Fitness Seller

pros waarvan je denkt of weet dat ze synthol gebruikt hebben (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by munk
Ik ben daar compleet tegen. Als je nu bodybuilder bent en die ene spier komt wat achter, pech, face it. Niemand kan volmaakt zijn. Dat spul is weer zo'n hulpmiddel om iets te bereiken zonder dat je het zelf hebt gedaan.

Dit heeft voor mij niets met bodybuilding te maken op welk niveau dan ook.

Zo kan het gemakkelijk worden, als iets niet mee wil, ....o ja, ik ga er wat synthol in spuiten en 10 minuten later is het uw beste spiergroep. Zo is het niet meer moeilijk.

Het verdoet ook uw lichaam, proporties zijn naar de maan ed.....

Nou ja, das mijn gedacht

Ik had het niet over het lichaam te vernken, en proporties naar de maan te helpen, maar genetisch ONMOGELIJK OP GELIJK NIVEAU TE KRIJGEN SPIERGROEPEN op te werken naar de zelfde verhouding, na MAANDEN EN JAREN GEPROBEERD DE HEBBEN DOOR HARD TRAINEN die spiergroep te laten groeien!
Het gebruik van synthol, om tijdelijk (want dat is het) de facia te rekken en zo plaats te maken voor nieuwe spiergroei.
Ik hoop voor jou dat je geen achterblijvende spiergroep hebt bro!
Binnen enkele jaren verander je misschien wel eens van gedacht!
 
Maar anderzijds bestaat er geen perfect fysiek squat. Het mooie is juist dat iedereen goede en mindere spiergroepen heeft. De juiste verhouding krijgen en je slechte zoveel mogelijk opkrikken, dat alles verdwijnt wanneer mensen hun genetische tekorten gaan compenseren met je spieren vullen met olie. Ik zelf vind het valsspelen, het is als wielrennen met een brommer, mijn inziens. Het mooie van de sport is juist die concurrentie. Het perfect voor de dag proberen te komen, het gefrustreerde van een niet meegroeiende spiergroep, het is allemaal onderdeel van de show vind ik. Het is niet dat ik het niet kan begrijpen, ik vind het alleen niet horen.
 
Originally posted by soulreaver
Maar anderzijds bestaat er geen perfect fysiek squat. Het mooie is juist dat iedereen goede en mindere spiergroepen heeft. De juiste verhouding krijgen en je slechte zoveel mogelijk opkrikken, dat alles verdwijnt wanneer mensen hun genetische tekorten gaan compenseren met je spieren vullen met olie. Ik zelf vind het valsspelen, het is als wielrennen met een brommer, mijn inziens. Het mooie van de sport is juist die concurrentie. Het perfect voor de dag proberen te komen, het gefrustreerde van een niet meegroeiende spiergroep, het is allemaal onderdeel van de show vind ik. Het is niet dat ik het niet kan begrijpen, ik vind het alleen niet horen.

Volledig mee eens soulreaver
 
Originally posted by SQUAT


Ik had het niet over het lichaam te vernken, en proporties naar de maan te helpen, maar genetisch ONMOGELIJK OP GELIJK NIVEAU TE KRIJGEN SPIERGROEPEN op te werken naar de zelfde verhouding, na MAANDEN EN JAREN GEPROBEERD DE HEBBEN DOOR HARD TRAINEN die spiergroep te laten groeien!
Het gebruik van synthol, om tijdelijk (want dat is het) de facia te rekken en zo plaats te maken voor nieuwe spiergroei.
Ik hoop voor jou dat je geen achterblijvende spiergroep hebt bro!
Binnen enkele jaren verander je misschien wel eens van gedacht!

Ik ben het volledig met je eens squat.
 
Back
Naar boven