MuscleMeat

Prohormonen.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik daag hem uit mij te overtuigen dat z'n voedingsschema en trainingsschema helemaal goed zijn. Omdat ik uit ervaring weet dat het bijna nooit het geval is. Als hij zo overtuigd is van ze schema kan die het toch ook gewoon even plaatsen lijkt mij? Of weet die ergens dat die nog steken laat vallen en wil hem daarom niet plaatsen en denkt met ph die steken op te vullen? Overtuig mij, heb je gelijk dan zal ik het je geven :)
 
soulreaver zei:
Ik daag hem uit mij te overtuigen dat z'n voedingsschema en trainingsschema helemaal goed zijn. Omdat ik uit ervaring weet dat het bijna nooit het geval is. Als hij zo overtuigd is van ze schema kan die het toch ook gewoon even plaatsen lijkt mij? Of weet die ergens dat die nog steken laat vallen en wil hem daarom niet plaatsen en denkt met ph die steken op te vullen? Overtuig mij, heb je gelijk dan zal ik het je geven :)
Ten eerste wil ik er helemaal geen uitdaagspelletje van maken maar dat begrijpen jullie blijkbaar niet.
Ten tweede ben ik geen prof bodybuilder die helemaal bijhoud wat ie eet en precies alles berekent.
En nu zullen jullie wel een overwinningskreet gaan slaan maar je doet maar.
Ik heb naast bb ook nog een normaal leven en moet thuis eten wat de pot schaft.
Verder ben ik bang dat ik door te veel te eten alleenmaar vetter word.
Ik ben klein gebouwd en 1 meter 85 , maar geloof me dat je dan ook zwembandjes kan krijgen.
Wat ik nogmaals wil herhalen is dat ik te veel spierweefsel in energie omzet.
Anders kan ik het niet verklaren.
Ik zal morgen op schrijven wat ik gegeten heb op een werkdag.
En kan je al verklappen dat dat maar 2 bruine boterhammen zijn met wat van die zaadjes op de rand(die zal ik niet tellen)
moet weer verder,
mazzel
 
Dan denk ik dat het duidelijk is waar de fout zit dat je niet groeit. Ik heb ook een sociaal leven naast BB, maar ik maak een dieet, bereken alles en daarna weet ik de hoeveelheden en ken ik het uit me hoofd en is het een gewoonte geworden. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen voor een inname die boven je verbruik ligt. Op 2 boterhammen zal niemand groeien, ph zullen je tijdelijk even helpen, maar meer dan 75 zal je dan nooit wegen. AS en ph's zijn voor mensen die echt dedicated zijn, ben je dat niet, niks aan de hand, ieder ze keuze, even goede vrienden, maar blijf dan van hormonen en prohormonen af, het zal alleen je lichaam maar schade toebrengen. Ik stel echt voor eens een goed voedingsschema op te stellen, wedden dat jij na een maand kilo's zwaarder bent! En wij zijn hier enkel om je te helpen, in onze vrije tijd proberen we tips te geven en mensen te helpen.
 
Hmm, René, dat je geen pro bent is geen excuus. Ik vind dat iedereen die aan bb doet af en toe goed naar z'n schema moet kijken anders gaat het niet goed. Zeker als je merkt dat je niet meer groeit, <b>moet</b> je je schema onder de loep nemen.
 
René, ik bedoelde niet basiskennis over training en voeding maar basiskennis over het endocriene stelsel, AS, doseringen, etc.
Gezien je niet wist voorwat EQ stond nam ik aan dat je er niet veel wist/weet.
 
nu heb je indd ook verklapt dat je veel te weinig discipline hebt om met hormonen te kloten :
Train Like An Animal, Eat Like A Horse, Sleep Like A Baby => Grow Like A Weed!!!
dat is de essentie, heb je die niet beet, heb je niets te zoeken bij ph of AS!
 
