XXL Nutrition

Prohormoon 4-Androstendione

Bezoekers in dit topic

Bennozz

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2008
Berichten
566
Waardering
5
Hallo mede BBers,

iemand ervaring met het bovenstaande Prohormoon 4-Androstendione i.c.m. met nog een aantal ingredienten?
omdat ik dit via een winkel kan krijgen in de vorm van Extrem Mass Builder..
dit zijn dan tabletten.. mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft..

op internet staat wel iets info maar heb liever de ervaring van mede bbers..
schijnt vrij goed te zijn voor massa voor zover ik begrepen heb maar hier op het forum wordt er weinig over gesproken..

drop je ervaring/mening zou ik zeggen!!

grtz Benny
 
Ik heb die ph's 2 jaar geleden voor het eerst gebruikt en ben toen 7 kilo aangekomen tesamen met goede krachtgains. Wel hield ik veel vocht vast en kreeg naderhand buikgroep waardoor ik de kilo's in 1 week kwijt was haha:D....

Laatste x dat ik ze gebruikt heb was vorig jaar Maart/April, maar toen heb ik ze niet afgemaakt.

Over het algemeen zijn ze goed te doen alleen moet je toch de sides overwegen tegenover de voordelen, want ze zijn toch redelijk belastend voor je lever. Kies beter voor the real deal;).

Als je echt nieuwsgierig bent, zijn ze het proberen waard.

Greetings...
 
Ik heb die ph's 2 jaar geleden voor het eerst gebruikt en ben toen 7 kilo aangekomen tesamen met goede krachtgains. Wel hield ik veel vocht vast en kreeg naderhand buikgroep waardoor ik de kilo's in 1 week kwijt was haha:D....

Laatste x dat ik ze gebruikt heb was vorig jaar Maart/April, maar toen heb ik ze niet afgemaakt.

Over het algemeen zijn ze goed te doen alleen moet je toch de sides overwegen tegenover de voordelen, want ze zijn toch redelijk belastend voor je lever. Kies beter voor the real deal;).

Als je echt nieuwsgierig bent, zijn ze het proberen waard.

Greetings...

oke thnks balen van die buikgriep dan.. maar zijn dat de 'enige' sides of was er nog meer..? Ik snap wt je bedoelt maar denk het ook maar 4 weken te doen misschien en dan daarna nog eens om zo niet te lang mn lever te verklote.. of zou dat niks zijn..

ik ben wel erg nieuwschierig en misschien nog niet 'klaar' voor the real deal zoals je zegt.. zou kunnen, wil het gewoon zo even proberen maar ben benieuwd of het echt afgeraden wordt vanwege gezondheidsproblemen ofzo..

grtz
 
De eerste keer heb ik het ook vier weken gedaan en toen ben ik 7 kilo aangekomen. idd helaas dat ik ziek werd en er weinig aan heb overgehouden, maar persoonlijk vond ik ze erg goed.

Nog een side is dat je toch wel vet gaat vasthouden en dat vooral in de gebieden bij je buik, bil en bovenbenen. Dus zorg dat je redelijk clean eet.

Verder is het altijd aan te raden beter AAS te gebruiken dan ph's, omdat de meeste van mening zijn dat je bij ph's wel de lasten draagt maar niet de lusten.

Overweeg je keuze, maar als je nog niet klaar bent voor AAS is dit zeker een goede voorbereiding voor het echte werk.

Good luck...;)
 
De eerste keer heb ik het ook vier weken gedaan en toen ben ik 7 kilo aangekomen. idd helaas dat ik ziek werd en er weinig aan heb overgehouden, maar persoonlijk vond ik ze erg goed.

Nog een side is dat je toch wel vet gaat vasthouden en dat vooral in de gebieden bij je buik, bil en bovenbenen. Dus zorg dat je redelijk clean eet.

Verder is het altijd aan te raden beter AAS te gebruiken dan ph's, omdat de meeste van mening zijn dat je bij ph's wel de lasten draagt maar niet de lusten.

Overweeg je keuze, maar als je nog niet klaar bent voor AAS is dit zeker een goede voorbereiding voor het echte werk.

Good luck...;)

ja dat is wel begrijpelijk maar wil toch eerst even dit proberen om daarna die stap te nemen (wat voor velen niet moeilijk is) wil toch nog met 'supplementen' voor zover deze daaronder valt er iets meer uithalen..

ik krijg dit via een vriend en het schijnt volgens hem echt goed te zijn hij zou er in het verleden ook goed op gegained hebben..

had jij ook die Extrem Mass Builder? of een ander?

thnks voor je react!
 
4-Androstendione is een precursor naar testosteron en deels oestrogeen, echter moet het nogal wat omzettingen doen om tot testosteron te worden omgezet. Erg slap pro-hormoon waar je mijn inziens niet veel aan zal hebben. Kan me voorstellen dat je nu wat sceptisch bent:
http://en.wikipedia.org/wiki/Androstenedione

Lees je in en zie dat je alleen van dit heel moeilijk kilo's aankomt, laat staan 7...No offence, trek je conclusie.
 
