XXL Nutrition

prostitutie, en hoe het meer kapot maakt, dan goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blackadder

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
6.722
Waardering
2
titel zegt al genoeg, maar ik zal maar met mijn verhaal van start gaan, iets langer dan 3 maanden geleden heb ik een meid leren kennen in een club in Brussel, en door een samenloop van omstandigheden ben ik in een "open relatie" terechtgekomen. De shit zat er echter in dat ze een hoop (voor mij dan toch) overbodige emoties begon te kweken en ze me als haar persoonlijk altaar begon te zien. Nuja in principe kon het me geen **** schelen. als ik maar om de zoveel tijd mijn portie coïtus ontving.
De vuiligheid begon echter toen ik twee keer de relatie abrupt stopte omdat ik geen zin had in emotionele conflicten, deze twee keer heeft ze nog diezelfde dag het bed gedeeld met twee personen (1 voor elke keer natuurlijk), nuja na wat stevige ruzie etc. toch vergeven en de "relatie" verder gezet.
Hierbij in rekening houdende dat ze al met geldproblemen zit. De derde keer na een woordenwisseling heeft ze geantwoord op een contactadvertentie van een clubhuis om er te werken als hoer, heeft ze ook nog gedaan ook. wederom na veel spijtbetuigingen enzo, en een gevoel van medelijden om dergelijke armzalige acties, heb ik haar geantwoord dat ik haar gerust wil helpen.
Later is ze dan toch begonnen in 1 of andere louche champagnebar waar men klanten geld probeert aftetroggelen door het verplicht aan bieden van drank met de loze belofte dat er coïtus opvolgde. na enkele dagen van walging ben ik naar die bar gegaan, een hevige scene gehouden voor de hele kroeg en haar mee naar huis genomen. Vanaf dan ging alles goed, maar gisteren heb ik er eindelijk de brui aan gegeven, dergelijke shit wil ik niet in mijn leven en als ze zelf geen rationele beslissingen kan maken in haar leven, mag ze er nu alleen voor staan. **** it.

... oja binnen twee weken gaat ze het hoerenmilieu weer opzoeken. zogezegd omdat ze niet zonder me kan leven, vrouwen en logica, laat me niet lachen.
 
Puta esta Puta, inderdaad beter gelijk aan de kant zetten. You can take the girl out of the bar but you can't the bar out of the girl.
 
damn wat een verhaal!


succes!
 
Kerel, wat bezielde je in vredesnaam al om verder te gaan na die eerste keer?

geen hand vol maar een land vol, zoek een normaal vrouwtje.
 
Kerel, wat bezielde je in vredesnaam al om verder te gaan na die eerste keer?

geen hand vol maar een land vol, zoek een normaal vrouwtje.

een vorm van medelijden die ik blijkbaar verwarde met liefde, gewoonweg blind...
 
Bij zulk soort beslissingen kun je beter egoistisch zijn. Lekker verder gaan, blij dat je der van af bent toch.
 
:roflol: Sorry, lach je niet uit. Maar wat een verhaal. Verder dan knalcoïtus (met condoom!) zou ik bij een hoer niet komen.

MrJ weet wel hoe het moet. ;)

Zou d'r evt. als vriendschap wel proberen haar uit dat milieu te krijgen. 'tis een nogal genuivende business, daarom wil ik ook niet meer nken tegen betaling. Het breekt echt persoonlijkheden van mensen.
 
een vorm van medelijden die ik blijkbaar verwarde met liefde, gewoonweg blind...

ja, zo omschrijf je het nog het beste...

relaties waarin medelijden een ondertoon speelt lopen meestal spaak.
hopelijk kom je in de toekomst uit op een beter iemand.

;)
 
waar in brussel werkt ze bro? :o
 
Herr Hans Teeuwen zei het ooit eens prachtig...: Alle vrouwen zijn....
 
..HOEREN!

Maar idd, k*tverhaal ouwe. Al zou ik al meteen de brui eraan geven als ze 2 gasten doet, terwijl ze met jou gaat.
 
een vorm van medelijden die ik blijkbaar verwarde met liefde, gewoonweg blind...

Valt je nix te verwijten, ik zou hetzelfde voor hebben, goed dat je die beslissing dan uiteindelijk hebt genomen en kunnen nemen..
Jammer voor het meisje wel, heb ook wel een vriendin gehad die uit was op geld en als je een mooi lichaam hebt ligt er 1 ding meteen voor de hand
 
Damn wat een verhaal.

Ik hoop dat je het de volgende keer beter treft kerel.
 
Maar goed, je kan haar wel gratis nken heb ik begrepen. Als je enige liefde voor haar kan laten varen kan je daar natuurlijk wel gebruik van maken.
 
gewoon een normaal vrouwtje zoeken kerel, als je geil bent snap ik wel dat je dat aantrekt omdat ze gewoon makkelijk is maar een vrouw waar je van houdt en zij ook van jou is toch leuker lijkt me.


Herr Hans Teeuwen zei het ooit eens prachtig...: Alle vrouwen zijn....

k*t hoeren :D
 
Damnnnn wat een verhaal, heel veel sterkte ermee,
Maar kwam ze uit dat red light district langs een treinstation van Brussel,
Daar ben ik namelijk een paar maanden geleden nog een aantal keer voorbij gelopen met een klasgenoot,
Misschien dat ik haar daar nog wel heb gezien :o
 
Damnnnn wat een verhaal, heel veel sterkte ermee,
Maar kwam ze uit dat red light district langs een treinstation van Brussel,
Daar ben ik namelijk een paar maanden geleden nog een aantal keer voorbij gelopen met een klasgenoot,
Misschien dat ik haar daar nog wel heb gezien :o

een paar keer voorbijgelopen... jaja...
kon je niet kiezen ? :D
 
heftig verhaal. denk je niet dat het weer gaat knagen ondanks alles? lijkt me dat je dit niet 1,2,3 van je af kunt zetten.
 
heftig verhaal. denk je niet dat het weer gaat knagen ondanks alles? lijkt me dat je dit niet 1,2,3 van je af kunt zetten.

neen net een telefoontje ontvangen waar ze al wenend smeekte dat ik bij haar bleef. Ik weet dat ze het moeilijk heeft, ze kan amper haar huur nog betalen, maar na alle shit kan ik niet samen blijven bij iemand die voor dergelijk leven kiest, maar het blijft een keuze, desnoods doe je een kankerjob waar je amper wat mee verdient.

Het klote aan de zaak is dat ze enkel stopt wanneer ik bij haar blijf, ten opzichte van haar eigen heeft ze geen amper, maar wil ze het enkel voor mij doen, kan ik wel begrip voor tonen maar mijn morele flexibiliteit heeft ook zijn grenzen.

@Roxxe: 1 van die halfgare tenten in de buurt van de louizalaan.
 
Back
Naar boven