AndroidHealthClinic

ProteinBlock - Best Body Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ultra High Protein Formula
    Low Carbohydrates
    Aspartam Free
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Chocolade smaakt prima. Niet chemisch, niet te zoet, maar gewoon goed te doen!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Een reep als ik er trek in heb
  • Waar heb je het supplement gekocht? BnF
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis producten kiezen boven bepaald bedrag
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Misschien

Mijn review:

Net de eerste reep gegeten. Valt best zwaar op de maag, best een behoorlijke reep ook met 90gram waarvan 45gram eiwitten. De choco smaak is prima! Er zitten wel vage stukjes in die door moeten gaan voor Cacao Crispies als ik de verpakking mag geloven. Maar crispen doen ze allerminst :o Het is gewoon een taai bolletje/dingetje in de reep waar je wat langer op moet kauwen. Persoonlijk hou ik nooit zo van die vage dingetjes in mijn eten, maar goed, misschien moet ik niet zo zeuren.

Ik vind het in ieder geval een welkome afwisseling op de repen die ik al heb. Ook het gehalte eiwitten is erg hoog t.o.v. andere repen.

Volgende keer neem ik een andere smaak!

protein-block-eiwitrepen.jpg
 
Vind eiwitrepen altijd zo duur. maar moet het toch eens proberen.

normaal maak ik ze altijd zelf, homemade bars met 40 gr eiwit per reep :D
 
Nette review Pun :) Wellicht indd goed als afwisseling met de eigen merk bars, zal ze eens proberen!
 
:roflol:

Je ziet wel hoeveel reacties een review als deze krijgt versus een XXL en BnF review :o

Ik heb deze trouwens ook net binnen. Door deze review :p Zijn inderdaad best lekker en je hebt er de buik
mee vol voor een tijdje. Geen te grote happen pakken echter want die dingen kleven aan je gehemelte
en je bent 10min zoet om het eraf te krijgen :p
 
Haha ja ze plakken wel enorm he :p

Ik heb er nu een stuk of 6 op, moet zeggen dat het einde v/d reep toch wel begint te irriteren. Het is dat je 45gr eiwitten weg zit te kanen anders zou ik steeds het laatste stukje weggooien ipv er 5 minuten op te moeten kauwen :D
 
Vond deze tegenvallen, maar wel handig als maaltijdvervanger of om ff snel naar binnen te werken voor een feestje.
 
Back
Naar boven