AndroidHealthClinic

Prostaatvergroting??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gerard

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
5
Waardering
0
Momenteel ben ik bezig met de volgende (beginners)kuur:

Week 1 t/m 8 200/mg deca
Week 1 t/m 4 30 mg dboll/dag (op- en afbouwend natuurlijk)

De laatste paar denk ik mij steeds vaker te verbeelden dat mijn plasstraal dunner wordt en dat ik vaker naar de toilet moet. Is dat mogelijk door zo'n lichte kuur als deze of is het toch verbeelding (wat ik eigenlijk hoop)?

Avast bedankt voor de reacties.
 
B

Vast verbeelding... Moet je 's nachts opstaan om de plassen?
 
Originally posted by Gerard
Momenteel ben ik bezig met de volgende (beginners)kuur:

Week 1 t/m 8 200/mg deca
Week 1 t/m 4 30 mg dboll/dag (op- en afbouwend natuurlijk)

De laatste paar denk ik mij steeds vaker te verbeelden dat mijn plasstraal dunner wordt en dat ik vaker naar de toilet moet. Is dat mogelijk door zo'n lichte kuur als deze of is het toch verbeelding (wat ik eigenlijk hoop)?

Avast bedankt voor de reacties.

Eerst even over de kuur: d-bol moet je helemaal niet op en afbouwen. (het is zelfs beter van niet te taperen)
De gebruikelijke dosis voor deca is 250-400 mg/7dagen.

Zorg ervoor dat je genoeg water drinkt, dat de urine altijd een lichte kleur heeft (behalve 's ochtends) en iets moeilijker plassen is idd een teken dat de prostaat niet 100% optimaal functioneerd maar zolang het niet te erg wordt i.e. bloed plassen of pijnlijke steken bij het plassen is er niet veel aan de hand.
De dosissen die je gebruikt zijn eigenlijk zo laag dat je er geen gevaarlijke neveneffecten van kan hebben.
 
Zij er heren op dit forum die hun prostaat laten testen?
Er zullen vast wel een paar bij zitten die hun bloed laten testen op leverwaarden, cholesterol etc, maar hoe zit het met prostaat laten testen?
 
Originally posted by bestoldschool
Zij er heren op dit forum die hun prostaat laten testen?
Er zullen vast wel een paar bij zitten die hun bloed laten testen op leverwaarden, cholesterol etc, maar hoe zit het met prostaat laten testen?

Volgens mij zijn er zoiezo een hoop die helemaal niks laten testen... Maar ik denk dat dit ook wel een belangrijk punt is, zeker met het stijgen van de leeftijd..(no offence ofzo)
Ik ben ook benieuwd.
 
Re: Re: Prostaatvergroting???

Originally posted by admin


Eerst even over de kuur: d-bol moet je helemaal niet op en afbouwen. (het is zelfs beter van niet te taperen)
De gebruikelijke dosis voor deca is 250-400 mg/7dagen.


Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat je dboll moest op-en afbouwen. Misschien kun je dat even in het kort tussen twee () even uitleggen waarom dat zo is.

De kuur is idd zeer licht (ik weet het) maar als ik nu al lichte problemen krijg met mijn prostaat, wat gebeurt er dan wel niet als ik zwaarder ga kuren? Verder lees ik in dit forum dat je dan vitamine-E moet nemen, is dat dan de absolute garantie dat je geen problemen krijgt?
 
Moeten is een groot wordt.. D-bol hoef je in zulke lage doseringen niet op of af te bouwen..

En bij de bloed onderzoeken die ik laat doen wordt niet gekeken naar je prostaat.. je prostaat staat namelijk zover ik weet geen stoffen uit die in je hele bloedsomloop te vinden zijn.. de meeste stoffen blijvenin die omgeving..

Bij prostaat problemen ga je naar de arts die steek zijn vinger in je reet op te kijken of er problemen zijn..
 
Bij prostaat problemen ga je naar de arts die steek zijn vinger in je reet op te kijken of er problemen zijn..
Meen je dat? Bah..als dat zo is mag je wel hopen op een vrouwelijk arts!
 
