Fitness Seller

ProjetNL trainlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt, in de pauzes rondjes lopen (te) bruine mensen kijken en Highland games ect.

Ben reeds in gesprek om mee te gaan doen aan de SBD cup in 2018. Moet alleen even kijken of dat het allemaal gaat lukken.
Dat gaat ook helaas mijn eerste wedstrijd worden volgend jaar. Mooie 1e officiële wedstrijd voor je dan. Echt top geregeld daar altijd. Leuk internationaal deelnemersveld ook.
 
Dat gaat ook helaas mijn eerste wedstrijd worden volgend jaar. Mooie 1e officiële wedstrijd voor je dan. Echt top geregeld daar altijd. Leuk internationaal deelnemersveld ook.
Waarom helaas?
 
Vrijdag 15.12

Upperbodydagje

Tricep push downs
1x10 20
3x8 30

Close grip BP
1x15 50
3x8 70
1x10 50

Strickt press
1x10 20
1x8 40
1x5 50
1x8 40
1x5 20

Back pulls
1x10 30
3x8 50
 
Maandag 18 december

Squat pauzed
Warmup
2x8 170
1x3 170
1x5 140

Plan was 3x8 170, maar liep niet zo. Vandaar de dropset met 140.

Bench
warmup
3x10 70

Bij de bench gefocused op het voelen van de spieren die ik gebruik. Dus langzame bewegingen.
Mijn trainingen lijken soms wat kort, maar ben er toch ca. 1,5 uur aan kwijt.
 
Beste wensen aan een ieder die hier even komt kijken en een goede gainz2018.

Gisteren mijn trainingen begonnen onder begeleiding van Jordi Snijders van Strength Academy.
Eerste training was een krachtmeting 5rm per lift.
Dit na drie weken veel eten en weinig bewegen is best een opgave.

Ben begonnen met Jordi, omdat ik in mei wil beginnen met MEGASTERK voor de deelname aan de SBD cup in september.
Heb denk ik veel aan een trainer om een duidelijk schema en motivatie te krijgen.

Krachtmeting:
sq:
1x10 20
1x5 60
1x5 100
1x5 140
1x3 170
krachtmeting:
1x5 200 voelde als RPE9
poging 2
1x2 210 3 was een fail, omdat ik de stang een fractie te hoog op mijn rug had kwam het gewicht te ver naar voren en hield ik hem niet meer. Als ik niet die 200 set had gedaan en gelijk die 210, was dat hem waarschijnlijk geweest.

Bench:
1x5 20
1x5 50
1x3 70
1x5 90
krachtmeting:
1x5 100 voelde als RPE9

Deadlift:
1x5 60
1x5 100
1x3 140
krachtmeting:
1x5 170 RPE9
deadlifts waren bijna niet te doen. hamstring linker been was overbelast na de fail bij de squats. dit was nu het maximum haalbaar.

Op naar een sterk 2018.:lifter:
 
Ook best wensen voor jou.
Na 3 weken niet getraind te hebben lijkt me een 5rm meting misschien niet zo nuttig. Als je een weekje weer aan het trainen bent zal je waarschijnlijk alweer een stuk sterker zijn.
Langs de andere kant moet je ergens beginnen en ergens een start-punt vastleggen. Beter dat die initieel een beetje laag ligt dan dat ie veel te hoog ligt.

Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen de komende maanden.
Succes!
 
Beste wensen en veel succes !!
 
Beste mensen, mijn nieuwe YouTube kanaal. Hoop hier veel films op te zetten van mijn trainingen.
 
Ik ga het blijven volgen. :)
Die fail op squat leek me een techniek probleempje. Qua kracht had je hem wel gehaald als je minder op je tenen zou zijn gaat drukken. (zo op het eerste zicht)
 
Ik ga het blijven volgen. :)
Die fail op squat leek me een techniek probleempje. Qua kracht had je hem wel gehaald als je minder op je tenen zou zijn gaat drukken. (zo op het eerste zicht)
Klopt, merkte al bij het afnemen dat de bar een fractie te hoog lag. Waardoor mijn balans niet klopte.
 
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die daar soms mee sukkelt. :D

Blijf maar YT filmpjes uploaden. Ik zie die raw training footage wel graag.
Ik moet het misschien eens wat vaker doen. 't Blijft handig om de techniek wat te evalueren en bij te sturen waar nodig.
 
Ik weet dat mijn updates hier wat traag gaan. Dit komt omdat ik het vrij druk heb op mijn werk(normaal post ik op mijn werk).

Trainingen gaan gewoon door en meer. Ik moet vloggen voor de coaching, dus leg alles vast op film. Deze probeer ik dan in het weekend om te zetten naar een week update voor youtube, welke ik dan ook hier post.

Bij het filmen moet ik ook schriftelijk zaken omschrijven, hoe de training voelde ect. Hier zal ik op deze plek ook een samenvatting plaatsen van die week.

Dus ik denk dat een dagelijkse update na trainingen niet meer gaat voorlopig. Sorry daarvoor.
 
Het is je vergeven zolang je hier af en toe blijft updaten :baard:
 
Back
Naar boven