MuscleMeat

ProjetNL trainlog

Bezoekers in dit topic

Nou eerste week zit er op.
F_k wat was het zwaar, te zwaar.
Heb mijn lifts niet gehaald. Volgende keer beter.
Hierbij mijn weekoverzicht:

Zoals zo vaak(wil zeggen altijd) gaat ijn elleboog weer roet in het eten gooien.
Ben echt aan het onderzoeken bij de squats waar het nu door komt. Ben er nog niet achter.
 
Wat is de reden dat het zo zwaar was? Gewoon te zware gewichten voor jou of zat er iets niet helemaal goed deze week?

Die last in je elleboog, komt die niet net omdat je de barbell zo breed neemt bij de squats? Je kan zo bijna geen shelve maken om de barbell op te leggen waardoor je veel meer met je armen moet werken om 'm op je schouders te houden.
Probeer de barbell eens wat smaller vast te nemen, schouderbladen naar elkaar toe trekken en je lats aanspannen. En doe wrist wraps aan.
Dat zou de barbell wat aangenamer op je rug moeten doen liggen.
 
Kleine Update:

trainingen gaan goed. Zwaar maar goed.

En heb me ingeschreven voor de beginnerswedstrijd bij Topfit in Geldrop, dus voor diegene die daar ook zijn, tot dan.
 
Leuk om te horen !
 
Kleine Update:

trainingen gaan goed. Zwaar maar goed.

En heb me ingeschreven voor de beginnerswedstrijd bij Topfit in Geldrop, dus voor diegene die daar ook zijn, tot dan.
Nice.
Heb je een datum voor die wedstrijd?
 
Nog een hele tijd om je goed voor te bereiden dan. :)
 
Ja, er gebeurt hier er weinig de laatste tijd.
 
Sorry mensen dat ik hier weinig meer op schrijf.
Trainingen zijn erg monotoon geweest dus weinig nieuws te melden. Ben nog steeds wel stevig aan het trainen.

3 juni sta ik in Geldrop om al dat trainen tot een wedstrijd resultaat te vertalen.
Hoop mooie cijfers neer te zetten. Hierbij mijn plan(wat nog tzt kan wijzigen natuurlijk)
Start
Sq 220
bp 110
DL 210

second
Sq 245
bp 115
DL 230

third:
Sq 260
bp 120
DL 245
 
Stevige squat en DL!
BP blijft wel een beetje achter lopen. Blessure gehad of gewoon niet je sterkste lift?
 
Stevige squat en DL!
BP blijft wel een beetje achter lopen. Blessure gehad of gewoon niet je sterkste lift?
Gewoon een kl... lift :)

Nee maar gewoon moeite met de lift. Ben veel bezig met de techniek en zit wel wat schot in. Voor de SBD cup wil ik deze op kracht gaan trainen.
 
Gewoon een kl... lift :)

Nee maar gewoon moeite met de lift. Ben veel bezig met de techniek en zit wel wat schot in. Voor de SBD cup wil ik deze op kracht gaan trainen.
Blijven volhouden. 't Zal wel komen. :)
 
Vandaag lekker gelift in Geldrop.
Helaas niet de waarden die ik graag had willen halen.
Uiteindelijk wel eerste geworden in mjn klasse met toch leuke cijfers en allemaal pr's.

Squat: 240
Bench: 120
Deadlift: 230

Leuk sommige van het forum te ontmoeten.
 
Ken jou en dit log niet maar was leuk om je te zien liften, ik ga volgen en zie wss weer op sbd cup. Gefeliciteerd met je prestaties vandaag en succes met voorbereidingen!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag lekker gelift in Geldrop.
Helaas niet de waarden die ik graag had willen halen.
Uiteindelijk wel eerste geworden in mjn klasse met toch leuke cijfers en allemaal pr's.

Squat: 240
Bench: 120
Deadlift: 230

Leuk sommige van het forum te ontmoeten.
Proficiat met je PRs!
 
Gefeliciteerd met je 1e plaats en je wedstrijd totaal pr.
Leuk om je eens te zien liften in het Echt en te spreken :p
 
Back
Naar boven