AndroidHealthClinic

Prohormonen....

Bezoekers in dit topic

Moen zei:
Helaas wordt in België zowat alles als te extreem beschouwd :(
Volgende op de lijst het enige resterende supp dat echt werkt en dus ook verboden zal worden -> creatine , let maar op men woorden :p
Voor mij is PH niet ver af van AS, 't wordt in 't lichaam omgezet naar AS...
1-test IS AS, enkel de manieren om het in 't lichaam te krijgen zijn niet goed, 1-test is ten slotte afgeleid van primo, ik begrijp jou redenering niet Robin...
 
Je quote mij en vernoemt Robin ? :)
 
verwijzend naar andere reply, sorry voor 't misverstand :D
 
Belgie is indd streng, maar indd 1-test is een steroide, trouwens de bijwerkingen van ph's zijn even erg zoniet erger dan as.
 
Maar waarom zeggen ze dan bij Equi-max dat het niet aromatiseerd en de lever passeerd enzo?
Op het potje stond wel een rij met mogelijke bijwerkingen maar achter elke bijwerking stonden **.
Die verwezen naar een tekst onderaan, dat het niet is aangetoond door een of ander onderzoek.
Ik kreeg geen last van puisten / olieachtige huid en zo, tewijl je dat kunt verwachten van a.a.s
:lifter::toilet:
 
Moen zei:
Sterker zelfs , ik wil er gerust een wedstrijdje van maken !


Waarvan? Die 4gr??? Waar slaat dat nu op? Lees mn post nog eens terug.
 
enrico zei:
1-test is geen precursor maar een echt steroïde.
De risico's zijn net zo hoog op de lever toxiciteit na...

Bijna goed. 1-test lijkt verdacht veel op primo. Het mis alleen de methylgroep, waardoor het toch net een beetje anders wordt.
 
enrico zei:
mag ik je er trouwens op wijzen dat PH in België-Nederland als AS beschouwd wordt.

Nee hoor. PH's vallen in Nederland onder de WoG. AS onder de wet van verboden middelen. Dat is een wereld (of moet ik zeggen wet) van verschil.
Enne...2jaar terug waren ph's hier nog gewoon toegelaten...AS niet.
 
superspider zei:
Belgie is indd streng, maar indd 1-test is een steroide, trouwens de bijwerkingen van ph's zijn even erg zoniet erger dan as.

Leg uit...
 
4gr ???
Wat zeg je nu allemaal :)
 
Robin zei:
Bijna goed. 1-test lijkt verdacht veel op primo. Het mis alleen de methylgroep, waardoor het toch net een beetje anders wordt.
1-ad is de precursor van 1-test
1-test mist indd. de methyl groep maar is een (pro)steroïde, kan je niet ontkennen hé...
 
Yo Bro's Ik Weet Niet Wat Jullie Allemaal Voor Prohormonen Gebruiken; 1 Ding Werkt Wel: Androsol En Nadrosol Van Biotest!!! Huidspray Met Prohormonen!! Na Gebruik Voel Je De Hormonen Door Je Lichaam Gieren!!! Alleen Kan Ik Het Nergens Meer Krijgen!!! Zeker Omdat Het Goed Werkt Ofzo...
 
Mijn mening is duidelijk :D
 
jweigeman zei:
Yo Bro's Ik Weet Niet Wat Jullie Allemaal Voor Prohormonen Gebruiken; 1 Ding Werkt Wel: Androsol En Nadrosol Van Biotest!!! Huidspray Met Prohormonen!! Na Gebruik Voel Je De Hormonen Door Je Lichaam Gieren!!! Alleen Kan Ik Het Nergens Meer Krijgen!!! Zeker Omdat Het Goed Werkt Ofzo...
En dat MAG 10 .......werkt dat ook?
Mijn volgende "kuur'' word 1-tu of als ik m'n portemonnee helemaal leeg wil
rammelen 4 flesjes mag 10.
Ze beloven je 20 tot 30 lb gain na 8 weken mag 10.
En hoeveel lb is 1 kg dan?
 
2 lbs is 0.9 kg.
 
vrij onwaarschijnlijk dat je met ph 20-30lbs gaat winnen :D:D:D:D:D:D
 
enrico zei:
vrij onwaarschijnlijk dat je met ph 20-30lbs gaat winnen :D:D:D:D:D:D
Ja dat denk ik ook!
Mooie praatjes zijn het altijd.
Daarom vraag ik hier eerst maar wat, voordat ik arm ben.
,,we hebben nu toch weer een toverformule!!!''
,,de onderzoekers stonden helemaal paf! WOW!"
,,This supplement is goning to rock your anabolic world!!"
klinkt bekent he?
Zoiets stond 5 jaar geleden ook bij een potje Norit ! ha ha!
 
Is er inmiddels al iemand die ons wat resultaten kan geven?
 
D. zei:
Is er inmiddels al iemand die ons wat resultaten kan geven?

Ja ikke, heb een potje 1-tu gebruikt 3 weken. Dagelijks 150 mg genomen. Missch 1 kg aangekomen als dat niet van de verhoogde eiwitinname was
 
ik ook, 500gram ofzo gewonnen :D met 1-ad :D
 
Back
Naar boven