MuscleMeat

Prohormoon/Designer Roid >> Epistane

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bulk inwording

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
256
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
16%
Plaats hem hier omdat ik begrepen heb dat hij niet in de anabolen sectie thuis hoort.

Wil graag eens weten of dit voldoende is voor een cycle Epistane.

of heb ik wat anders nodig voor de nakuur



overzicht:

Week 1-5: Epistane 20-30-30/40-40

week 5-8
perrfect Cycleby Anabolic Xtreme



 
IMO een prima kuurtje zoals je em daar hebt staan.
 
Laatst bewerkt:
perfect cycle is niet voldoende voor een nakuur.
 
je gaat nu maar aan de prohormonen omdat het makkelijker is dan vragen over kuurtjes ?
 
je gaat nu maar aan de prohormonen omdat het makkelijker is dan vragen over kuurtjes ?


je mama is om de hoek, dus zo moeilijk is het niet.
 
je hebt echt geen id wat je aan het doen bent ofwel ?


waarom iemand iets aanpraten? ik heb nergens gezegd dat ik Geen verstand van heb, neem gewoon aan dat ik me in heb verdiept.

en Epistane is een vrij milde kuurtje om dan meteen naar Nolvadex te grijpen is een beetje over de top.
 
Nolvadex???? Ik heb geen bal verstand van kuren en zelfs ik kan dit antwoord dromen. Learn to swim.

nolvadex is niet noodzakelijk bij een epistane kuurtje. Pak iig wat voor het herstel van je lever en een paar supps die de terugval een beetje kunnen versoepelen.
 
waarom iemand iets aanpraten? ik heb nergens gezegd dat ik Geen verstand van heb, neem gewoon aan dat ik me in heb verdiept.

en Epistane is een vrij milde kuurtje om dan meteen naar Nolvadex te grijpen is een beetje over de top.

als je je erin verdiept had, was je nu met een veel beter voorstel gekomen.

heb sowieso al veel onzin topics van je gezien, ik ga je hier niet eens mee helpen.

als je denkt dat een lever reinigend supplement genoeg is als nakuur en je beweert dat je je erin verdiept hebt, klopt er iets niet.

verdiep je er eerst maar echt in voor je om hulp komt vragen.
 
nolvadex is niet noodzakelijk bij een epistane kuurtje. Pak iig wat voor het herstel van je lever en een paar supps die de terugval een beetje kunnen versoepelen.

Dacht dat de meningen daarover verdeeld waren? Dit is toch hetzelfde als Havoc?
 
als je je erin verdiept had, was je nu met een veel beter voorstel gekomen.

heb sowieso al veel onzin topics van je gezien, ik ga je hier niet eens mee helpen.

als je denkt dat een lever reinigend supplement genoeg is als nakuur en je beweert dat je je erin verdiept hebt, klopt er iets niet.

verdiep je er eerst maar echt in voor je om hulp komt vragen.

Dit is de beste voorstel:cool: lijkt mij.

als je een betere hebt mag je dat gerust voorstellen, daarvoor open ik ook een topic
 
AX Advanced PCT zou voldoende moeten zijn. Mits je de epi op normale dosis houd en niet langer neemt als 4 weken.
 
vaag allemaal, geldt voor de meeste van je topics.

20/30/40/40 evt /50/ nog. Nolvadex als nakuur op 20mg 2 weken en potje advanced pct is voldoende. Succes.
 
vaag allemaal, geldt voor de meeste van je topics.

20/30/40/40 evt /50/ nog. Nolvadex als nakuur op 20mg 2 weken en potje advanced pct is voldoende. Succes.

nolva en advanced op een cycle van 40 is beetje overkill imo. op 40 heb je nog geen nolva nodig
 
TS is de domste oetlul die ik ooit op dit forum gezien heb
 
Plaats hem hier omdat ik begrepen heb dat hij niet in de anabolen sectie thuis hoort.

waar dan wel? epistane is namelijk een anabool, geen ph en al helemaal geen supplement.

je weet dat ik je graag afzeik maar hier kan ik helaas alleen de onwetendheid en onwillendheid van bepaalde lieden over afzeiken die dit in de sup sectie willen houden.

de sups dagboeken sectie stroomt de laatste tijd over met logs van pure aas en af en toe een ph.

hier is gewoon een aparte sectie voor nodig, zoveel moeite is dat niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven