Fitness Seller

Prohormoon/Designer Roid >> Epistane

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou beginnen met 60mg 's morgens en 60mg 's avonds...
en dit opdrijven naar 120mg.
En als PCT eet je gewoon enkele bananen, 12 per dag zou moeten voldoen...

en ja .. zo weinig mogelijk water drinken tijdens uw kuur.


Man man ... gaan met die banaan!!!

+1 Niks aan toe te voegen:rolleyes:
 
Zeggen mij stats jou niks??? dan moet je gauw nooduitgang gaan nemen van deze site en een moderator smeken voor een ban.


mijn stats:
lengte 1.84
Gewicht 98
BF 8%



Komaan , nou denkt hij echt dat we achterlijk zijn allemaal bf 8%

ik zou eerder denken 25%
 
er zijn 5 leden hier die mij in het echt kennen en zij zouden het wel kunnen bevestigen:cool: heb eerder foto's van mijn nieuwe massa aanwinst geplaatst maar toen was jij actief in mode hoekje

Tzal best dat je wat nieuwe vetmassa bent aangekomen:D

Maar kom maar op met die foto's dan met je 8% vet
 
Wat ik mij nu echt niet versta is dat er mensen zijn die gewoonweg niet beseffen hoe belachelijk ze zich eigenlijk aan het maken zijn .

Ieder mens met een beetje zelfrespect beseft toch uiteindelijk wel wanneer hij in de fout is gegaan , wanneer hij zich best verontschuldigd voor hij zich zodanig belachelijk maakt dat hij beter zijn mond zou houden en niet meer vertonen .


You know what I mean ;)
 
Enige manier dat hij zijn gelijk kan bewijzen is met een foto.
 
Komaan , nou denkt hij echt dat we achterlijk zijn allemaal bf 8%

ik zou eerder denken 25%


Hoe kom jij aan 25%??? je ziet een foto van mij toen ik net 3 weken begon met trainen
 
Post dan eens een foto van jezelf terwijl je een blad vasthoud met je naam erop , de enige manier waarop je jezelf kan staven met uw fysiek dat je beweert te hebben .

Bewijs het gewoon , ik weet wat 8% is , want heb vroeger nog 5.9% gehad en moest daar toch enorm veel voor over hebben en intens veel cardio . Ik deed er bijna 6maanden aan om van 17% naar 5.9% te gaan , mss lang , mja , ik wist toen bij lang nog niet zoveel als ik nu wist .
 
ik heb namelijk 2 weken terug 3 pakjes bij de apotheek gehaald.. daarbij is mij verteld dat het tegen borstkanker wordt gebruikt;)

dus het is tegen borstkanker:D ze smaken bitter als je ze oplost in water... ik reinig alvast mijn lever:dance:


zeg tegen je zuster dat ik het bij deze wil uitmaken, en ik mans genoeg ben om het via jou te doen

bij de apotheek gehaald? In het buitenland dan waarschijnlijk. Bij mijn weten is dit niet vrij verkrijgbaar in Nederland
 
bij de apotheek gehaald? In het buitenland dan waarschijnlijk. Bij mijn weten is dit niet vrij verkrijgbaar in Nederland

wel in Amsterdam:cool: maar dan in een achterstandswijk... Was een aardige neger. Ik heb hem gegroet op z'n Afrikaans en heb beetje met hem lopen praten over hooikoorts en vroeg hem toen maar over Nolvadex. Hij wilde het niet meteen meegeven maar bij aandringen is het mij gelukt.
 
domme idioot.... 2 jaar verder? Die foto heb je gepost op 14 maart 2008.
Dat is dus iets langer dan een jaar terug. Wie wil je nou voor de gek houden?
 
we zijn 2 jaar verder pik

Om je toch redelijk op weg te helpen. Epistane via een iDEAL betaalwijze is wonderen verrichten. iDEAL is een relatief jong Nederlands initiatief dat zich wil uitbreiden in heel Europa.

En aangezien Epistane illegaal is in Nederland, zal je al snel met een tussen persoon te maken hebben die aan jouw geld verdient en het pakketje naar jouw adres verstuurd vanuit de UK.

Om toch een instant manier van betalen over heel de wereld te bemachtigen is PayPal een goede. Houdt rekening dat je jouw bankrekening nummer moet verifieren, dit kan enkele dagen duren. Maar eenmaal geverifieerd is het een zeer snelle zo niet de snelste manier van elektronisch betalen over heel de wereld.

Als je Epistane wil aanschaffen dan zou ik dat doen in webshops uit de UK. In de UK zijn namelijk wel "dietery supplements" als PH's en Epistane legaal.

Velen(zo niet allen) UK webshops ondersteunen PayPal en met de huidige GBP koersen is het goed te doen kwa prijs.

CheapUKSupplements is een betrouwbare webshop waar maatjes wel meer van dat soort rotzooi vandaan weten te smokkelen.

Succes.
 
hehe, lache dit :D
 
ideal
 
Mensen Epistane is levens gevaarlijk.

Vriend van mij ligt in het ziekenhuis
 
wat heeft dat met epistane te maken ???

Hij had Epistane besteld. Ik weet niet waar het aanligt dat hij nu in ziekenhuis zit, maar het kan zijn dat hij 5 a8 pillen ineens heeft ingenomen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven