MuscleMeat

Prohormoon vraagje

Bezoekers in dit topic

bredekees

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2009
Berichten
430
Waardering
6
Lengte
1m80
Beste collega spierbundels,

even een vraagje

maandag a.s. ga ik beginnen met m'n trainingsmaat aan The One van Applied Nutriceuticals, kuurtje

applied_nutriceuticals_the_one.jpg


nu ben ik onder de 90kilo (82kl) dus adviseren ze 3 caps per dag te nemen, nu vraag ik me af.. hoe moet ik dit verdelen.. staat nergens toegelicht.. alle 3 in de ochtend? of verdelen over de dag? voor de training?

Ik denk dat als ik er 3 in een x neem, dat het een zwaardere klap voor m'n lever is, of maakt het niet uit in verhouding tot verdelen over de dag?

Ook vraag ik me af wanneer ik me leverondersteuning moet nemen (mariadistel caps).. kan ik het tegelijk met The One caps nemen, of zou dat het resultaat kunnen onderdrukken?

aub geen reacties als, "als je dat nog niet eens weet, niet aan beginnen" etc. met het voedings en trainingschema zit het btw helemaal snor ;)

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Je geeft toch zelf het antwoord al... gewoon verdelen om de 8 uur...

mariadistel na de kuur nemen niet tijdens!
 
ok bedankt, maar tijdens de kuur geen mariadistel nemen? dat is toch ter lever ondersteuning.. na de kuur krijgt de lever het niet meer zwaar en heeft dus geen hulp meer nodig (of begrijpen ik en m'n maat het verkeerd?)

na The One kuur nemen 2nd gear, hier zit ook leverondersteunende sups in.. dus dan lijkt het me dubbelop met mariadistel
 
ah klinkt lekker
 
mochten er nog meer ervaren members zijn, graag uw mening gevraagd!
 
Niet tijdens nemen dit zal de lever dus aan het werk zetten om al die giftoffen (jouow prohormoon) af te breken. Dat lijkt me toch niet de bedoeling in een kuur hé!?
 
bedankt!

heb even gezocht en lees ook andere reacties

Je lever hersteld na je kuur niet tijdens, waarom zou je dan lever zuiveraars gebruiken tijdens een kuur? Want dat is het: zuiverend niet beschermend.
Je verminderd alleen je winst en het effect is minimaal.
Veel beter om na je kuur optimaal te herstellen als de as tenminste uit je lichaam is.

;)
 
het is ook beschermend hoor,je lever moet minder hard erdoor werken waardoor t minder belast en het zorgt ervoor dat je celmembranen van je lever samentrekken waardoor en geen gifstoffen door kunnen,maar ja je kuur werkt er minder door.
 
wat voor kwalen kunnen er optreden als je lever de kuur niet trekt, oftewel bij welke lichaamlelijke symptomen is het een aanrader om toch de leverbescherming (gedoseerd) erbij te slikken?

weet dat hoofdpijn en dergelijke te verhelpen is met meer water drinken
 
wat voor kwalen kunnen er optreden als je lever de kuur niet trekt, oftewel bij welke lichaamlelijke symptomen is het een aanrader om toch de leverbescherming (gedoseerd) erbij te slikken?

weet dat hoofdpijn en dergelijke te verhelpen is met meer water drinken

op het moment dat je lichamelijk symptonen krijgt, ben je al te laat.

Normaal begin je al 2 weken voor de kuur met de leverbescherming.

Heb het bij epistane wel tijdens gedaan, maar doe ik de volgende keer denk ik ook niet meer, kijken of ik dan wat meer massa erbij kan pakken.

In de nakuur laat ik hem wel weer meelopen, kijk maar eens op die engelse websites staan er genoeg, ik gebruik zelf die van anabolic xtreme, maar zijn meerdere goede producten voor.
 
op het moment dat je lichamelijk symptonen krijgt, ben je al te laat.

Normaal begin je al 2 weken voor de kuur met de leverbescherming.

Heb het bij epistane wel tijdens gedaan, maar doe ik de volgende keer denk ik ook niet meer, kijken of ik dan wat meer massa erbij kan pakken.

In de nakuur laat ik hem wel weer meelopen, kijk maar eens op die engelse websites staan er genoeg, ik gebruik zelf die van anabolic xtreme, maar zijn meerdere goede producten voor.

Idd, die van Now Foods is prima en detox one van xxl is een wat completer formule dan aleen voor de lever, maargoed ontoppic maarweer.
 
op het moment dat je lichamelijk symptonen krijgt, ben je al te laat.

Normaal begin je al 2 weken voor de kuur met de leverbescherming.

Heb het bij epistane wel tijdens gedaan, maar doe ik de volgende keer denk ik ook niet meer, kijken of ik dan wat meer massa erbij kan pakken.

In de nakuur laat ik hem wel weer meelopen, kijk maar eens op die engelse websites staan er genoeg, ik gebruik zelf die van anabolic xtreme, maar zijn meerdere goede producten voor.


wat zijn je resultaten van je epistane kuurtje:rolleyes:
 
wat zijn je resultaten van je epistane kuurtje:rolleyes:

en wat zijn jouw resultaten van je MOSTERPILLEN aka nolvadex kuur:rolleyes:

ontopic :

sowiezo weet ik niet over die lever ondersteunende producten wel werken sommige zeggen geen enkele verschil in bloedwaardes te zien
 
en wat zijn jouw resultaten van je MOSTERPILLEN aka nolvadex kuur:rolleyes:

ontopic :

sowiezo weet ik niet over die lever ondersteunende producten wel werken sommige zeggen geen enkele verschil in bloedwaardes te zien

....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven