MuscleMeat

Protein of the Gods

Bezoekers in dit topic

eskeboy

Cool Novice
Lid geworden
1 mei 2011
Berichten
196
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Je kent het wel, de whey die zyzz uitgebracht heeft, ik wilde het even opzoeken, maar ik vind er echt weinig over. Heeft er hier iemand enige ervaring mee, kent er iemand een winkel/webstore waar ik dit überhaubt kan kopen?
 
He's Mirin
 
Waarom zou je dit in hemelsnaam willen kopen? Hartstikke duur en niets bijzonders..
 
Omdat zyzz het heeft uitgebracht, snap het dan peanut! :rolleyes:

Faal..
 
Je kent het wel, de whey die zyzz uitgebracht heeft, ik wilde het even opzoeken, maar ik vind er echt weinig over. Heeft er hier iemand enige ervaring mee, kent er iemand een winkel/webstore waar ik dit überhaubt kan kopen?

:roflol: wat is de echte reden dat je het opzoekt? Je wil het toch niet gaan kopen?
 
Ik heb gehoord dat het verpoederd sperma is van zyzz, en met een soort omgekeerde clisma hoor je het officieel in te nemen.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik wil het niet kopen hoor, gewoon uit nieuwsgierigheid, en ja de australische site is ook de enige die ik vond.
 
lol veel mensen zijn best wel oppervlakkig als ze alleen naar de
verpakking kijken ipv de prijs/kwaliteit/voedingswaarde. :roflol:
no offence, ik was vroeger ook zo :rolleyes:
 
:roflol: wat is de echte reden dat je het opzoekt? Je wil het toch niet gaan kopen?

Ik vind het gwn raar dat niemand het heeft, er moet toch wel een markt voor bestaan? Dikke wijven die naar dure health city's daar een beetje geilen op de instructeur zouden het in mijn ogen zeker kopen als die instructeur het een beetje kan uitleggen.
 
Wordt volgens mij alleen maar in Australië verkocht?
 
Whaha omg die zyzz bullshit loopt echt uit de hand :o

Waarom geilen ineens alle tienerboys op een of andere makeup dragende natnek die de hele tijd bijna in z'n blote lul op de foto's staat? :roflol:

De prijs valt trouwens nog wel mee, e70,- voor 2,5 kilo isolaat, had het duurder verwacht!
 
Whaha omg die zyzz bullshit loopt echt uit de hand :o

Waarom geilen ineens alle tienerboys op een of andere makeup dragende natnek die de hele tijd bijna in z'n blote lul op de foto's staat? :roflol:

De prijs valt trouwens nog wel mee, e70,- voor 2,5 kilo isolaat, had het duurder verwacht!
idd wat een flikker, ik lach me soms echt dood op dat zyzz topic

hahahaha je handtekening ook! geweldig
 
Back
Naar boven