- Waardering
- 7
Iemand ervaring met een goede prostaatbeschermer ?
Of iemand die een goede prostaatbeschermer weet ?
Groet Smalluser
Of iemand die een goede prostaatbeschermer weet ?
Groet Smalluser
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by admin
Hoe het precies werkt weet men nog niet maar dat het werkt is al in meerdere dubbel-blinde studies aangetoond en het werkt zelfs even goed of beter dan finasteride zonder de kwalijke neveneffecten van die laatste.
Is niet bekend, maar dat het die bijwerkingen niet heeft is wel vrij zeker.Originally posted by M@k@vElI
Ik vraag me af hoe het kan dat je bij saw palmetto geen bijwerkingen hebt.
Want hoe je het ook bekijkt fina of saw p. zorgen er beide voor dat er minder dht in je bloedsomloop komt.
bij fina word het 5 alpha enzyme 'geblokkeerd' 'verminderd' zodat er minder test word omgezet naar dht.
Op een nog onbekende manier komt er dus ook minder dht in je bloedsomloop met saw palmetto.
De bijwerkingen bij fina (en waarschijnlijk saw p.) zijn bv borst vorming (gyno) of minder potentie of zelfs impotentie
Borstvorming komt voor omdat er minder dht word omgezet van je test. In feite krijg je dus meer test in je bloedsomloop waardoor er meer oestrogeen in je bloedsomloop komt door de omvorming van test naar oestrogeen. Dit kan de borstvorming veroorzaken.
Minder potentie komt volgens mij door:
Je hebt sowieso minder dht in je bloedsomloop je krijgt hogere oestrogeen gehaltes waardoor er (weet niet meer precies of dit de rede was) minder test word geproduceerd. Dit kan leiden tot extreme lage test 'levels'
Oke ik weet dat ik het niet goed formuleer maar waar het op neerkomt is dat de bijwerkingen volgens mij hetzelfde zouden moeten zijn.