XXL Nutrition

Breaking News Promotie actie Bodyenfitshop.nl! Win een pot **Magnificent**

  • Topic starter B&F
  • Startdatum
  • Reacties 266
  • Weergaven 16K
  • Volgers 97

Bezoekers in dit topic

B&F

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
27.140
Waardering
704
Promotie: **Magnificent** van Body En Fit Sportnutrition!

Speciaal voor de leden van Dutchbodybuilding.com hebben wij ook hier weer een super actie! Ter introductie van onze nieuwe **Magnificent**, mag ik weer 3 potten verdelen onder de leden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voordelen Magnificent:

-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding

Dit ga ik natuurlijk niet zomaar doen en toen bedacht ik mij ineens weer een leuke prijsvraag.

Maak de volgende zin af:

''Ik ga op vakantie en ik neem mee..... ''

De 3 leukste inzendingen krijgen een pot thuisgestuurd. Je kan alleen maar in dit topic reageren. Geen P.M's of andere berichten, graag! :)

Ga los en doe gek! :D

Ik zal volgende week donderdag (21/7) de winnaars bekend maken!

-Leon
 
Ik ga op vakantie en neem de logjes mee van Heljen en die andere B&F fan en na het lezen beslissen aan welke supps ik mijn geld ga besteden.
 
ik ga op vakantie en ik neem mee, onderbroeken, sokken, enkele lange broeken, enkele shorts, t-shirts, een sweater, petje, zwemshort, shampoo, kam, mp3 speler, psp, vliegtuigtickets, zwembandjes, paspoort, geld, portefuille, zeep, scheerschuim, scheermesje, EHBO doosje, rijbewijs, handdoeken, zonnecreme, medicijnen.

Ik zal wel ergens iets vergeten zijn vrees ik
 
ik ga op vakantie en neem mee, het gehele huismerk assortiment van bodyenfitshop om geen spiermassa te verliezen, en zelfs op vakantie te kunnen groeien.
 
Ik ga op vakantie en neem mee, all of the above.
 
ik ga op vakantie en neem mee mijn magnificent lichaam
 
Ik ga op vakantie en ik neem mee, alle pagina's van de bodyenfitshop.nl site, afgeprint en geplastificeerd in een mapje. Het enigste boek dat m'n interesse zou blijven hebben op strand :fa:
 
Ik ga op vakantie en ik neem mee, het door hard werk en perfecte ondersteuning van B&F gevormde lichaam.
 
ik ga op vakantie en ik neem mee, een pot whey Delicious
 
Ik ga op vakantie en neem genoeg geld mee om proteïnerijk voedsel te kunnen kopen, zodat ik geen supps nodig heb.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga op vakantie en neem mee mijn beenprothese, anders val ik steeds om.
 
  • Like
Waarderingen: Roth
ik ga op vakantie en neem mee, mijn pot whey :o
 
Ik ga op vakantie en neem genoeg geld mee om proteïnerijk voedsel te kunnen kopen, zodat ik geen supps nodig heb.

Ik ga op vakantie en neem mee, een herinnering voor Moraalridder om niet te vergeten in deze thread te posten.

Geintje, zit nog aan een echte te denken, tenzij ik kan winnen met deze :p
 
Ik ga op vakantie en neem mee, mijn beautycase (no homo)
 
Ik ga op vakantie en neem mee.... mijn Ipod touch zodat ik altijd op internet kan en kan blijven trollen op DBB! Bovendien neem ik lekker geen sups mee omdat ik mijn voeding goed in de gaten houd en lekker 2 weekjes rust heb van het trainen. Als ik weer terug ben kan ik weer knallen in de gym met Magnificent als sup en de gains van mijn leven maken!
 
Ik ga op vakantie en ik neem mee, niks van B&F want dat zijn illegaal harde supplementen.
 
Ik ga op vakantie en neem mee: mijn pot whey van XXL nutrition!
:trollface: B&F?
Grapje hoor, ik bestel nooit bij XXL ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga op vakantie en ik neem mee, mijn iPhone, om te checken of ik de pot Magnificent toegestuurd krijg.
 
Ik ga op vakantie en neem mee: De gewonnen pot Magnificent van B&F! :D
 
Back
Naar boven