MuscleMeat

Proost!!!

Bezoekers in dit topic

Heb het rustig aan gedaan, maar was wel de moeite waard. Nu nog even een black label om het af te leren en dan m'n bed opzoeken.

Vriend TongBro is ook nog steeds wakker he! :) Die jonge heeft ook een lekker zit-thuis-en-zuip-me-klem-avondje gehad.
 
Vriend TongBro is ook nog steeds wakker he! :) Die jonge heeft ook een lekker zit-thuis-en-zuip-me-klem-avondje gehad.

Ben zelfs nog 2 uurtjes weg geweest om in Rdam nog even wat door te zakken, maar dat had jij natuurlijk niet in de gaten na die krat bier. :cool:

Kon het helaas niet al te bond maken aangezien ik geen zin heb om morgen kotsend een presentatie voor te bereiden.
 
Whahaha, presentaties sucken he bro, dan moet je gewoon wakker en representief zijn enzo.

Pfff de krat is hier bijna op, ben het laatste flesje weg aan het drinken. En die fles whisky is ook niet meer wat het geweest is...
 
maandag begint t echte zuipen !!
 
als je nu 250 euro overmaakt dan wil ik vanavond nog wel ff langskomen en een maatje van je spelen.

regels;

1. kleren blijven aan (met uitzondering van regel 4 )
2. geen lichamelijk contact.
3. geen slaapfeestje.
4. indien er een trio met een leuke meid gedaan wordt; ik wil het eerste klaarkomen

haha hoer


ontopic;
heb al 5 weken niet gedronken. Moet maar snel weer eens verandering in komen :D
 
Inderdaad, ik denk niet dat de menigte het kan waarderen als ik na de introductie van mijn verhaal de voorste rij onder kots. Zou wel een actie zijn...

En de whisky vloeit als water idd. Ik ga er zometeen maar eens een punt achter zetten.
 
Het kratje is leeg...

Ik ga maar eens pitten...

welterusten allemaal...

(oh wat heb ik vanavond de backspace & bewerk knop al veel gebruikt...)
 
asociaal achter je pc zuipen, kan het nog lamer, :finger:
 
toch afgesloten met 500gr kwark voor die trage afgifte van eiwitten?
 
Morguh.

Ik trek volgende week zaterdag mijn 2 liter slowaakse fernet open.

Wordt weer genieten :D

Xie jullie dan tot het volgende zuiptopic :banana: :banana:
 
Sow, lekker uitgeslapen. Beetje brak dat wel. Maarja, twas gezellig haha.
 
Sow, lekker uitgeslapen. Beetje brak dat wel. Maarja, twas gezellig haha.

Idd, en morgenavond dus hier zuipen :P

Er wordt NIET gedoet, dat dat alvast duidelijk is.

Geen kater trouwens... beetje wazig gevoel, maar dat is de alcohol die er nog inzit.
 
Morguh mannen, ik werd verdomme al om 10:00 gewekt, omdat iemand het nodig vond een lawinepijl hier in de straat af te steken. Dat 'ie morgen maar mag opstaan met een anus op z'n voorhoofd.
 
Whahaha verdoet TongBro! Het gare is dat als je veel gezopen hebt, je dan ook vaak niet meer fatsoenlijk in slaap komt.
 
Whahaha verdoet TongBro! Het gare is dat als je veel gezopen hebt, je dan ook vaak niet meer fatsoenlijk in slaap komt.

Oh? Ik heb veel dagen gehad dat ik 3x keer wakker werd, maar gewoon op die manier doorsliep naar een uur of 3 of 4 's middags.
 
Mja ik word vaak al uit mezelf vroeg wakker na een avondje zuipen. Dan is opnieuw inslapen er helaas ook niet meer bij. Andere keren slaap ik gewoon klokje rond. Eigenaardig.
 
Wie gaat er volgende week zaterdagavond ook zuipen :cool:
 
Die kans is wel aanwezig ja.
 
Back
Naar boven