MuscleMeat

Promoten logs via DBB facebook

Bezoekers in dit topic

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
12.609
Waardering
1.970
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hey all,

Om een zeer belangrijk onderdeel van DBB extra in de schijnwerpers te zetten ga ik dagelijks een log promoten via DBB Facebook. Dit omdat het uitwisselen van tips en ervaringen via logs imo bijdraagt aan de meerwaarde dat dit forum te bieden heeft.

Omdat ik random geen logs wil uitkiezen en daarmee de kans loop dat mensen niet willen dat hun log op DBB Facebook komen, geef ik iedereen de kans om hier in te schrijven.

Ik zal in de openingspost een lijst bijhouden van welke logs.

Omdat we hier niet alleen met BB'ers zitten, ga ik elke dag omwisselen:

1 dag BB-log/1dag PL-log/enz

Bedankt alvast voor mee te werken!!

Gelieve te reageren via dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...erper-via-fb-schrijf-hier-332925/#post7526709
 

Het is niet je eigen log zie ik? Of zie ik dat verkeerd?

(ik zou het liefst hebben dat mensen de toestemming geven via dit topic om hun log te gebruiken, wil niemand verplichten)
 
Jammer dat de enige serieuze sectie hier ook al getrolled word

Schaam op jullie !
 
Het is niet je eigen log zie ik? Of zie ik dat verkeerd?

(ik zou het liefst hebben dat mensen de toestemming geven via dit topic om hun log te gebruiken, wil niemand verplichten)

Toestemming om een openbaar log op een openbaar forum te openbaren op een openbare facebook pagina?
 
Toestemming om een openbaar log op een openbaar forum te openbaren op een openbare facebook pagina?

Jup! Geen zin om zelf logs uit te kiezen dus ik laat het aan de mensen die een log hebben zelf over om hun log op te geven.

Starter20 geeft bv ook aan dat hij dit liever niet heeft, geen probleem.

Log die jij had gelinked is zelf niet actief meer :rolleyes: waarvoor toch bedankt :cool:
 
Toestemming om een openbaar log op een openbaar forum te openbaren op een openbare facebook pagina?

ik ben anti sociale media en wil er niks mee te maken hebben.

(dus sanca mocht je die foto van ons er op hebben staan, weghalen!)
 
Toestemming om een openbaar log op een openbaar forum te openbaren op een openbare facebook pagina?

Misschien wilt niet iedereen zn log op een medium als FB

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:16 ----------

ik ben anti sociale media en wil er niks mee te maken hebben.

(dus sanca mocht je die foto van ons er op hebben staan, weghalen!)

Die foto dient enkel mn privé collectie pics met helden
 
Jup! Geen zin om zelf logs uit te kiezen dus ik laat het aan de mensen die een log hebben zelf over om hun log op te geven.

Starter20 geeft bv ook aan dat hij dit liever niet heeft, geen probleem.

Log die jij had gelinked is zelf niet actief meer :rolleyes: waarvoor toch bedankt :cool:

Geen enkel actief log kan tippen aan de waardevolle informatie in het log van de Persian Prince, Afwas, Khabasha, Siskebab en Rubberman "Minotaures"
 
De kracht van Afwas reikt zo ver dat hij zn log niet eens hoeft bij te houden om zn log bij te houden
 
Misschien wilt niet iedereen zn log op een medium als FB

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 20:16 ----------



Die foto dient enkel mn privé collectie pics met helden


ik had al een mailtje gestuurd naar facebook dat ze je pagina offline moesten halen maar ik zal er ff 1 achteraan sturen dat het loos alarm was.
 
ik had al een mailtje gestuurd naar facebook dat ze je pagina offline moesten halen maar ik zal er ff 1 achteraan sturen dat het loos alarm was.

Beter, anders mis ik de cash die ik krijg elke keer als mn log gelinked word vanaf FB
 
De kracht van Afwas reikt zo ver dat hij zn log niet eens hoeft bij te houden om zn log bij te houden

De kracht van Afwaz gaat zo diep dat het log zichzelf opende i.p.v. andersom.
 
Domie heeft ook nog 37 logs, pick one
 
Back
Naar boven