AndroidHealthClinic

Prohormonen....

Bezoekers in dit topic

René26

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2003
Berichten
166
Waardering
0
Wie heeft er veel ervaring met prohormonen?
Welke werkt het beste?
Zitten hier ook veel namaaksupplementen bij?
Is er nog iemand die Equi-max gebruikt en is het niet beter om Equi-Max tijdens de maaltijd te slikken i.pv. op een lege maag???

<font size="+4">:banana:</font>


(sorry, staat bij training forum.... :scratch: volgende keer beter.)
 
Laatst bewerkt:
Om toch een reply te geven , ze schijnen zakkenrollerij te zijn en potentieel nog gevaarlijker omdat ze er nog niet lang zijn en er dus helemaal geen kennis is over de latere gevolgen hiervan.
 
Moen zei:
Om toch een reply te geven , ze schijnen zakkenrollerij te zijn en potentieel nog gevaarlijker omdat ze er nog niet lang zijn en er dus helemaal geen kennis is over de latere gevolgen hiervan.


hoe kom jij aan die wijsheid ?

Vraag Robin hier anders ff op het forum.

Eet er maar bij ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik durf mijn handen in het vuur te steken voor de spullen van Biotest. Alleen die zijn zo ontzettend duur... Overigens vind ik de meeste te pro-hormonen duur!
 
Haha vraag maar aan juriaan naar zijn ervaringen met prohormonen :D
Hij is nu op vakantie, dus zal ik het maar even zeggen.
het is BULLSHIT.
 
Bullshit omdat Jurriaan ze heeft gebruikt of bullshit omdat klinische tests het aangeven ?

Heb ze zelf nooit gebruikt, maar genoeg er over gelezen om in ieder geval er toch wel van uit te kunnen gaan dat ze enig effect hebben. Enige probleem is dat veel van die fabrikanten niet de stoffen in hun PH's stoppen die ook op het label staan.

Lees de verhalen op www.bodybuilding.com, lijkt me niet dat ze allemaal door een placebo effect gegroeid zijn.
 
Ja zal ff tegen jur zeggen als ik hem zo op strand van blanes tegen kom dat er weer iemand is waar die ze verhaaltje kwijt kan :D
 
:)
ik ken nog een paar mensen die het gebruikt hebben, en er ook totaal geen vooruitgang mee geboekt hebben..
Bij de ene werkt het wel en bij de ander niet.
 
Hoeft dus geen BULLSHIT te zijn ;) :D
 
Drmz66 zei:
hoe kom jij aan die wijsheid ?

Vraag Robin hier anders ff op het forum , denk dat die der wel aan kan komen .

Eet er maar bij ...


Wel als je van slechts 1 op 100 gebruikers hoort dat ze er iets aan hadden weet je toch wel genoeg dacht ik zo ??
 
Na 90 capsules was ik 3 kilo zwaarder afgelopen mei maand.
Maarja........het is misschien vet, want ik nam het in combinatie met
Gain Force Pro-weightgainer.
Ging van 67,2 kg naar 70,20 kg.
Nu ik weer niks neem en alleen goed eet blijft m'n gewicht op 70,2 kg.
Dat was ook de reden om eens iets heftigers te proberen dan de creatine
poeders en potjes hmb en tribullus.
Dit was zeker weggegooit geld , omdat er niets gebeurde.
Het valt niet mee om een hardgainer te zijn, maar in 2 jaar 2 kilo gewicht erbij is frustrerend(kan ik net zo goed gaan zwemmen of zo!!)
Maar ik blijf sceptisch over de glitter-supplementen met mooie verkooppraatjes erop.
Vandaar de keuze van chemi-sport.......ziet er serieuzer uit...
Ik hoop alleen dat het dat ook is en blijft.
Zolang ik nog elke week het gewicht 1 kilo kan verhogen op de dumbbells gaat het goed met m'n kracht.
Nu nog de groei.
Ben 1 mtr 85 , 70,20 kg zwaar dus ik mag me nu pas een beginner noemen.
Als ik na m'n 2 e potje Equi-max weer 3 kg aankom, moet ik er haast wel in gaan geloven.
En inderdaad bij de een werkt het wel, bij de ander doet 't niets.
Bedankt voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Tsja er zijn ook al aardig wat mensen met weinig gains maar wel met gyno achtige verschijnselen van PH's. Als middelen groep vind ik ze niet geschikt voor het gebruik in bodybuilding, de beloofde gains in verhouding tot de risico's zijn veel minder gunstig dan bij het gebruik van AAS, wederom indien toegepast in doseringen voor Body Building.

