Fitness Seller

Protein Omelet - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kies voor de hoogste kwaliteit en de beste prijs - Kan dat? Ja, bij ons kan het echt! Bij veel aanbieders in de dieetmarkt betaald uw voor een Proteine Omelet al snel 2 euro. De kwaliteit wil dan ook nog wel eens tegenvallen. Onze Proteine Omelet bevat puur hoogwaardige eiwitten en is echt low carb en low fat. Een keuze voor kwaliteit. Per Proteine Omelet betaald u bij ons slecht €0,79 cent.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vond de smaak fijne kruiden erg lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke dag als ontbij.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Het is lekker, makkelijk te bereiden, veel variatie mogelijkheden en zeer goedkoop!

Mijn review:

Tijdje terug stond op de site van body & fit dat er een Protein Omelet aankwam. Ik als fanatiek ei eter dacht gelijk hey dit is wel iets dat ik een keer wil proberen. Helemaal ook omdat ik het leuk vind om mijn standaart assortiment af en toe af te wisselen.

Pot besteld toen hij beschikbaar was en de volgende dag geleverd. Helaas was dit laat op de dag dus moest nog even wachten. Volgende ochtend pot opengemaakt en wat mij gelijk opviel was de gele (ei) kleur en de groene stukjes (fijne kruiden). 120ml water in me shakebeker en een goeie schep Protein omelet en shaken maar! Rook tot nu toe nog helemaal niet naar ei ofzo tot ik het in een pan deed, wow het rook ineens naar ei in de keuken, top :D Ondertussen 2 boterhammen ontdooid en 4minuten later zat ik op de bank te genieten van mijn eerste Protein Omelet! Eet er nu om de dag 1 en wissel af netals bij een "echt" ei door er afentoe spek, geraspte kaas, ham op te doen. Of ik eet em gewoon naturel :)

Al met al een heerlijke uitbreiding van het assortiment en ik ben blij dat ik weer iets heb om mee af te wisselen.

Pot is nog niet op maar dat komt wel goed :D

PO.jpg


foto (3).jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ga deze maar is bestellen.. Ik heb nu de protein pancakes maar vind dat product helemaal niks.

Hey plakt als een achterlijke in de pan zelfs in mijn mooie keramische pan.

Dus dan maar naar de omelletjes
 
Ik ga deze maar is bestellen.. Ik heb nu de protein pancakes maar vind dat product helemaal niks.

Hey plakt als een achterlijke in de pan zelfs in mijn mooie keramische pan.

Dus dan maar naar de omelletjes

Wel beetje boter in je pan gedaan? Heb zelf nergens last van met de pancakes :D

Ondertussen al wat omeletjes gemaakt? ;)
 
Volgens mij moet jij wel heel de dag BnF zooi eten :D
Ontbijt met een pancake, vervolgens tussen de middag een shake met een omelet, daarna een lekker proteine soepje rond 16u en na het eten nog een proteine bar.

Poep je nu ook al BnF letters uit je aarsch???
 
Volgens mij moet jij wel heel de dag BnF zooi eten :D
Ontbijt met een pancake, vervolgens tussen de middag een shake met een omelet, daarna een lekker proteine soepje rond 16u en na het eten nog een proteine bar.

Poep je nu ook al BnF letters uit je aarsch???

Bij mij gaan de nekharen ook overeind staan van dit soort topics, maar bij xxl is het niet anders. Jammer dat het tegenwoordig op deze manier moet hoor.
 
Bij mij gaan de nekharen ook overeind staan van dit soort topics, maar bij xxl is het niet anders. Jammer dat het tegenwoordig op deze manier moet hoor.

Kennelijk zijn de belangen erg groot hier voor sommigen... :dunno:
 
Kennelijk zijn de belangen erg groot hier voor sommigen... :dunno:

zo'n getxxl en theray snap ik ook niet, die moeten in elk supplementen topic een link van xxl plaatsen. zo hinderlijk, als ik reclame zou willen zien dan maak ik wel een facebookprofiel aan.
 
zo'n getxxl en theray snap ik ook niet, die moeten in elk supplementen topic een link van xxl plaatsen. zo hinderlijk, als ik reclame zou willen zien dan maak ik wel een facebookprofiel aan.

Erg hinderlijk inderdaad. Maar ik denk dat het aandeel bestellingen via DBB bij de webshops echt enorm is. Wel jammer want het is bijna niet meer te doen om objectief informatie te verkrijgen over supps hier.
 
Erg hinderlijk inderdaad. Maar ik denk dat het aandeel bestellingen via DBB bij de webshops echt enorm is. Wel jammer want het is bijna niet meer te doen om objectief informatie te verkrijgen over supps hier.

Dat bedoel ik, het is een en al sluikreclame wat de klok slaat.
 
Dat bedoel ik, het is een en al sluikreclame wat de klok slaat.

Haha, ik bedenk me plots dat Brutez geval van XXL. Godver die kon ook een aardig stukje reclame spammen :p
 
De Protein Omeletten zijn weer voorradig :) Heerlijke met kruidensmaak:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Erg hinderlijk inderdaad. Maar ik denk dat het aandeel bestellingen via DBB bij de webshops echt enorm is. Wel jammer want het is bijna niet meer te doen om objectief informatie te verkrijgen over supps hier.



er zijn figuren (zelfbenoemde experts) op dit forum die elke dag , bij elk supplement van B&F ,

reacties plaatsen , commercie of gewoon fan ?
 
Deze bakken echt lekker weg:) Voor mij zelfs lekkerder als de Pancakes.
 
Deze bakken echt lekker weg:) Voor mij zelfs lekkerder als de Pancakes.

De Protein Omelet bakt inderdaad heel makkelijk. De smaak is heel goed, de fijne kruiden maken het voor mij echt lekker. Tegenwoordig bak ik 's avonds 2 omeletjes, die neem ik dan de volgende dag mee naar kantoor. Low carb, low fat en toch mooi 34 gram hoogwaardige eiwitjes!:)
 
Back
Naar boven