XXL Nutrition

Prohormonen....

Bezoekers in dit topic

ow nice
en die is 70 € voor 4.8 kg dus ?
Twinlab kan ik hier id buurt wel kopen dus zou leuk zijn.
Als er 50 gr whey per serving inzit zou dit dan ook geschikt zijn als post workout shake omdat men whey ook zo goed als op is en dan hoef ik mss maar 1 ding te kopen ?
 
Moen zei:
ow nice
en die is 70 € voor 4.8 kg dus ?
Twinlab kan ik hier id buurt wel kopen dus zou leuk zijn.
Als er 50 gr whey per serving inzit zou dit dan ook geschikt zijn als post workout shake omdat men whey ook zo goed als op is en dan hoef ik mss maar 1 ding te kopen ?
lean gainer is van interactive nutrition, = 80 euro ofzo voor 4.5 kilo
die van twinlab bevat wat minder, tenminste als je 1 maatschep neemt (35 gram ongeveer met melk)
je moet zogezegd 4 maatscheppen nemen :D (= 3000kcals :D)
lean gainer hebben ze op www.bardolino.nl
 
enrico zei:
lean gainer is van interactive nutrition, = 80 euro ofzo voor 4.5 kilo
die van twinlab bevat wat minder, tenminste als je 1 maatschep neemt (35 gram ongeveer met melk)
je moet zogezegd 4 maatscheppen nemen :D (= 3000kcals :D)
lean gainer hebben ze op [Link niet meer beschikbaar]]
Goeie tip Enrico!
Lean Gainer word mijn volgende 4,5 kilo emmertje!
 
heb nu 1,8kg om hem te proberen, hij smaakt goed en IS goed maar hij ligt op men maag...
de twinlab bevat veel meer kcals en daar heb ik nix last van...
maar de lean is wel gezonder dan de twinlab :D
volgende maand ook 4.5 kilo bestellen :D
 
Gaat de goeie kant op!!!

Vanaf 8 augustus ben ik om 6:50 uur gaan wegen.
Woog 70,05 kg.
11 augustus al 70,85 kg !!
schouderkoppen zijn gegroeid en borst gaat lekker rap!
12 augustus : 71,40 kg !!

Nog bedankt voor de tip Enrico en Soulreaver en de anderen die mij voorschreven om meer te eten.
Heb nu al een grotere borst dan m'n buurvrouw ha ha ha!!!
 
Laatst bewerkt:
helaas

Vanmorgen 70,40 kg........:splat:
 
1,5 Kg variatie is vrij normaal en zeker met dit weer. Gewoon door blijven trainen, eten en goed slapen. Als je dieet, training en je rust goed zit komen de resultaten vanzelf, niet te veel gefixeerd op nu willen groeien.
 
Ericr zei:
1,5 Kg variatie is vrij normaal en zeker met dit weer. Gewoon door blijven trainen, eten en goed slapen. Als je dieet, training en je rust goed zit komen de resultaten vanzelf, niet te veel gefixeerd op nu willen groeien.
Dat is zo , en ik bekijk over een te korte tijd m'n gewicht.
Ben zo nieuwschierig ha ha !
Toch ben ik 1 kilo zwaarder geworden in een week tijd dus bekijk ik het wel van de positieve kant.
Wat mij opvalt is dat als ik een paar dagen ''vroeg'' ben gaan slapen , om 21:00uur, dat ik dan veel meer aankom.Dan zie je in mijn gewicht-lijst grote uitschieters van ruim 1 kg.
Met die warmte is vroeg slapen erg laat slapen geworden en ik voel me moe en slap.Verlies veel vocht tijdens slaap door de ventilator die de hele nacht op me blaast.
Wat ben ik blij als het weer 22 graden word!!
Dan kan ik eindelijk meer eten , harder trainen , beter slapen!
Resultaat is er vaak al een beetje.
Eergisteren weer 2 kilo erbij voor m'n triceps.Ben nog nooit zo hard vooruit gegaan.Elke week pak ik met verschillende oefeningen meer gewicht.
Behalve biceps en schuine borst-fly's, deze staan nogal stil.
Maar schuine bank dumbbell press laatst van 19,5 kg per hand naar 20,5 kg per hand gegaan.
Ik moest ervoor speciaal nieuwe gewichten kopen, en kan nu weer een tijdje vooruit!
 