Laatst bewerkt:
4-Androstendione is een precursor naar testosteron en deels oestrogeen, echter moet het nogal wat omzettingen doen om tot testosteron te worden omgezet. Erg slap pro-hormoon waar je mijn inziens niet veel aan zal hebben. Kan me voorstellen dat je nu wat sceptisch bent:
http://en.wikipedia.org/wiki/Androstenedione

Lees je in en zie dat je alleen van dit heel moeilijk kilo's aankomt, laat staan 7...No offence, trek je conclusie.


oke ja heb het gelezen en had ditzelfde al ergens anders gelezen..
toch zeggen ze overal dat hun deze tests met 100 mg per dag hebben uitgevoerd en dat het voor mannen pas vanaf 300 mg een test verhoging teweeg zal brengen.
ik weet dus niet wat ik ermee moet omdat ze schrijven dat zowel test en oestrogeen omhoog gaa enja die bijwerkingen zijn voor mijn gevoel iets minder..

bewezen is het blijkbaar niet dat het niet werkt met 300 mg per dag..
gezien de goede reacties vananderen weet ik het dus niet meer hehe

iemand ervaring hiermee of met de mogelijke bijwerkingen?
 
Beter ga je in dit geval voor epistane. Bewezen pro-hormoon.
 
Beter ga je in dit geval voor epistane. Bewezen pro-hormoon.


ja goed, maar kan hier erg makkelijk aankomen en zou zo snel niet weten om aan epistane te komen..

zelf geen ervaring met andro? of iemand die je kent?

is het niet zo dat het ook oestrogeen aanmaakt waardoor de kans op gyno erg toeneemt?
 
ja goed, maar kan hier erg makkelijk aankomen en zou zo snel niet weten om aan epistane te komen..

zelf geen ervaring met andro? of iemand die je kent?

is het niet zo dat het ook oestrogeen aanmaakt waardoor de kans op gyno erg toeneemt?

Dit spul is zo zwak, dat gaat niet gebeuren.
 
Dit spul is zo zwak, dat gaat niet gebeuren.


ze schrijven het op internet..
er zit 300 mg andro in.. weet niet of dat veel of weinig is maar zo stond het op internet.. weet ook niet in welke mate deze sides toenemen..

waar zo zwak? sterk genoeg om par kilo te pakken begrijp ik er wel over toch?
 
ze schrijven het op internet..
er zit 300 mg andro in.. weet niet of dat veel of weinig is maar zo stond het op internet.. weet ook niet in welke mate deze sides toenemen..

waar zo zwak? sterk genoeg om par kilo te pakken begrijp ik er wel over toch?

Nee, zoals ik al aangaf. Als je de structuur van deze ph erop naslaat kun je geen 7 kilo aankomen. Dit is wel mogelijk als je veel meer gaat eten, maar 7 kilo droge spiermassa is met 4-AD gewoon niet mogelijk. Met 500mg testosteron haal je dat als je goed je best doet.
 
Nee, zoals ik al aangaf. Als je de structuur van deze ph erop naslaat kun je geen 7 kilo aankomen. Dit is wel mogelijk als je veel meer gaat eten, maar 7 kilo droge spiermassa is met 4-AD gewoon niet mogelijk. Met 500mg testosteron haal je dat als je goed je best doet.


nee mijn doel is geen 7 kg
met 3/4 kg zou ik tevreden zijn iig
neem aan dat dat best mogelijk is!?
 
Dat zul je er zeker mee bereiken mits je voedig, trainen en rust in orde is;)
 
Als het spul gunstig valt dan is dat mogelijk ik denk zelfs dat 5-6kg nog wel haalbaar is maar de grote vraag is behoud je het ;)
 
Als het spul gunstig valt dan is dat mogelijk ik denk zelfs dat 5-6kg nog wel haalbaar is maar de grote vraag is behoud je het ;)

Op 4-AD ga je zeker geen 5-6kg halen. Lees je in, dit spul is hartstikke zwak. Mensen stacken 4-AD vaak met het oude 'gevaarlijke' 1-Test oftewel 1-methyl-testosteron. Dan zet het massa aan (de 1-test). 4-AD los zal je weinig opleveren, no offence.
 
Op 4-AD ga je zeker geen 5-6kg halen. Lees je in, dit spul is hartstikke zwak. Mensen stacken 4-AD vaak met het oude 'gevaarlijke' 1-Test oftewel 1-methyl-testosteron. Dan zet het massa aan (de 1-test). 4-AD los zal je weinig opleveren, no offence.

Oh ging het alleen over de 4-AD, dan zal nogal tegenvallen
 
nee mijn doel is geen 7 kg
met 3/4 kg zou ik tevreden zijn iig
neem aan dat dat best mogelijk is!?
ik heb dit prohormoon, vroeger voor ik mijn eerste kuur deed, ook gebruikt. niks van gevoeld en niks van bijgekomen. 4 kg bijkomen, daar moet je al een goed kuurtje van 10 weken met het echte spul voor doen. en met die 4 kg bedoel ik spieren die blijven en geen vocht. maar ja probeer maar, dan zul je ook weten.
 
ik heb dit prohormoon, vroeger voor ik mijn eerste kuur deed, ook gebruikt. niks van gevoeld en niks van bijgekomen. 4 kg bijkomen, daar moet je al een goed kuurtje van 10 weken met het echte spul voor doen. en met die 4 kg bedoel ik spieren die blijven en geen vocht. maar ja probeer maar, dan zul je ook weten.

Klopt :)
 
Back
Naar boven