Er zijn andere toepassingen als anti-aging en testosteron suppletie bij hypo-gonadism waar deze middelen ook beperkt geprobeerd worden, maar die resultaten heb ik me nog niet in verdiept.
 
DJNRG83 zei:
:)
ik ken nog een paar mensen die het gebruikt hebben, en er ook totaal geen vooruitgang mee geboekt hebben..
Bij de ene werkt het wel en bij de ander niet.

Ik heb zelf ph's gebruikt , nu voor de derde keer . De eerste twee keer heb ik zeker niet als BULLSHIT ervaren . Beetje duur misschien , alhoewel duur relatief is , maar ik merk het zeer maar dan ook zeer zeker . Denk dat er wel een psychologisch effect aanzit , ik heb ph's ik geloof erin dus ik train beter/harder . Maar dat zou niet alles verklaren . Ik kom er van bij , ik krijg er meer kracht door en tot nu toe heb ik die rode punten op mijn kop ook nog onder controle ( zink zink zink) .

Dus niet echt bullshit denk ik .Goed voor een plateau te doorbreken als je dat bereikt heb .
 
het is uiteraard allemaal ook merk afhankelijk en produkt afhankelijk... er is veelste veel rotzooi op de markt wat inderdaad niet werkt. het is het handigste om er gewoon veel over te lezen voor je wat koopt, kost toch al genoeg lijkt mij...
 
Ik lees bvb in de ad van MAG10 dat ze aanraden 4 gr eiwit per kg lichaamsgewicht te eten.Het effect dat deze dingen dan hebben zal er vooral aan liggen dat de gebruikers tijdens die periode opeens enorm veel meer op die eiwit-inname gaan letten(om toch de instructies te volgen) en zodoende bijkomen , niet door die prullen zelf.
 
René26 zei:
Wie heeft er veel ervaring met prohormonen?
Welke werkt het beste?
Zitten hier ook veel namaaksupplementen bij?
Is er nog iemand die Equi-max gebruikt en is het niet beter om Equi-Max tijdens de maaltijd te slikken i.pv. op een lege maag???

<font size="+4">:banana:</font>


(sorry, staat bij training forum.... :scratch: volgende keer beter.)

De werkende prohormonen zijn de enkel de laatste generatie hiervan. Dat wil zeggen 1-AD, test-100, Equimax, 1-tu (dit is de laatste), en dan de transdermals, welke helaas overal al zo goed als verboden zijn geworden (ook in de VS!).
Probleem is wel dat je inderdaad ervoor moet zorgen dat je een goed dieet hebt als je eraan begint, en verder ook je training oke is. Net als met AS moet je gewoon weten wat je doet, anders zullen de resultaten niet veel zijn.

Equimax moet je inderdaad nemen op een lege maag, anders gaat de werking achteruit.
 
caporegime zei:
ik durf mijn handen in het vuur te steken voor de spullen van Biotest. Alleen die zijn zo ontzettend duur... Overigens vind ik de meeste te pro-hormonen duur!

Ik ook, alleen de prijs sucks inderdaad. Prohormonen zijn inderdaad niet de goedkoopste supps die er zijn, maar als je de juiste hebt zullen resultaten over het algemeen niet uitblijven. Eer zijn genoeg merken die de juiste stuff hebben. Nutrex, chemi-sports, biotest, avant-labs, ergopharm enzovoorts...
 
DJNRG83 zei:
Haha vraag maar aan juriaan naar zijn ervaringen met prohormonen :D
Hij is nu op vakantie, dus zal ik het maar even zeggen.
het is BULLSHIT.

Praat geen poep! Omdat Juriaan er geen effect van had werkt het ineens voor niemand?? Ik weet niet, maar blijkbaar was het je ontschoten dat Juriaan schijnbaar op geen enkele vorm van suppletie reageerd. Dus dit is dan niets wonderbaarlijks. Ik vraag me af wat hij met zijn kuur gaat pakken, maar ook dat zal zeker niet extreem zijn. De man moet eerst eens niet bang zijn om te eten en iets vetter te worden...dat is tot nu toe nog altijd zo geweest.

Ow nee...tot laatst, toen hij meer begon te eten ( vooral ook eiwittten). Goh, hij begon zowaar te groeien...hoe kan dat nou?
 
DJNRG83 zei:
:)
ik ken nog een paar mensen die het gebruikt hebben, en er ook totaal geen vooruitgang mee geboekt hebben..
Bij de ene werkt het wel en bij de ander niet.

En wat hadden zij dan gebruikt? Welke dosering en hoe was training + dieet? Dat is iets wat je je normaal wel afvraagt, maar nu niet??? Hmz...
 
Back
Naar boven