AndroidHealthClinic

Pronk noemt Balkenende een leugenaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Denkt die dat hij nog in de oppositie zit ofzo? Ik hoop op een rel, en dan exit pvda, comeback vvd.
 
Het werd wel weer eens tijd voor een rel:rolleyes: Dit soort dingen worden wel vaker geroepen als politici door het land trekken om zich ff populair te maken. Was Pronk niet ergens op uit?

Misschien dat een journalist de Pronks uitspraak nog even bij Balkie onder ze neus zal wrijven waarop natuurlijk een kort politiek antwoord zal volgen, maar ik verwacht niet dat we hier op korte termijn nog veel van zullen horen.
 
Wow. Een relletje.

:rolleyes:
 
Ik heb die Pronk altijd wel ergens gemogen, maar hij is toch wel erg idealistisch (waar niets mis mee is) en naïef. Hij heeft gelijk als hij zegt dat Balkenende een leugenaar is, dat geldt immers voor iedere politicus, maar met Irak is Balkie er ook gewoon maar ingestonken.
 
Als je wilt weten wie er verantwoordelijk zijn voor Irak in de Nederlandse politiek, hier de gezichten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Stelletje kontedraaiers zijn het...zie ook bericht van Marky in dit topic.

Kots op de hele PvdA. Altijd de grootste bek als ze in de oppositie zitten, maar zodra ze zelf aan de macht zijn gebeurt er helemaal niks dan stelen van hardwerkende mensen, het vernken van politieke erfgoed en het knuffelen van mensen die stiekum in een hoekje zitten te gniffelen.

Ok, geen enkele partij zal goed doen, ook Wilders, maar PvdA maakt zichzelf belachelijk met hun gelieg en bedrieg.
 
Ach ja Yzord, politiek is grotendeels opportunisme en het eigen straatje schoon willen houden.

Zowiezo geeft de oppositie een weerwoord, of ze het nu eens zijn of niet, het laten horen van de stem is daarin belangrijker dan het besluit van de regering zelf.

Geen van de partijen kan Nederland nu opeens weer aan en supereconomie helpen. Net zoals een andere trainer dan Ten Cate het niet beter zou kunnen doen bij Ajax momenteel.

Economie en politieke tevredenheid is net als het weer, je kunt er alles van waarnemen, maar het niet veranderen. Is gewoon de stroom van factoren tegelijk.

Alles wordt duurder, want Azie groeit en consumeerd.
 
Als je wilt weten wie er verantwoordelijk zijn voor Irak in de Nederlandse politiek, hier de gezichten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sjonge wat een gebakkie is het toch, onze minister Kamp:roflol::roflol::roflol:

Om hem als een jongetje rond te zien hupsen tussen de stoere mannen van defensie in Afghanistan was helemaal een aanfluiting. Ik stel voor dat ze hem eens onder toeziend oog van een camera mee sturen op een serieuze patrouille zodat wij in de huiskamer mee kunnen genieten als hij zijn broekje volpoept van angst:roflol::hahaha:
 
Back
Naar boven