MuscleMeat

Protein Blast 24-pack - Nature's Best (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Afrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Herstel en spiergroei
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cocos (lekker)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 á 2 x per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Dave Hawk van dit forum
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €22
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Deze voedingsreep gebaseerd op wei-eiwit, bevat minstens 30% eiwitten van hoge biologische waarde. Algemeen wodrt aangenomen dat deze belangrijk zijn om de spiertonus te bewaren. Protein blast verzekert op een praktische manier, de aanvoer van de eiwitten in gelijk welke omstandigheden.

Gebruik: voor en na de training

Ik neem mijn repen tijdens een schoolpauze zodat ik per maaltijd genoeg eiwitten binnenkrijg.

Ik had de smaak cocus, ik was er zeer goed over te spreken en het ziet er uit als een bounty mini alleen dan zeker 2x lekkerder.

Ik heb er nog geen progressie mee geboekt omdat ik het pas 2 dagen gebruik maar het zijn gewone wei eiwitten als in een whey shake dus je boekt er hetzelfde resultaat mee als whey shakes.

Goed product, ik geef 't een 9 vanwege de goede smaak en zeker een aanrader.

protein-blast-natures-best.jpg


protein-blast-natures-best2.jpg
 
Geloof me, daar boek je ook geen progressie mee.
 
werkt wel ondersteunend want ik krijg de 2 pauzes op school niet voldoende eiwitten binnen.
 
Bestaat voor een groot gedeelte uit simpele suikers. De eiwitten zullen vast en zeker een toegevoegde waarde hebben, maar de rest van de reep is wat je niet wil.

En een eiwitshake (prot80 of whey) is vele malen goedkoper dan zo'n reep.

Voorbeeld: Pot whey van 25 euro bevat 900 gram. Dat is per gram 0,03 cent. Per 50 gram (is ongeveer 30 gram pure eiwit) is dat dus 1,5 euro

Wat kost zo'n reep per stuk? 10 repen voor 22 euro?

Man wat een geld voor dat kleine beetje eiwit...

Koop een emmer van 5 kilo en je bent nog goedkoper uit!!
 
Jordees zei:
Bestaat voor een groot gedeelte uit simpele suikers. De eiwitten zullen vast en zeker een toegevoegde waarde hebben, maar de rest van de reep is wat je niet wil.

En een eiwitshake (prot80 of whey) is vele malen goedkoper dan zo'n reep.

Voorbeeld: Pot whey van 25 euro bevat 900 gram. Dat is per gram 0,03 cent. Per 50 gram (is ongeveer 30 gram pure eiwit) is dat dus 1,5 euro

Wat kost zo'n reep per stuk? 10 repen voor 22 euro?

Man wat een geld voor dat kleine beetje eiwit...

Koop een emmer van 5 kilo en je bent nog goedkoper uit!!

oja vergeten bij te zeggen, mijn ouders betalen alles.. en schijt aan die suikers mijn vet% zit onder de 8 dat moet sowieso wat meer worden.
 
Back
Naar boven