XXL Nutrition

Protein-6 Pancakes - Bodylab

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pannenkoeken met veel hoogwaardige eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 X
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed; vanille
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodylab.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Introductie aanbieding
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 30 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker, het is een eiwitproduct dat goed smaakt en belangrijker nog lang een gevuld en vol gevoel geeft; iets waar het bij shakes sterk aan ontbreekt.

Mijn review:

Na een tijdje door prive-omstandigheden te zijn gestopt met BB, was het tijd weer een beginnetje te maken. Daartoe vereist: trainen, voeding, rust en... supplementen.

Dat betekent dat ik weer wat eiwitten moest gaan inslaan. Bij Bodylab werd ik geconfronteerd met een primeur: Protein-6 Pancakes.

Ik dacht dus dat het om een soort van maaltijdvervanger ging, dus wilde ik het eerst laten staan. Ik bedoel: beetje pannenkoekenmeel, wat melk en een schepje eiwit en dan heb ik mijn eigen pannenkoeken.

Ik bleek de voedingswaarde wat te snel te hebben overzien. Het was niet 60% carbs en 30% eiwit, nee: 60% eiwit en 30% carbs.

Dat was voor mij genoeg aanleiding om de Pancakes het voordeel van de twijfel te gunnen, des te meer nu ook geen melk is vereist alsmede stroop.

Thuis heb ik gelijk maar voor 100 gram Pancakes gemaakt en wat blijkt: ondanks het percentage eiwit bakken ze werkelijk perfect en nog wel met water gemengd. Oke dat is dus alvast één pluspunt, maar hoe smaken ze? Zonder stroop en zonder melk: nou werkelijk perfect!

Ik kom vaak genoeg in situaties dat ik niet in bijzijn een shake kan nemen of een maaltijd met rijst en kip/biefstuk. Voortaan neem ik dan gewoon de Pancakes mee. Oke ook dat staat wat vreemd, maar toch wat meer maatschappelijk geaccepteerd.

Nu alleen nog wachten op de eiwitstroop. Ze smaken nu al perfect, maar met stroop is natuurlijk wel zo leuk ;)

bodylab_protein-6_pancakes.jpg
 
Ze zijn lekker he!

Ik ben ook flink verslaafd (op mijn cheat dag dan :)), gooi er alleen wel atijd wat havermout of maizena bij wat ze wat minder zompig maakt.

Ze bakken inderdaad makkelijk in de pan met een beetje olie, al heb ik wel wat hulp gehad van bodylab :p
http://www.youtube.com/watch?v=Jmwbrbx4KeE

Ik vind ze super lekker, gebruikte eerste altijd de xxl pancakes alleen als je kijkt naar de voedingswaarde zijn deze een stuk schoner.
 
hij maakt echt snel de mix gooit het in de shaker en dan zo in de pan kan dit zonder klonten ? hahaha grapje lijken mij zeer aantrekkelijk en lekker en simpel zo gemaakt
 
Het lost super op hoor, paar schudden en klaar....


Hoe durf jij de kunsten van de bodylab masterchef in twijfel te trekken :mad:


:p
 
Het lost super op hoor, paar schudden en klaar....


Hoe durf jij de kunsten van de bodylab masterchef in twijfel te trekken :mad:


:p
Haha ja ik heb dat schudden niet gezien maja is een masterchef heeft andere trukjes ;):D
 
Dank voor je review!

Goed te horen dat de Pancakes je bevallen. Enneh natuurlijk wel met echte appelstroop blijven maken!

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 09:59 ----------

hij maakt echt snel de mix gooit het in de shaker en dan zo in de pan kan dit zonder klonten ? hahaha grapje lijken mij zeer aantrekkelijk en lekker en simpel zo gemaakt

Omdat jullie tijd kostbaar is hebben we het filmpje zo kort mogelijk moeten maken. Je moet m wel even shaken :D

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 10:01 ----------

Ze zijn lekker he!

Ik ben ook flink verslaafd (op mijn cheat dag dan :)), gooi er alleen wel atijd wat havermout of maizena bij wat ze wat minder zompig maakt.

De kunst is om de pan eerst goed heet te laten worden zodat het beslag direct een beetje dicht schroeit. Dan het vuur weer wat lager zetten zodat het rustig kan garen.

En niet ongeduldig zijn en gewoon wachten tot de bovenkant mooi droog is voor je m omdraait :D

Als je m op deze manier bakt krijg je een mooie droge structuur.
 
Ziet er heerlijk uit, echt mijn pet af voor Bodylab!!!:)
 
Yep echt super lekker!

Ik heb al wat protein-pancake-poeders gehad maar geen was zo lekker als deze. Zowel qua consistentie als ook qua smaak helemaal top. Dat was zeker niet de laatste emmer hiervan in mijn keuken ;)
Ben hier erg blij mee, ben namelijk een echt pancake-monster en kan nu lekker dooreten....:cool:
 
Als je een sausje erop wilt hier een tip.
Neem 30 gram whey, of de hoeveelheid die jij zelf wilt. Voeg daar circa 50ml water aan toe en goed roeren/mixen. Dan krijg je een sausje die je erover kan smeren, smaakt lekker als je choco whey hebt!
 
Morgen direct proberen

Als je een sausje erop wilt hier een tip.
Neem 30 gram whey, of de hoeveelheid die jij zelf wilt. Voeg daar circa 50ml water aan toe en goed roeren/mixen. Dan krijg je een sausje die je erover kan smeren, smaakt lekker als je choco whey hebt!


