Fitness Seller

Prohormones uit Amerika

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 3
  • Weergaven 997
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Hi,

Ik las net in zo post iets van Bodybuilding.com Dus ik was daar even gaan kijken want die site kende ik nog niet. Ik zie daar trouwens dat alles een stuk goedkoper en meer keuze hebben kwa prohormonen en gewone supplementen. Maar wat ik me nu eigenlijk wel gewoon afvraag is. Bestaat de kans ook dat als je wat uit Amerika besteld dat het geschept word door de duane? En of je vervolgens dan rechtzaak aan je ass hebt hangen? Maat van mij wil wat bestellen. Ik vind maar niks.
 
Laatst bewerkt:
De kans bestaat wel.. en dan moet je een verklaring afleggen tegenover de inspectie van de volksgezondheid.
Aan de hand van die verklaring wordt jou straf bepaald.

Maar geloof me Prohormomen stinken! als je begrijpt wat ik bedoel :p
 
Mocht je pro hormonen willen bestellen uit amrika. www.1fast400.com hier kan je bestellen en is goedkoper als de meeste sites. Je kan die man Mike Mcandless een mailtje sturen, dan kan hij je de pro hormonen sturen en er een ander etiket opdoen. ik wilde toen one+ bestellen en die zou hij dan versturen als een facial toner. Je kan een paypal aanmaken en dan via je credit card geld overmaken naar een e-mail. www.paypal.com. De verz kosten zijn 10 euro dus 10 euro plus de kosten voor bijv. 1-ad kom je op 45 euro inc. das een stuk goedkoper als menige winkel in NL.

Succes
 
Ja das wel goedkoper ja. Niet dat ik ga gebruiken hoor maar viel me gewoon op. Maar wil niet dat ze zo in me nek zitten te hijgen die volksgezondheid. Dus gewoon weer lekker dingen supplementen uit engeland over laten halen :D Verder ook geen gezeik dan :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven