AndroidHealthClinic

prolactine gyno? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tsjerno187

Cool Novice
Lid geworden
4 dec 2013
Berichten
84
Waardering
2
Lengte
1m77
Hallo, ik heb al een lange tijd last van knobbeltjes achter mn tepel die ik probeer weg te werken.
Nou zijn ze al aanzienlijk geslonken dmv hg letro

Kuur was (half jaar terug al)
Tbol 70mg pd
Test e 250 pw
tren e 450pw

Heb een paar weken geleden nolva erbij gedaan en naar mijn idee is het minder geworden alleen kneep ik laatst en mn tepel en kwam er een melkachtig druppeltje uit (heel minuscuul)

Ook heb ik vit b6 gehaald en neem ik op 700mg pd maar zie hier en daar mensen over cabergoline praten. Nou heb ik gezocht en kan ik t eigenlijk nergens vinden behalve amerika.
kan iemand me tips geven eventueel?

Mvg
 
Hallo, ik heb al een lange tijd last van knobbeltjes achter mn tepel die ik probeer weg te werken.
Nou zijn ze al aanzienlijk geslonken dmv hg letro

Kuur was (half jaar terug al)
Tbol 70mg pd
Test e 250 pw
tren e 450pw

Heb een paar weken geleden nolva erbij gedaan en naar mijn idee is het minder geworden alleen kneep ik laatst en mn tepel en kwam er een melkachtig druppeltje uit (heel minuscuul)

Ook heb ik vit b6 gehaald en neem ik op 700mg pd maar zie hier en daar mensen over cabergoline praten. Nou heb ik gezocht en kan ik t eigenlijk nergens vinden behalve amerika.
kan iemand me tips geven eventueel?

Mvg

Caber word best vaak preventief genomen als ik us board zo lees. Vaak op 0,5 pd of 0,25pd. Ook lees ik veel over bromo.

Met beide geen ervaring btw
 
Vraag me dus ook af of caber op dit punt nog zin heeft om de gyno te reversen.. mischien beter doorgaan met de letro en nolva aangezien t al wat gedaan heeft.
Maar voor evt volgende cycles is het wel handig om te hebben lijkt me..
 
Vraag me dus ook af of caber op dit punt nog zin heeft om de gyno te reversen.. mischien beter doorgaan met de letro en nolva aangezien t al wat gedaan heeft. Maar voor evt volgende cycles is het wel handig om te hebben lijkt me..
Heb je adex al geprobeerd ?
 
Nee heb ik niet geprobeerd.. zit al een vrij lange tijd op letro eerst ug en daarna hg gevonden wat wel werkte.
Heb thuis nog liggen:
Zat aromasin
Nolva bijna op
paar dagen hg letro en maand ug letro 2.5mg
 
Als je daadwerkelijk last hebt van lactatie moet je dus wel kijken naar bromo, caber, of iets dergelijks.
 
Als je daadwerkelijk last hebt van lactatie moet je dus wel kijken naar bromo, caber, of iets dergelijks.

Beter cabergoline, bromo heeft heeeel vervelende bijwerkingen
 
En hoeveel zou ik daarvan nodig hebben? En op welke doseringen? Tis aardig prijzig namelijk :$
 
0,25 tot 0,5 mg 2x per week.
 
Punt 1 stoppen met die dosis B6 dat is echt schadelijk!! Google eens op B6 en zenuwschade of B6 neuropathie.....

Alhoewel ik niks geloof van tren lactatie en gyno....indien toch melk uit tepel als man naar dokter gaan. Eerst prolactine laten vaststellen via bloedonderzoek. Daarna beleid bepalen gericht op prolactine of oestrogenen.....
 
Ik ben me bewust van de zenuwschade.. ik ga denk toch ff naar de dokter en mn hormoonwaardes laten checken.. vraag me alleen af of ze wat voorschrijven mocht het aan de prolactine liggen?
 
niemand verder?
ben de hoop langzaam aan t kwijtraken.. als t balletje hard is, is het dan al te laat?
ook knijp ik vrij hard in mn tepel voordat er een druppeltje vocht uitkomt..
 
niemand verder? ben de hoop langzaam aan t kwijtraken.. als t balletje hard is, is het dan al te laat? ook knijp ik vrij hard in mn tepel voordat er een druppeltje vocht uitkomt..
Van je tepels blijven en verder doen met letro. B6 lagere dosis. Letro heeft tijd nodig. Dat het hard is wil niks zeggen, als het recent er kwam gaat het wss wel weer weg, kan wel paar weken duren, zelfs met letro. Na letro beginnen met nolva.

PS: ik zou 250mg test naast letro zetten anders wil ik niet in jou schoenen staan, sexlust zal sowieso nul zijn na 2 weken.
 
zit al langer als 2 a 3 maanden aan de letro (ug en 1 maand hg)
gewrichten aan mn polsen beginnen wel goed zeer te doen.
punt is.. van 250 test zwellen mn tepels al op:/
vrijdag naar de dokter horen wat die zegt en ik wil me bloed laten testen.
watvoor waardes MOET ik zowiezo na laten kijken?
 
bump.. sorry hiervoor maar morgenochtend moet ik al naar de huisarts
 
Ik laat caber heel mijn kuur meelopen. Het potje wat ik heb kosten 55 euro voor 8 stuks. Neem daar 2x per week een halve van.
Ben gyno gevoelig, maar sinds ik caber mee laat lopen blijft de gyno weg.

Btw het heeft nog een leuke bijwerking ook:
Na het klaar komen wordt die weer snel stijf en meerdere keren klaar komen gaat ook een stuk makkelijker.
 
okeee haha als t goed is heb ik dat binnekort maar ben huiverig om een nieuwe te starten met nog kleine bultjes achter mn tepel.
zie t niet zo zitten om de gyno te verergeren ook al is het niet merkelijk zichtbaar. maar ben bang dat t al niet meer wegtrekt na zo lang op letro te zitten.. en denk niet dat caber gaat helpen met het 'reversen'

nogmaals iemand die mij alsjeblieft kan vertellen watvoor waardes er zowiezo nagekeken moeten worden?
 
Back
Naar boven