Laatst bewerkt:
klinkt allemaal mooi! keep up the good work....
 
Je ziet dus progressie, dat is het belangrijkste. Het groeien zal dan ook vanzelf gaan, zo lang je maar de discipline in je training houd. Die warme periode gaat voorbij, denk dat er redelijk veel hier binnen een paar weken op eens veel harder kunnen trainen als ze nu tijdens de echte hittegolf ook hebben doorgetraind.

Heb dat zelf in ieder geval wel, als de drukkende warmte over is, op eens een piek in mijn prestaties.
 
Ericr zei:
Je ziet dus progressie, dat is het belangrijkste. Het groeien zal dan ook vanzelf gaan, zo lang je maar de discipline in je training houd. Die warme periode gaat voorbij, denk dat er redelijk veel hier binnen een paar weken op eens veel harder kunnen trainen als ze nu tijdens de echte hittegolf ook hebben doorgetraind.

Heb dat zelf in ieder geval wel, als de drukkende warmte over is, op eens een piek in mijn prestaties.
Kijk ! Dat moeten we hebben!:D
(Volgens mij ga ik nu harder vooruit ,door meer te eten , dan met die prohormonen 14 daagse.)
 
Ben deze week 72 kg .
M'n midden borst is flink groter en m'n schouderkoppen zijn duidelijk dikker!
Jongens dit gaat de goeie kant op:evil2::evil2::evil2::evil2:
 
goh ben benieuwd of morgen ze schouderkoppen en borst alweer groter zijn :D
 
René zit overduidelijk aan de AS !


:D
 
Ja daar lijkt het wel een beetje op ha ha ha!
 
Maar ff serieus;dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Laatst deed ik een t-sheart aan (uit 2000)....die was gewoon te klein geworden en ik toen ik 'm uittrok ging dat niet zo makkelijk meer.
Ben van M naar Large gegaan in 3 jaar.
Ik heb behoorlijk slecht gegeten volgens mij die eerste 2 jaren bb.
Anders was ik nu al lang 80 kg geweest met dit tempo.
Heb gisteren meteen een nieuwe emmer besteld(Lean Gainer2)
Op GainFast3100 ga ik goed maar wil toch LG2 proberen.
Gisteren m'n buikspieren getraint omdat dat nu wel wat meer nodig is , maar niet zorgelijk.
Ik ga nu al 3 dagen extreem vroeg slapen en ik moet zeggen......je voelt je er beresterk door.
Alleen heb ik kou gevat en heb behoorlijk wat afgekleit op de wc dus hoop ik die 72 kg te kunnen vasthouden!:toilet:
 
Leuk dat je sommige dingen met ons deelt Rene, maar je hoeft nou ook weer niet alles met ons te delen :)

Straks ga je nog foto's plaatsen van je kleipartijen.
 
Ericr zei:
Leuk dat je sommige dingen met ons deelt Rene, maar je hoeft nou ook weer niet alles met ons te delen :)

Straks ga je nog foto's plaatsen van je kleipartijen.
Breng me nou niet op een idee :p
 
je kunt veel zeggen maar die gast is wel gemotiveerd!! als een slak gaat-ie! maar wel retesnelle...... way to go rené zet em op! je hebt de toverformule door......etenxtrainenxslapen=groeien.....
 
Jep!;)
Een slak is 1 kruipend spiertje!
Ze gaan niet snel vooruit omdat ze hun huis de hele weg meezeulen ha ha!
Daar kunnen mensen niet aan tippen
Slakken zijn dus best sterk:eyebrow:
 
Back
Naar boven