AndroidHealthClinic

pros waarvan je denkt of weet dat ze synthol gebruikt hebben (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

synthol heeft niets te maken met gewone bodybuilding, punt uit :D

als het over professionele wedstrijden gaat, dan kan ik het nog verstaan :D
 
Originally posted by Diver2000
Merk nu zelf dat de biceps en triceps in het geheel veel ronder worden. Voordeel is dat de synthol die ik gebruik niet bestaat uit syntetische olie maar plantaardige olie en veel vloeibaarder is en ook sneller weer verdwijnt. blijft maar een half jaar tot jaar zitten en in die tussentijd moet jezelf spiermassa hebben opgebouwd om de olie te vervangen. Krijg in iedergeval geen piek op mijn biceps. Heb trouwens als ik 10 ml zet ook geen schijven in mijn arm.

diver aan de synthol ???
 
Originally posted by bestoldschool
Die benen van Ernie Taylor is waarschijnlijk test prop.
Synthol ziet er anders uit en ik denk niet dan Ernie weer dezelfde fout maakt na dat hele gedoe over zijn triceps.

Verder zie ik Flex Wheeler z'n kuiten niet?? admin??
Idd site injections zou best kunnen..mare posten jullie ook wat he ;)
 
Pro's waarvan je denkt of weet dat ze Synthol gebruikt hebben


Ik wilde eigenlijk een foto plaatsen van de gehele line-up van de laatste Olympia en Universe.
 
Hehe eigenlijk heb je gelijk, al valt het bij sommigen natuurlijk minder op :grinny:
 
Die synthol heeft volgens mij nog weinig met sport te maken. Ik persoonlijk vond Arnold Swarzennegger een veel mooiere atleet dan al die "topbodybuilders" van nu. Die kerel is nog menselijk. Ik vindt de echte zware gasten van nu soms wat overdreven. Ben ik de enige met die mening?
 
Zeker niet de enige maar er zijn veel tegenstanders. Arnold zijn boven lichaam is goed alleen zijn benen vind ik nie zo.
 
daar heb je gelijk in. Zijn benen waren iets minder. Maar ja, het is ook maar een mens. Als die toppers nu een zwak punt hebben kunnen ze het camoufleren door al die middeltjes. Vroeger werd er op wedstrijden minder op de benen gelet heb ik mij es laten vertellen, ik weet niet of dat echt waar is
 
Originally posted by munken
daar heb je gelijk in. Zijn benen waren iets minder. Maar ja, het is ook maar een mens. Als die toppers nu een zwak punt hebben kunnen ze het camoufleren door al die middeltjes. Vroeger werd er op wedstrijden minder op de benen gelet heb ik mij es laten vertellen, ik weet niet of dat echt waar is

D'as inderdaad zo! Toen waren er heel wat asperges die word champ werden. Bodybuilding in zijn beginstadium was een torso en bicepssport. Zonde! Blij dat dit rechtgezet werd en we nu in korte broek de zomer tegemoed kunnen! Alhoewel je er af en toe wel nog eens eentje tegenkomt die een hele zomer zijn melkflessen moet verbergen! SHUT UP AND SQUAT!
 
Die biceps en vooral triceps zien er echt niet uit vooral als greg valentino. (mijn avantar)
 
Originally posted by NewbieNeo
hoezo heb je em dan als avatar?? :D

Omdat deze foto er wel leuk uit ziet :D
MAar de rest is afschuwelijk!
 
Ik snap sowieso niet dat je die freak als avatar hebt. Die gast heeft weinig te maken met bodybuilding..
 
Originally posted by Reinier
Ik snap sowieso niet dat je die freak als avatar hebt. Die gast heeft weinig te maken met bodybuilding..

:fire: Joh laat me nou! Bemoei je maar met je eigen zaken. :yell:
 
Je mag doen wat je wilt, ik geef alleen mijn mening :)
Originally posted by Elmar


:fire: Joh laat me nou! Bemoei je maar met je eigen zaken. :yell:
 
Originally posted by Reinier
Je mag doen wat je wilt, ik geef alleen mijn mening :)

mening geven is ok maar ik weet nu allang hoe je over die avantar denkt. Dus je heb je woordje gedaan :D

maar ik haal hem toch niet weg! :nut:
 
willen we iedereen in zijn of haar waarde laten. we zijn hier om te discusseren en niet om elkaar af te zeiken.
 
Back
Naar boven