Goed ik weet dat je s'ochtends JUIST DAN veel moet eten omdat dat het meest belangrijke maaltijd van de dag is.
Maar ik sta voor mijn werk zo laat mogelijk op , omdat ik te weinig dicipline heb om er om 6:30 uur uit te springen.
Ik ben een avondmens en kom smorgens uit een soort coma lijkt t wel.
Ik heb weinig tijd om veel te eten.Het is een slap excuus ok ok!
Om 10:30 uur eet ik 2 boterhammen en om 12:30 eet ik 3 boterhammen.
Gewoon bruin vrij dik gesneden boter erop kaas en worst.
Ik drink om de 2 uur een bakkie thee.
Om 15:00 uur koek met thee.
Vandaag toevallig een Magnum (vanwege hitte)
En dan kom ik nu thuis om 17:30uur
Eet een banaan + ijsje en neem meestal een glas of 2 fanta.
Allemaal veel suikers ik weet 't!
Dan ga ik nu over een kwartier eten (18:15uur.)
Schep een vol bord een flinke hap , maar schep niet nog een keer op.
Dan ga ik met de hond wandelen (of de hond met mij...)
Vanwege de hitte train ik dan na 20:00uur.
En heb daarvoor nog gedronken en koekje bij de koffie gegeten.
Ik vul m'n bidon tot 500 ml water met een klein beetje roosvicee multivit.
Ik train vandaag volgens schema: Borst en triceps.
De laatste tijd train ik met nadruk m'n bovenste borstspieren, want bb-tieten zijn er al.
(Dat ging er makkelijk bij na dat ene potje....)
Maar om er een borst-plateau van te maken pak ik nu boven harder aan en laat ik onder- en midden-borst even voor wat 't is......
Goed; ik doe 2 oefeningen: 1e fly's schuine bank, 7,5 kg per hand.
2e losse dumbbells schuine bank drukken ,19,5 kg per hand.
Ik ik doe 2 sets per oefening en 8 reps.
Neem 1,5 minuut ongeveer rust tussen de sets.
Daarna doe ik 2 oefeningen triceps.
1e one hand dumble extension, 16,5 kg.
2 sets 8 reps.
2e French press met EZ-stang,17kg.
2 sets 8 reps.
Dat staat me vandaag nog te doen en hoor dat ik nu moet eten.
Ik houd wel op m'n computer bij hoeveel gewicht ik pak op welke datum enz enz.
Dat is verdomd handig en dat heb ik vanaf het begin af aan gedaan.
Een trainer had me dat aangeraden in 1998.
 
Laatst bewerkt:
ALS JE DENKT DAT JE DAAR GENOEG MEE EET OM TE GAAN SPELEN MET PH BEN JE FLINK MIS!!!
MINSTENS (drie)dubbele gaan eten!!!
 
gooi er weightgainer, whey, creatine bij en ik verzeker je dat je na 2 maand 5kilo zwaarder bent.
 
@enrico, die die eerste post is goed, die laatste ben ik het niet helemaal mee eens. Whey is idd een goed idee. René, pak daar sóchtends een shake mee. Ik snap dat je sochtends moeite hebt met het eten enzo, maar een shake komt er toch wel in? Wie weet probeer een bord havermout/brinta..in de magnetron stoppen en 2min later klaar je schept het zo naar binnen. Zorg verder dat je om de 2uur genoeg eet! Zie hierover het voedingsgedeelte.
maar over je ph's. Het is echt fout om dat spul te nemen. althans in jouw geval. Je wil niet echt te serieus met bb bezig zijn, blijf dan alsjeblieft ook van dat spul af. En niet alleen profs rekenen uit wat ze eten. Ik reken niet elke kcal uit, maar zeker wel me eiwitten en let op de tijdstippen en globaal gezien is het gewoon een zaak van proppen. Helemaal als je gewicht aan wilt komen. oh de bel gaat ik moet trainmen schrijf je later!
 
Men nemen dagelijks:

2 liter chocolade melk (yopper, lekker goedkoop)
10 Tarwe-rogge broodjes (is geen rogge maar donkerbruinbrood)
200 gram kipfilet
1 warme maaltijd wat de pot schaft
1 bord brinta
100 gram eiwit uit shakes (na trainen whey)
500 gram magere kwark (ravensberger 11,2 gram eiwit per 100 gr)
2 liter melk
1-3 stuks fruit

Dan ben je al een heel eind, zelf als ecto groeide ik hier prima op
 
als ik die drie dingen bij men dieet gooi heb ik zeker 5 kilo vast :)
(heb alleen niet altijd genoeg geld :D)
 
