XXL Nutrition

protein pancakes van sportfood.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
10 feb 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
58kg
Vandaag heb ik de protein pancakes van sportfood.nl geprobeerd en wat waren ze lekker!

Het is zo makkelijk te maken en bevat 4 soorten eiwitbronnen!
Precies wat ik nodig heb voor het herstel van mijn spieren.
Ik fitness 4 keer in de week en was op zoek gegaan naar wat voor mij zou werken.

Ik neem 35 gram en voeg hier 100 ml water aan toe. Dan even goed mixen en de pan in.
Leker op laag vuur, even omdraaien en klaar.

Je kunt er van alles opdoen. Ik mixte wat cacaopoeder met kokosolie en voila, je heb je eigen gezonde chocolade pasta.
Of mix een banaan met cacaopoeder.
Of een banaan in plakjes, fruit.
Alles kan!
Ik ben hier helemaal blij mee. Ze vullen goed bevatten weinig koolhydraten en smaken echt goed. helemaal geen chemische smaak. Ook houd ik niet van te zoet en door de stevia die eraan toegvoegd is dacht ik dat dit misschien zou overheersen, maar gelukkig zijn ze niet te zoet!

Ingredienten lijstje:
RAW IRON Protein Pancakes van Sportfood.nl:

Bevat 4 eiwitbronnen waaronder Whey Isolaat!

Bevat havermeel!

22 gram eiwit per pannekoek (aangemaakt met 100 ml melk)

Gezoet met het natuurlijke Stevia!

Snel klaar, alleen melk of water toevoegen!

De service is goed en als je vragen hebt kun je er prima terecht.

Natuurlijk ga ik niet iedere dag deze lekkere pannenkoeken eten dus nu nog even kijken naar een "zuivere voor zover dat mogelijk is" eiwitshake.
 
Welkom wat zijn je doelen?
Goede reclame maak je, sterke eerste post.
 
Bedankt Sportfood.nl voor deze goeie reclame!!
 
zielige reclame
 
Zou me niks verbazen als dit gewoon het account van sportfood is....

Nah die kennen dbb beter dan deze poging. Zou er niet vanuit gaan en zou zeker niet gaan haten vanwege dit topic.
 
Zou me niks verbazen als dit gewoon het account van sportfood is....

Zou je bijna denken inderdaad!:)
In de 10 jaar dat we op DBB zitten hebben we nog nooit een fake account aangemaakt en daar gaan we ook niet mee beginnen! Iedereen die ons kent weet dat wij niet zo te werk gaan, dit zou wel heel onprofessioneel zijn en in strijd met de DBB sponsor regels.
We stimuleren wel klanten om eerlijke reviews achter te laten op verschillende social media en fora's e.d. als ze dat willen, dus ik vermoed dat dit er eentje is! Hoort alleen wel in de review afdeling. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het kan ook zo in de advertorial afdeling, lol.
 
Zou je bijna denken inderdaad!:)
In de 10 jaar dat we op DBB zitten hebben we nog nooit een fake account aangemaakt en daar gaan we ook niet mee beginnen! Iedereen die ons kent weet dat wij niet zo te werk gaan, dit zou wel heel onprofessioneel zijn en in strijd met de DBB sponsor regels.
We stimuleren wel klanten om eerlijke reviews achter te laten op verschillende social media en fora's e.d. als ze dat willen, dus ik vermoed dat dit er eentje is! Hoort alleen wel in de review afdeling. ;)

Ook wel raar dat dit dan zn 1e post is :cool: Niet dan ik jullie niet geloof hoor..
 
Het kan ook zo in de advertorial afdeling, lol.

Degene die dit geschreven is inderdaad van harte welkom om vanaf maandag op onze reclameafdeling te komen werken!:D
 
Degene die dit geschreven is inderdaad van harte welkom om vanaf maandag op onze reclameafdeling te komen werken!:D

Hoe is de beloning?
Dagelijkse onafhankelijke tevreden reviews van mij.
 
Back
Naar boven