XXL Nutrition

Prostaatbescherming (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Saw palmetto, proscar... Ik zie het zelden bij een kuur staan. Leverbescherming , opstarters en anti-e zie ik vaak. Maar de prostaat wordt vaak vergeten. Waarom?
 
Omdat prostaatbescherming het verminderen van DHT in androgeen-specifieke zones. DHT zijnde het belangrijkste androgeen in alle weefsels behalve de spieren en een sterk anti-estrogeen levert het beschermen via Proscar meestal niet veel op omdat A.je kracht vermindert, B.Je massa winst vermindert en C. Je kans op gyno verhoogt.

Het mechanisme van saw palmetto is nog niet helemaal bekend, dus dit kan mogelijk een oplossing bieden.
 
Saw Palmetto vaak gebruikt bij pro-hormonen kuur

Tijdens mijn pro-hormonen kuren heb ik vaak saw palmetto gebruikt ter bescherming van de prostaat. Nu las ik in de laatste Sport & Fitness, dat saw palmetto een bloedverdunner is( dus
mocht je nog een operatie in het verschiet hebben, geen saw
palmetto gebruiken) Voor de rest heb ik het zelf veelvoudig gebruikt en ben er zeer positief over.
 
mega doseringen vitamine E schijnen de prostaat ook te beschermen...
 
Originally posted by Hulk
mega doseringen vitamine E schijnen de prostaat ook te beschermen...

Over hoeveel heb je het dan Hulk?
 
Heb je hier meer info over Hulk, post het dan, lijkt me interesant.
 
ik zelf gebruik iets van 4000% keer de aanbevolen dosering per dag...
 
Originally posted by Hulk
ik zelf gebruik iets van 4000% keer de aanbevolen dosering per dag...

super info ! ga je die gewoon in de winkel halen ? naam verpakking ?

thanks
 
van Sundown heb je vit E met Msm en Ala erin... en daar heb je ook iets aan.. dus die raad ik aan..
 
**** waar vind ik die in Belgie... zijn die online te koop
 
Het is geen must.. er zijn vele goeie.. het is maar een idee.. en ze zullen vast wel te vinden zijn op internet..

Je kan ze iniedergeval mailen op sundown
 
thanks mate

mail verstuurt... en anders loop ik wel naar de apotheek
 
het is zo makkelijk.... :thumbup:
 
Hmm, ik kijk even op Sundown, en zie dat 1 tabl. E-400IE, 4080% v/d ADH is, die v.h. Kruidvat, (die ik gebruik) bevat 1 tabl.E-400IE, 2660% v/d ADH.

Sundown adv. 1-2 tabl.per dag, wat +/- 8200% ADH is.
Wat is de max. hoeveelheid voor vit.E-400 in ADH.
 
Back
Naar boven