@ Jur, indd, daar groei je als ecto als kool op, en 't is allemaal nog goed weg te steken :)
 
Juriaan zei:
Men nemen dagelijks:

2 liter chocolade melk (yopper, lekker goedkoop)
10 Tarwe-rogge broodjes (is geen rogge maar donkerbruinbrood)
200 gram kipfilet
1 warme maaltijd wat de pot schaft
1 bord brinta
100 gram eiwit uit shakes (na trainen whey)
500 gram magere kwark (ravensberger 11,2 gram eiwit per 100 gr)
2 liter melk
1-3 stuks fruit

Dan ben je al een heel eind, zelf als ecto groeide ik hier prima op



Geen vis, lijnzaadolie, oftewel waar zijn je gezonde vetten ?

en 2 liter chocolademelk...............tja.
 
gewone magere melk hé, als ecto kan je je btw wel wat permitteren wat betreft vetten
 
enrico zei:
gewone magere melk hé, als ecto kan je je btw wel wat permitteren wat betreft vetten
Ok , ik ga er nu serieus aan beginnen.
Zowel bb en eten.
Maar ik bouw het wel rustig op.
Want ik weet dat ik anders een grotere toiletpot moet kopen.
Ik heb nu gegeten en getraint en neem over een half uur een shake Gain Force 3100.
Maar eerst wat suikers voor de shake, omdat eiwitten later nodig zijn......scheint......
Ik heb nu 2 keer m'n bord vol macaroni geschept.
Ènnnnn de vetten zaten er ook tussen van het gehakt.
Maar dat zijn niet de goeie vetten volgens mij ha ha ha!
Ik zal morgenochtend 4 boterhammen gaan eten als ontbijt en neem er ditmaal geen 5 , maar 8 mee naar de zaak.

De apparaten die ik daar bouw en afregel zijn de HPLC-systemen waar je (vloei)stoffen in kan analyseren.
Die molecuul (als avatar hiernaast) is er ook mee ontwikkeld.( :who: )
Helaas hebben we het te druk om eens wat supplementen te onderzoeken. Zal wel gaaf zijn!
Ze zullen het denk ik niet op prijs stellen in ieder geval :(

Enniewee ik ga m'n leven beteren met eten.
En hoop dat die 5 kilo geen vet word.
Ik zal m'n eventuele vorderingen hier plaatsen....
of bij VOEDING onder een nieuwe thread.
I hope you are right about this!
Bedankt voor de gegeven adviezen.......
K 'ga nu ff water zuipen 't is stervens heet op zolder!
 
Laatst bewerkt:
enrico zei:
als ik die drie dingen bij men dieet gooi heb ik zeker 5 kilo vast :)
(heb alleen niet altijd genoeg geld :D)
Ja maar zo'n weightgainer is meer een uiterste dat je náást je goede voeding neemt als dat niet voldoende is. Maar je hebt wel gelijk hoor, 5kg pak je er wel mee. in combi met crea nog wel meer...

Maarem juriaan, chocolademelk..... suiker!!!
En ravensbergerkwark zit 11,1gram eiwit in ;) zit toevallig net uit het vierkante potje te eten..... wel droog spul.....

@rené26
Goed bezig gast, verdiep je ff flink in de voeding, hier haal je véél meer uit dan uit supps of ph's.

Heb het idee dat we iemand bekeerd hebben :)
 
weeral een goede daad :D
 
prinsjj zei:
Geen vis, lijnzaadolie, oftewel waar zijn je gezonde vetten ?

en 2 liter chocolademelk...............tja.

Vis lust ik niet

Lijnzaad ben ik ook niet dol op, als je wilt kan je het evt in capsulen nemen idd

Ik denk dat ik geen gezonde vetten heb :D, maar ik voel me prima en groei ook prima, dus jah
 
D. zei:
@rené26
Goed bezig gast, verdiep je ff flink in de voeding, hier haal je véél meer uit dan uit supps of ph's.

Heb het idee dat we iemand bekeerd hebben :)
Ik heb me vandaag gewogen weeg nu 70,70 kg.
Dus dit word m'n start gewicht,
en start morgen officieel met de vreet-kuur.





:burger:>:lifter:>:toilet:&:study:
 
Back
Naar boven