MuscleMeat

Project X Dermasize (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 12538

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
215
Waardering
0
lijkt mij een fabeltje....
[Link niet meer beschikbaar]

wat denken jullie? of misschien iemand ervaring? :)
 
Afblijven, veels te duur al zou het al wat doen.
 
amai, mooie prijs

ik zou het niet kopen
 
ik zou zeggen probeer het en laat het ons weten :D
 
Review van het product van me staat hieronder, heb het eens een keer nagezocht allemaal. Gepost door mij op een ander forum, al een tijdje terug.

Product X Dermasize maakt het nu eindelijk mogelijk om kilo's spiermassa aan te zetten zonder verboden producten of creatine. Product X Dermasize is een revolutie op supplementen gebied! Ervaar nu zelf waarom iedereen in Amerika het over Product X Dermasize heeft!

Dit ten eerste al.. bijna niemand kent het in de VS, of heeft het gebruikt.

Russische krachtsporters


Volgens mij is dit net zon verkooppraatje als Bulgaarse Tribilus, dat het geheim van de Bulgaarse Gewichtheffers "zou moeten zijn". Tuurlijk is het oa de periodisatie die de hoge resultaten bezorgt voor deze mensen (waar ze om bekend staan), en niet de tribilus. Bullshit dus. What's next? Chinezen?

Injecties zijn over het algemeen juist veiliger dan orale supplementatie, omdat bij injectables de stof 1 keer de lever passeert en bij orals 2 keer. 20-Hydroxy-ecdysterone lijkt alleen de eiwit synthesis te beinvloeden in zenuw weefsel en NIET in spierweefsel

Methoxyisoflavone is alleen bewezen op dieren, nog niet op mensen. Ipriflavone en isoflavone hebben hetzelfde mechanisme qua actie, en een eigenschap van ipriflavone is dat het de werking van estorgen verstivigd. Meer daarover hier:

http://www.wannabebigforums.com/showthread.php?threadid=1773

Verder niets overtuigends over de werking ervan, alleen wat dierproeven..

Bij Beta-Sitosterol alleen wat gevonden m.b.t. het verbeteren van het cholestorolspiegel, prostaat gezondheid, het tegengaan van kanker, verbeteren van de immumiteit, en het normaliseren van het bloedsuikerspiegel, maar nog niets over het testosteron spiegel. En al zou je het vinden, denk dat het effect minimaal is.

Volgens mij is dit net zon verkooppraatje als Bulgaarse Tribilus, dat het geheim van de Bulgaarse Gewichtheffers "zou moeten zijn". Tuurlijk is het oa de periodisatie die de hoge resultaten bezorgt voor deze mensen (waar ze om bekend staan), en niet de tribilus. Bullshit dus. What's next? Chinezen?

Injecties zijn over het algemeen juist veiliger dan orale supplementatie, omdat bij injectables de stof 1 keer de lever passeert en bij orals 2 keer. 20-Hydroxy-ecdysterone lijkt alleen de eiwit synthesis te beinvloeden in zenuw weefsel en NIET in spierweefsel

Methoxyisoflavone is alleen bewezen op dieren, nog niet op mensen. Ipriflavone en isoflavone hebben hetzelfde mechanisme qua actie, en een eigenschap van ipriflavone is dat het de werking van estorgen verstivigd. Meer daarover hier:

http://www.wannabebigforums.com/showthread.php?threadid=1773

Verder niets overtuigends over de werking ervan, alleen wat dierproeven..

Bij Beta-Sitosterol alleen wat gevonden m.b.t. het verbeteren van het cholestorolspiegel, prostaat gezondheid, het tegengaan van kanker, verbeteren van de immumiteit, en het normaliseren van het bloedsuikerspiegel, maar nog niets over het testosteron spiegel. En al zou je het vinden, denk dat het effect minimaal is.

Beetje raar dat ze zichzelf zo tegenspreken. Terwijl cortisol een van de belangrijke vetverbrandende hormonen is, en door het product te gebruiken dus omlaag zou moeten gaan, waardoor de vetverbranding daalt, stelt de schrijver even verder op dat de vetverbranding stijgt. Verbeterde insulinegevoeligheid is ook al zon vaag begrip, bedoeld de schrijver nu de insulinegevoeligheid van de spier of van de vetmassa? Ten derde is spierafbraak niet van groot belang als je dit product gebruikt om spiermassa op te bouwen (wanneer je in een anabolische fase qua dieet), en dus is de afbraak van spier niet zon goed argument. Spierafbraak verminderen is meer iets waar je tijdens de cut veel baat bij hebt.

Gecombineerd met het in de hemel prijzen van dit product, lijkt het me dat dit gewoon dikke scam is. DIKKE bullshit zelfs, t komt waarschijnlijk niet eens in de buurt van roids. En tis ook nog knetterduur ook.
 
@ MaDDog >> Waar train je in weert? Ik ken nog iemand die in weert traint...
 
Kheb het ook gebruikt, trainen ging wel lekker. 2 kg aangekomen zonder meer te gaan eten. Sindsdien zit het er nog steeds aan en eet op onderhoudsniveau en doe wat meer cardio.

Die 4 a 5 kg die ze beloven is bullshit.
 
zie op www.1fast400.com en zie naar de reviews, niemand vindt het daar goed dus niet kopen zou ik zeggen
 
Ja he?

Legal Gear heeft intensief onderzoek gedaan om het meest sterke niet-hormonale product ter wereld te creëren. En het succes liegt er niet om, Product X Dermasize is het eerste niet-hormonale product dat de resultaten van anabolica evenaart!

De vertaling: Met product X kun je dus de spieropbouwende werking van anabole steroïden krijgen, zonder de bijwerkingen! Product X kan dus ook door vrouwen worden gebruikt en jongeren onder de 21 jaar!


Van dit soort praatjes zijn er genoeg.... Evenaren van anabolen, zonder bijwerkingen en injecties..... kilo's spiermassa etc etc....

maar goed, als je geld genoeg hebt.... try it, post it, maybe earn respect. :D
 
Jah ik vond het eerst ook bullshit. maar ik ben wel 4 kilo aan gekomen in 6 weken. maar ik was er mee getopt doordat ik geirriteede huid van had gekregen damm dikke jeuk niet normaal.
 
Veel te duur. Gewoon veel eten en groeien!!!!!!
 
Back
Naar boven