Super! Reuze bedankt voor deze tip! Zit je met de eiwitten ook direct hoger. Heb net weer twee flinke porties van deze pancakes op, morgen dan direct met het sausje erop...ben heel benieuwd!
 
Super! Reuze bedankt voor deze tip! Zit je met de eiwitten ook direct hoger. Heb net weer twee flinke porties van deze pancakes op, morgen dan direct met het sausje erop...ben heel benieuwd!

Hou ons op de hoogte hoe het gesmaakt heeft:D
 
Ziet er heerlijk uit, echt mijn pet af voor Bodylab!!!:)


Dank je wel!

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 15:32 ----------

Ik heb al wat protein-pancake-poeders gehad maar geen was zo lekker als deze. Zowel qua consistentie als ook qua smaak helemaal top. Dat was zeker niet de laatste emmer hiervan in mijn keuken ;)
Ben hier erg blij mee, ben namelijk een echt pancake-monster en kan nu lekker dooreten....:cool:

Goed te horen en eet smakelijk! :D
 
wat is er nou bijzonder aan deze pannekoeken dan?? Zelf pannekoeken maken is uber easy en je kan er gewoon phucked up veel eiwit bij doen.
Of ben ik nou retarded?

inb4 retarded..
 
Gemak, voedingswaarde, smaak en een nette prijs.
 
Smaak en consistentie

wat is er nou bijzonder aan deze pannekoeken dan?? Zelf pannekoeken maken is uber easy en je kan er gewoon phucked up veel eiwit bij doen.
Of ben ik nou retarded?

inb4 retarded..


Je hebt wel gelijk. Je kan vele dingen i.d.d. ook zelf maken. Nu heb ik al een paar keer ook proteine-muffins zelf gemaakt (met whey-isolaat, eiwit, noten etc.) en moest dus altijd vaststellen, dat dit niet echt lekker was. Met name de consistentie veel vaak erg tegen... En dat terwijl ik normaal best kan koken en bakken, hoor.
Gemak: zeker, maar dan kan je ook andere pancake-poeders pakken. Heb ik ook gedaan met alweer het resultaat: qua smaak te doen maar niet echt lekker en qua consistentie weer zeer twijfelachtig.
Smaak: en hier gaat het voor mij om. Dit pancake-poeder kan je echt wijs maken, dat je een pancake eet. Dat maakt het voor mij wel bijzonders.
 
Je hebt wel gelijk. Je kan vele dingen i.d.d. ook zelf maken. Nu heb ik al een paar keer ook proteine-muffins zelf gemaakt (met whey-isolaat, eiwit, noten etc.) en moest dus altijd vaststellen, dat dit niet echt lekker was. Met name de consistentie veel vaak erg tegen... En dat terwijl ik normaal best kan koken en bakken, hoor.
Gemak: zeker, maar dan kan je ook andere pancake-poeders pakken. Heb ik ook gedaan met alweer het resultaat: qua smaak te doen maar niet echt lekker en qua consistentie weer zeer twijfelachtig.
Smaak: en hier gaat het voor mij om. Dit pancake-poeder kan je echt wijs maken, dat je een pancake eet. Dat maakt het voor mij wel bijzonders.


Bijzonder mooi compliment, dank je wel! :thumb:
 
Heb ze zelf nu ook sinds een paar dagen, me moeder vond ze heerlijk, me vriendin, en zelf bak ik ze met 30 gram havermout en een eetlepel honing, in de pan en dan druk ik er nog wat rozijnen in... ideaal om voor te bakken voor drukke periodes, want koud vond ik ze ook lekker...
 
Als je een sausje erop wilt hier een tip.
Neem 30 gram whey, of de hoeveelheid die jij zelf wilt. Voeg daar circa 50ml water aan toe en goed roeren/mixen. Dan krijg je een sausje die je erover kan smeren, smaakt lekker als je choco whey hebt!

Heb ik vandaag gedaan. Toen ik het sausje ging maken dacht ik nog "nou of dat wel lekker wordt?" Enne ja hoor! Niet alleen lekker, heerlijk zelfs en smaakt helemaal niet zo whey-shake achtig. De choco smaak komt heerlijk te voorschijn. Ik heb het sausje van micellaire casein en magere melk gemaakt met het resultaat dat ik uren lang zat was. Dus als mensen dit met een dieet willen gebruiken een echte aanrader. Nogmaals bedankt voor deze tip. Nu kan ik stroop besparen en ga hiervoor hoger in de eiwitten zitten. Perfect! Enne omdat wij gekke Duitse pancakes al met ontbijt eten beginnen de dagen nu met een breede smile :D
 
Heb ik vandaag gedaan. Toen ik het sausje ging maken dacht ik nog "nou of dat wel lekker wordt?" Enne ja hoor! Niet alleen lekker, heerlijk zelfs en smaakt helemaal niet zo whey-shake achtig. De choco smaak komt heerlijk te voorschijn. Ik heb het sausje van micellaire casein en magere melk gemaakt met het resultaat dat ik uren lang zat was. Dus als mensen dit met een dieet willen gebruiken een echte aanrader. Nogmaals bedankt voor deze tip. Nu kan ik stroop besparen en ga hiervoor hoger in de eiwitten zitten. Perfect! Enne omdat wij gekke Duitse pancakes al met ontbijt eten beginnen de dagen nu met een breede smile :D

Oke leuk om te horen dat het heeft gesmaakt, tenminste iemand blij gemaakt:D
 
Back
Naar boven