XXL Nutrition

Pro's wil Advies Van Jullie ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stefan2002

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
14
Waardering
0
train nu een 7 maanden ga wel goed vooruit maar heb ee vraagje is dit schematje wat ?

..:: Maandag ::.. Borst / Triceps / avond Training

..:: Dinsdag ::.. Biceps / Rug / avond Training

..:: Woensdag ::.. Schouders/benen / avond Training

..:: Donderdag ::.. Rust

..:: Vrijdag ::.. Borst / Triceps Ochtend Training

..:: Zaterdag ::.. Biceps / Rug Ochtend Training

..:: Zondag ::.. Rust / of Schouders ? Ochtend Training

Buik doe ik altijd verschillend

Begint ie weer overnieuw.......................

Of is dit overtraining ! Tips Graag ! aanpassingen ? zoja reply eventjes !
 
Er zit 72 uur tussen voordat je de zelfde spiergroep weer traint dat is wel goed. Ik zou het rustiger doen en mijn spieren de kans geven om te herstellen. 1x per week een spiergroep naar de klote helpen is voldoende. Maar daar zijn veel verschillende meningen over. :nana:
 
omdat ik vrijdag borst en triceps doe en dan maandag weer maar daarom heb ik erbij gezet Ochtend en avond training want als ik Vrijdag borst doe zit er vrijdag de hele dag,zaterdag zondag en tot en met maandag avond rust is dat dan genoeg ?
 
Ik zou je rustdage beter verdelen over de hele week.
voor de rest ben ik t met Steve eens.

waar train jij?
 
Laatst bewerkt:
het is toch allemaal persoonlijk. ik moet er niet aan denken alles twee keer te trainen. ik vind 1 keer al erg zwaar en dan doe ik niet eens zo veel sets. en persoonlijk vind ik de combinatie borst triceps en rug biceps niks vooral als je alles 1 keer per week doet. dan komen ze in principe nog een keer terug als je het omdraaid. en ik snap niet dat mensen nog een spiergroep naast te benen kunnen trainen. ik vind heel de benen en de kuiten al haaast niet te doen.
maar het is maar wat ik zeg het is persoonlijk....
 
ja idd schouders, benen vidn ik eigenlijk ook geen goede combi. maar wat jijzegt. t is gewoon persoonlijk en als hij daarmee wat anders wil proberen...

maar wat bedoel je met

vooral als je alles 1 keer per week doet. dan komen ze in principe nog een keer terug als je het omdraaid

post anders eens je hele schema incl sets en reps?
hebbn we meer aan
 
ik bedoel dat als je alles maar 1 keer per week pakt. en je pakt je borst met je biceps en je schouders of rug met je triceps. dan belast je met je borst je triceps nog eens en met je rug je biceps.

ik kan geen heel schema geven dat zit in m'n hoofd en dat wisseld geregeld. het aantal reps kan ik ook niet zeggen want ik vind dat de meeste te veel tellen. als ik zeg 3 sets van 8 dan vind ik dat ik mezelf voor de gek houd als ik er bv 12 kan maken. in de weken dat we op massa trainen wordt het gewicht wel verhoogd zodat de reps logischerwijs minder worden.
Ik vind het best moeilijk om de trainingsfylosofie zo in een paar zinnen over te brengen.
 
Ja ik ben ook niet zo een voorstander van spieren meer dan eens per week te trainen tenzij te achterliggen.
De bombi borst tri en rug bi vind ik ook niet echt goed ! Kan dan nooit et maximum halen uit de bi en tri !! Ik doe nu al een tijdje borst bi en rug tri en dat gaat echt goed!!!
Ik vind ook dat je je schouder en beentraining apart moet zetten! Je kan nooit et maximum uit beiden halen! En op deze dag is je work out veel te lang ook! Want als je benen dus ook kuiten en schouders gaat trainen ben je niet op 3 kwartier kllaat hoor!!!!
 
Originally posted by stefan2002
omdat ik vrijdag borst en triceps doe en dan maandag weer maar daarom heb ik erbij gezet Ochtend en avond training want als ik Vrijdag borst doe zit er vrijdag de hele dag,zaterdag zondag en tot en met maandag avond rust is dat dan genoeg ?

Groeien doe je niet van trainen maar een combinatie van.....

belangrijkste is je voeding en en je rust. Je kan beter een dag k*t trainen en goed eten en rusten dan andersom.
 
Originally posted by dandyman
ja idd schouders, benen vidn ik eigenlijk ook geen goede combi. maar wat jijzegt. t is gewoon persoonlijk en als hij daarmee wat anders wil proberen...

Ik zou daar ook een apparte dag voor nemen, ene dag schouders alleen en andere dag benen.

Ik vind trouwens de combie schouders/biceps heerlijk, bijna net zo lekker als een borst dag.
 
je combinaties lijken mij goed maar ik zou ales slechts één maal per week trainen , natuurlijken uiterst zwaar. Ik zou de andere dagen gebruiken om te rusten want dit is iets wat veel verwaarloosd wordt en ZEER belangrijk is.
 
Originally posted by munk
je combinaties lijken mij goed maar ik zou ales slechts één maal per week trainen , natuurlijken uiterst zwaar. Ik zou de andere dagen gebruiken om te rusten want dit is iets wat veel verwaarloosd wordt en ZEER belangrijk is.

Jep, rust wordt teveel verwaarloosd en tijdens je rust groei je pas dus !!!
 
Back
Naar boven