AndroidHealthClinic

Protein Bar - Bodylab

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sommige repen zijn aardig qua smaak, sommige hebben een redelijke voedingswaarde en sommige zijn goed geprijsd. Het is altijd kiezen uit het minst slechte. We hebben er erg lang over gedaan om een eigen Bodylab24 Protein Bar neer te zetten maar met een hele goede reden. Onze Protein Bar is erg lekker, makkelijk eetbaar, niet droog, heeft een ideale voedingswaarde en is ook nog eens super goed geprijsd!

    - Heel erg Lekker
    - Crunchy bite
    - Makkelijk eetbaar (niet droog)
    - Ideale voedingswaarde
    - 27,3gr Protein per reep
    - Slechts 2,5gr suiker per reep
    - Vult als een kleine maaltijd
    - Super scherpe prijs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 per week
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodylab.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Een extra reep gratis!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 16,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, dit omdat dit naar mijn idee de beste reep is op het gebied van smaak, voedingswaarde en prijs.

Mijn review:

De reden waarom ik deze reep heb gekocht is omdat ik, en vast en zeker meerdere mensen, wel eens in een situatie komt waarin je meegenomen eten op is en je toch graag wat naar binnen wilt werken. Eiwitrepen zijn hierin handig omdat ze weinig ruimte innemen in je tas en het hoeft bovendien niet meer bewerkt te worden.

De Protein Bars verdienen de score van 10 sterren wegens de volgende redenen:
- Ze smaken geweldig! Geen zachte chemische substantie maar smaakvolle crisps. Ik heb ze vergeleken met de Perfection Bar van Bodyenfitshop (chemische smaak en ik krijg hiervan onwijs harde gasvorming), Protein Block van Best Body Nutririon (ontzettend chemische smaak) en diverse van de Tuinen (geen idee welk merk maar niet te eten!).
- Voldoende voedingswaarde: Zie de label hieronder. Voor een tussendoortje heeft het een goede verdeling van eiwit (bijna 30 gram), koolhydraten en vet. Een fatsoenlijke maaltijd bevat uiteraard meer koolhydraten, echter is dit geen fatsoenlijke maaltijd maar een snack. Veel concurrerende repen hebben slechts 20 gram of minder eiwit.
- Goede prijs: € 1,40 per reep. Niet de goedkoopste (B&F is €1,24) maar voor de prijs biedt het meer op het gebied van voedingswaarde en smaak.

BL24-declaration-bar.jpg
 
klinkt goed! hoe zit het met de ingrediënten, zijn het ''gezonde'' vetten?
 
Oké ziet er goed uit, denk dat ik deze binnen kort ook ga kopen.
Vind de prijs wel aan de hoge kant maar als je er 2 per week neemt valt het uiteindelijk wel mee!
Een goed idee!;)
 
Back
Naar boven