XXL Nutrition

prolactine gyno ? dostinex/letrozol/?

Bezoekers in dit topic

Powermonkey

Cool Novice
Lid geworden
25 mrt 2012
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
5%
beste mede bodybuilders,

Ik heb al een tijdje last van een grote knobbel onder allebij me tepels, als ik on/off ben het blijft zitten. het doet echter nooit pijn en ik twijfel daarom altijd aan gyno. nou had ik echter nooit eerder de link gelegd met prolactine gyno.

ik slik tamoxifen ertegen maar werkt niet, niks wat ik er ooit tegen heb geslikt (arimidex,nolva,chlomid,aromasin, tamoxifen werkt) het doet echter geen pijn en word ook niet echt groter.

Toch heb ik onder elke tepel een flinke bult maar deze zitten er ook al zo lang als ik me kan herrineren en nogmaals doen geen pijn.


nou ben ik geen fan van middelen als letrozol en dostinexl/Cabergolin aangezien het echt rotzooi is,

ik vroeg me af wat nou echt het beste middel is om prolac mee te bestrijden, als ik hard in me tepel knijp dan komt er een soort vochtdruppeltje uit ( dit is niet wit als in moedermelk) maar gewoon alsof je een vochtbultje uitknijpt, een soort waterdruppeltje. Ik denk nu toch echt aan prolactine gyno aangezien je bij normale gyno niet in je tepels kan knijpen zonder door hetdak te springen.

dostinex/cabergolin of letrozol? overigens had ik nog een vraag of iemand weet of deze middelen in combinatie met clen/t3 wel verstandig zijn aangezien dostinex en clenbuterol allebij de bijwerking van een verhoogde hartslag hebben.

alvast bedankt
 
mucuna pruriens, bevat L-dopa.

Zet om naar dopamine in de hersenen en verlaagt zo sterk prolactine. Enigste wat kan werken buiten synthetische dopamine agonisten.
 
Hoelang heb je al gyno, waardoor kwam -waarschijnlijk- de onset, wat is naar schatting de diameter, en voor hoelang en op welke dosering heb je die middelen gebruikt?

Een vochtdruppeltje bij het hard knijpen in de tepel doet eerder oxytocine vermoeden, waarschijnlijk ook direct ten gevolge van het aan je tepels zitten (waarom zit jij overigens uberhaupt hard in je tepels te knijpen, wtf).

En doe eens 'n bloedtest, is goedkoper dan welk potje dan ook van het lijstje wat je hebt opgenoemd.
 
Hoelang heb je al gyno, waardoor kwam -waarschijnlijk- de onset, wat is naar schatting de diameter, en voor hoelang en op welke dosering heb je die middelen gebruikt?

Een vochtdruppeltje bij het hard knijpen in de tepel doet eerder oxytocine vermoeden, waarschijnlijk ook direct ten gevolge van het aan je tepels zitten (waarom zit jij overigens uberhaupt hard in je tepels te knijpen, wtf).

En doe eens 'n bloedtest, is goedkoper dan welk potje dan ook van het lijstje wat je hebt opgenoemd.

Ik heb al zo een balletje onderme tepels sinds de pubertijd voordat ik ooit aas ben gaan gebruiken, het is ook nooit door aas erger geworden maar ook niet minder. vandaar dat ik dacht aan prolactine gyno (heb er zelf of om me heen geen ervaring mee maar had begrepen dat je als jedan erin knijpt lacteerd. dit had ik nog nooit gedaan vandaar dat ik besloot dit eens te testen en met hard knijpen bedoel ik niet uit alle macht achterlijk hard in je tepel knijpen maar als ik er gewoon een beetje druk op zet komt er een vochtbultje uit. vandaar dat ik er aan zat.

overigens om de gyno te bestrijden heb ik nolvadex tamoxifen chlomid gebruikt en niks helpt. de gyno doet ook geen pijn..

toevallig heb ik gister een bloedtest gehad hieruit bleek alleen dat ik heel erg ontstekingsgevoelig ben.

edit: ik knijp niet hard eigenlijk maar als ik in het balletje achter me tepel knijp dus niet me tepel zelf komen er uit me tepel zelf en rondom de tepel (wel de tepel zelf nog maar niet het puntje) meerdere vochtdruppeltjes
 
Laatst bewerkt:
Dat het niet gevoelig is is kenmerkend aan gyno die er al lang zit, zeker als het er dus al vanaf je puberteit zit (enkele jaren), dit is dan voornamelijk littekenweefsel. Hetgeen wat je nu dus niet wegkrijgt met tamoxifen (je hebt overigens niet al m'n vragen beantwoord) is simpelweg dat; het is niet gevoelig voor endocriene therapie. Er is van daaruit geen reden om aan te nemen dat je prolactine verhoogd is.

Met een bloedtest bedoel ik een relevante bloedtest aan de hand van jouw uitspraken, of heb je wel je prolactine ed. laten meten? Want dat is wel handig om te vermelden in je startpost. Als je prolactine wel verhoogd is is dit raar en reden voor verder onderzoek i.v.m. evt. prolactinoom.
 
Hoelang heb je al gyno, waardoor kwam -waarschijnlijk- de onset, wat is naar schatting de diameter, en voor hoelang en op welke dosering heb je die middelen gebruikt?

Een vochtdruppeltje bij het hard knijpen in de tepel doet eerder oxytocine vermoeden, waarschijnlijk ook direct ten gevolge van het aan je tepels zitten (waarom zit jij overigens uberhaupt hard in je tepels te knijpen, wtf).

En doe eens 'n bloedtest, is goedkoper dan welk potje dan ook van het lijstje wat je hebt opgenoemd.

Oxycotine verhoogt prolactine dacht ik. En hierdoor kan er ontwikkeling van melkkanalen ontstaan en dus lactatie. Dit kan vocht zijn en verder ontwikkeld melk zelfs.

Maar bloedtest is handig inderdaad.

Zover ik kan uitmaken bij zijn gebruik van middelen zal er ook al aas gebruikt zijn.


Heb trouwens ook al eens vocht uit tepels gehad bij hgh only. En deze hecht aan de prolactinereceptor.
 
Back
Naar boven