 
Idd !
Per dag wegen is nog eens extra slecht omdat je soms door allerlei schommelingen na 300 gr winst opeens weer een kilo kwijt bent en dat werkt niet echt motiverend !
 
Moen zei:
Idd !
Per dag wegen is nog eens extra slecht omdat je soms door allerlei schommelingen na 300 gr winst opeens weer een kilo kwijt bent en dat werkt niet echt motiverend !
Dat is ook zo.
FF wat anders nu....is dat vloeibare creatine nuttig om er bij te nemen?
Of werkt het net als de poeder?
Poedercreatine deed bij mij niet veel en ik had er een kilo van gekocht.
Op 't laatst stond die pot maar in de koelkast en heb 500 gram of wel meer misschien, weggegooit.
Las dat het kankerverwekkend kon zijn en toen keek ik al helemaal niet meer naar supps met creatine erin...
Nu die vloeibare vorm er is en je er maar heel weinig van binnen hoeft te krijgen dacht ik....hmmm , wie weet effectiever en gezonder!
 
vloeibare is ongezonder en werkt niet :D
gewoon poeder nemen.
en ff verder kijken dan je neus lang is:
sla is kankerverwekkend
vlees is kankerverwekkend
etc etc :D
 
maar ff weet wat anders en weer on-topic. Hoe zag jouw voeding eruit tijdens je equimax kuurtje. Ik denk persoonlijk niet zo heel goed als ik je verhaal zo lees. Gelukkig ben je nu een stuk beter bezig, maar ik vraag me nog steeds af hoe je nu toch aan die 3kg bent gekomen!
 
D. zei:
maar ff weet wat anders en weer on-topic. Hoe zag jouw voeding eruit tijdens je equimax kuurtje. Ik denk persoonlijk niet zo heel goed als ik je verhaal zo lees. Gelukkig ben je nu een stuk beter bezig, maar ik vraag me nog steeds af hoe je nu toch aan die 3kg bent gekomen!
Het was toen nog vrij koel weer en dus at ik meer dan de afgelopen week.
De kuur zelf bestond niet alleen uit dat ene potje Equi max.
De verkoper adviseerde er een goede weightgainer bij en vitamines en natural sterols.
Die vitaminen en sterolen had ik nog liggen en was Monster Matrix Pack van Vitalabs.
Dit zijn 30 zakjes met 6 pillen erin en een lange lijst ingrediënten.
Onder andere vitamine a,b-6,b-12,c,d en e ,ijzer koper,magnesium,chromium,potassium,biotine ,folium zuur,riboflavin , en ga zo maar door.
Ook Vanadyl sulfaat,inosine,creatine,okg,kic,sterol complex,linolzuur,alfalfa,knoflook,bee pollen,royal gelly, korean ginseng ,alle aminozuren enz enz enz.
Te veel om op te noemen.
Verder gewoon goed gegeten ,pilletjes netjes verdeeld over vaste inname tijden en hard trainen en om 20:30 uur gaan slapen.
 
dat heeft je vast een fortuin gekost?
 
niet meer zo laten inpakken door verkopers ;)
sterolen zijn ripp-off, amino-zuren zijn veel te duur, whey is even goed en goedkoper, enzv ;)
 
enrico zei:
dat heeft je vast een fortuin gekost?
Die Monster Matrix kost 30 euri,
De equi max was duur 103 euri,
De weight gainer kost 79 euri/ 4 kilo...... +
--------------------------------------------------------
Totaal:........................212 euri.
Jep erg duur.
Ik moet eerst nog een pot Gain Fast opmaken en ga dan een whey-emmer kopen.
Zoveel suikers als in die weight gainer kan nooit gezond zijn!
 
Laatst bewerkt:
lean gainer 2 is best goed (bevat geen toegevoegde suikers)
Heb nu ook super gainers fuel van twinlab, bevat ook geen toegevoegde suikers (normaal 70 euro voor 4.8 kilo maar stond verkeerd geprijsd en heb 'm voor 35 euro :D)
 
De beste weight-gainer is zonder twijfel Nlarge2 van Prolab (oa 50 gr whey per serving) en moest iemand nu eens zeggen waar in België je die vindt zou het mooi zijn :)
 
Moen zei:
De beste weight-gainer is zonder twijfel Nlarge2 van Prolab (oa 50 gr whey per serving) en moest iemand nu eens zeggen waar in België je die vindt zou het mooi zijn :)
lean gainer 2 bevat per serving 50 gram whey en 70 gram gram carbs geloof ik
in ieder geval erg goed van kwaliteit, en twinlab heeft me ook nog nooit teleurgesteld.
 
Back
Naar boven