Originally posted by Hulk


Bij prostaat problemen ga je naar de arts die steek zijn vinger in je reet op te kijken of er problemen zijn..

Je spreekt toch niet uit ervaring he? :p
 
Gewoon laten testen dat kreng!!!!! Als de dokter zijn trouwring uitdoet, valt het best mee met de pijn :)
Ik laat me ieder jaar testen, niet alleen bloedwaardes maar ook mijn prostaat, is ff een vervelend standje, maar wat glijmiddel doet wonderen!!!!!!!!!!
 
kameraden,

ik had het er al over in een andere post, ik heb een kiste (gezwel)in m'n blaas, wat bij de uroloog moest onderzocht worden op al dan niet kwaadaardigheid...dit ging als volgt:

1e manier: je krijgt via een infuus een vloeistof toegedient dat bij rontgenfotos's wit kleurt en waarbij de blaas/prostaat duidelijk te zien is......een lachertje wat geen uitsluitsel gaf

2e manier: echografie via de aars, dus niet met een vinger maar met een spul van gemakkelijk 4 cm breed......er was "iets" te zien op de monitor maar geen definitief uitsluitsel...zelfs na de voorbereidende vinger met vaseline werd dit niet gesmaakt.....

3e manier: je krijgt een wasknijper op je lul om de voorhuid naar achteren te houden, er wordt een priem van 30 cm lang en +- 3cm dik via je lul in je buik (blaas) geschoven met een kameraatje in... zolang dat ze in je lul zitten doet het niet eens pijn maar voor de inwendige opening naar m'n buikholte te vinden was andere koek, pijnlijk plus het idee dat je een priem in je lijf ziet steken...

als je daar eindelijk buiten bent moet het leukste nog komen :)
de eerste maal gaan pissen..... :scared:

en dit voor een banaal prostaat onderzoekje, who's next :D
 
Originally posted by austin
kameraden,

ik had het er al over in een andere post, ik heb een kiste (gezwel)in m'n blaas, wat bij de uroloog moest onderzocht worden op al dan niet kwaadaardigheid...dit ging als volgt:

1e manier: je krijgt via een infuus een vloeistof toegedient dat bij rontgenfotos's wit kleurt en waarbij de blaas/prostaat duidelijk te zien is......een lachertje wat geen uitsluitsel gaf

2e manier: echografie via de aars, dus niet met een vinger maar met een spul van gemakkelijk 4 cm breed......er was "iets" te zien op de monitor maar geen definitief uitsluitsel...zelfs na de voorbereidende vinger met vaseline werd dit niet gesmaakt.....

3e manier: je krijgt een wasknijper op je lul om de voorhuid naar achteren te houden, er wordt een priem van 30 cm lang en +- 3cm dik via je lul in je buik (blaas) geschoven met een kameraatje in... zolang dat ze in je lul zitten doet het niet eens pijn maar voor de inwendige opening naar m'n buikholte te vinden was andere koek, pijnlijk plus het idee dat je een priem in je lijf ziet steken...

als je daar eindelijk buiten bent moet het leukste nog komen :)
de eerste maal gaan pissen..... :scared:

en dit voor een banaal prostaat onderzoekje, who's next :D

Ik krijg alpijn als ik er aan denk zeg ... Yuck.... :mad:
Zeker de laatste methode, een priem van 3cm dik ??? :eek:
 
prostaat

het is zeker een goed idee om je prostaat zo nu en dan te laten testen.
zekker als je weet dat 1 op de 3 mannen een mogelijk prostaat gezwel kan krijgen,en ja als je die bijwerkingen die in de bijsluiter staan van de as eens doorleest,kom je er achter dat je je kansen wel aan het vergroten bent met as.

maar ja ik ken ook nog s niemand die na het slikken van een asprientje dood neer viel (acuut hart falen)
staat ook in de bijsluiter.

dus waar hebben we het over:spaz:
groente
johan
 
Back
Naar boven