AndroidHealthClinic

ProjetNL trainlog

Bezoekers in dit topic

Whoooshe daar ben ik weer even. Is lang geleden.
Maar ben lekker aan het trainen geweest naar de SBD cup toe.
Heeft zijn ups en downs gehad, zeker in de vakantietijd.

Uiteindelijk afgelopen weekend SBD geknald. En een heerlijk weekend gehad. Zaterdag als coach voor enkele atleten van Strength Academy en Zondag zelf lekker liften.
Goals waren:
Squad 250
Bench 125
Dealift 220

Behaald:
Squad 247,5
Bench 127,5
Deadlift 230

Squad had beter gekund zat nog wat in de tank, maar coach gaf dit aan en ben voor save gegaan.
Bench ben ik uitermate tevreden over, omdat deze lang in het slop op 115 zat.
Deadlift was ook vrij easy en kan de volgende keer meer op, ook als mijn techniek nog wat beter wordt, want was nu wat slordig.

Op naar de DRC cup
 
Met zo'n reus achter je (tijdens de squat) valt het haast niet op wat voor een stevige kerel je zelf bent.
Ik dacht eerst: "Hee, die's een stuk kleiner dan ik dacht." Tot ik zag wie er achter je stond. :D

Mooie lifts man. Toch wel een aardig stukje boven je verwachtte totaal.
 
Met zo'n reus achter je (tijdens de squat) valt het haast niet op wat voor een stevige kerel je zelf bent.
Ik dacht eerst: "Hee, die's een stuk kleiner dan ik dacht." Tot ik zag wie er achter je stond. :D

Mooie lifts man. Toch wel een aardig stukje boven je verwachtte totaal.

Ja is een beetje jammer ja, zal volgende keer vragen of Loyd achter me komt staan ;)
Maar dank aan Christophe(zeker na bijna omver lopen) en ook andere hulpvaardige mensen bij de SBD cup.

Dank je en zeker boven verwachting.
 
Ja is een beetje jammer ja, zal volgende keer vragen of Loyd achter me komt staan ;)
:(

Goed gelift trouwens. Jammer dat je opener een stuk te hoog was maar je voor de rest diepte goed op orde tov de beginnerswedstrijd.
 
Ja is een beetje jammer ja, zal volgende keer vragen of Loyd achter me komt staan ;)
Maar dank aan Christophe(zeker na bijna omver lopen) en ook andere hulpvaardige mensen bij de SBD cup.

Dank je en zeker boven verwachting.
Hoe heb je die bench eigenlijk aangepakt de laatste maanden. Een winst van 12,5kg is toch wel mooi.
 
Hoe heb je die bench eigenlijk aangepakt de laatste maanden. Een winst van 12,5kg is toch wel mooi.

Beetje moeilijk te zeggen, heb schema van Jordi (Strength Academy) aangehouden en dit houd in 3x per week benchen.
Zo zie je maar, zit het wel in frequentie.

:(

Goed gelift trouwens. Jammer dat je opener een stuk te hoog was maar je voor de rest diepte goed op orde tov de beginnerswedstrijd.

:P Dank je. Eerste lift was op pure agressie. Ik stond klaar en toen gingen de scheidsen even uitgebreid discussiëren over de kastjes die niet werkten. Duurde heel lang en werd opgefokt, waardoor ik niet meer nadacht over de lift en de fout in ging.

Jammer van je blessure, hoop dat het snel weer beter gaat.
 
Je had in ieder geval de dag ervoor niet stilgezeten ook.
 
Beetje moeilijk te zeggen, heb schema van Jordi (Strength Academy) aangehouden en dit houd in 3x per week benchen.
Zo zie je maar, zit het wel in frequentie.
Hmmm, ik heb ook een tijdje 3x per week gebencht, maar dat hielp niet echt.
Misschien dat ik teveel intensiteit toepaste en te weinig volume ... of net andersom.
 
Goed gelift zeg. Leuk om hier weer eens iets van jou te lezen ook!
 
Vandaag wat lege maar leuke training gedaan. Leeg omdat de zaal heel leeg was en leuk omdat de lifts wel goed gingen.

Sq
opgewerkt naar
3x3 pauzed squat 200kg

Deadlift
opgewerkt naar
3x3 180 kg, op explosie en barpath getraind

Bench
3x3 100

Lat pulldowns 75 kg tot de pijn niet meer te harden was

Rows 3x8 65kg
 
Ha mensen,

Weer een leuk lift weekend achter de rug.
Veel bekende weer gezien en gesproken alsook nieuwe vrienden mogen maken.
Hierbij mijn resumé van mijn lifts

squats gingen prima, laatste 250 is afgekeurd op diepte.Vond ik bij nazien wel discutabel, maar zo gaan die dingen. Merk iig dat die er zeker in zit.

Bench PR-etje gezet met 130 kg. Zeer blij mee aangezien deze nu langzaamaan omhoog gaat.

Deadlifts waren helaas vandaag niet in de sterren. Liepen slecht en had veel problemen met grip. Kracht in de rest van het lichaam genoeg. Grip gaan we dus wat meer aandacht aan besteden.

Hierbij de video:
 
Vreemd van die grip bij je DL.
Je trekt 'm makkelijk van de grond maar kan 'm zelfs met mixed grip gewoon niet houden.
Heb je daar ook last van tijdens je trainingen?
 
Vreemd van die grip bij je DL.
Je trekt 'm makkelijk van de grond maar kan 'm zelfs met mixed grip gewoon niet houden.
Heb je daar ook last van tijdens je trainingen?

Deadlifts zijn een beetje buiten mijn trainingen gevallen, vandaar dat ze zeer slecht gingen. Grip is dan het eerste wat ik verlies.
Mede als een slechte techniek.

Ben voornemens vanaf januari nieuwe trainingen in te zetten met hogere reps, Om wat buik kwijt te raken zodat ik beter in positie kan komen voor de DL
 
Back
Naar boven