AndroidHealthClinic

Proteine chips. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bij 1fast400 had ik er eerst ook een aantal besteld, maar zijn helaas niet meer verkrijgbaar:

[Link niet meer beschikbaar]

En t is echt jammer dat ze uitverkocht zijn, want ze smaakte zeer goed
 
ja inderdaad dani ze zijn heel lekker en ook weinig khs
ik heb er nu een paar in de kast staan
ik haal ze bij de super de boer kosten 99 cent per zakje met 28 gr wel duur maar jah een leuke en lekker afwisseling ipv chips......
smaken paprika tuinkruiden en kaas uien.
xxx
ps zou het erg zijn als je die dagelijks eet...... :o
 
ps nu is er een aanbieding bij de albert heijn
3 zonnatura prod. halen twee betalen
straks ff naar de appie :D
xxx
 
naomi zei:
ja inderdaad dani ze zijn heel lekker en ook weinig khs
ik heb er nu een paar in de kast staan
ik haal ze bij de super de boer kosten 99 cent per zakje met 28 gr wel duur maar jah een leuke en lekker afwisseling ipv chips......
smaken paprika tuinkruiden en kaas uien.
xxx
ps zou het erg zijn als je die dagelijks eet...... :o
Neuh, kwestie van niet overdrijven. Let wel ff op je zoutinname, zit nog aardig wat zout in die dingen.
 
hmm klinkt goed, eens even langs de winkel vandaag :)
 
ja inderdaad niet overdrijven :p maar eet ze ook niet echt elke dag maar soms heb ik dagen erbij dat ik een zakje open doe en dan drie dagen mee doe dus niet echt heel erg toch?
ja ze zijn wel zout ja......
 
Grappig voor huis/tuin en keuken vrouwen die op hun cal/vetten willen letten. Maar 8 gram eiwit als protein chips te beschouwen schiet niet echt op :P
 
Wat zijn de voedingswaarden dan? Op de site van Zonnatura geeft hij het bij mij helaas niet weer.
 
Per 100gr
eiwit 29,2gr
koolh 45,3gr
vet 11,3gr

maar ga jij gerust lekker verder aan de Lays hoor :cool:
 
28 gram per zakje, dat is dus 8 gram eiwit per zakje. Wel lukker spul inderdaad, maar dure hobby om extra eiwitten te consumeren.
 
Als het je daar om te doen is zijn er betere middelen true. Wil je daarentegen met wat minder schuldgevoel aan een vreetbui toegeven zou ik zeggen, doen :D (Maar dat zeg ik dan ook van een zak Lays...;))
 
nou ik hem ze gezien..echt vet duur! 1 euro voor zo'n stom klein zakje.
 
Tja, ik heb er gisteren dus ook 1 zakje van op voor mijn ingehouden junkdag met sojachips, een zak rijstwafels en linzen :D
Idd per 100g veel eiwit maar per 28 gram (stom hoor die oz. maten) natuurlijk erg weinig.
Het smaakt best aardig, maar is aan de dure kant. Heb het 1x eerder uit nieuwsgierigheid gekocht en nu dus weer ivm de kortingen bij AH voor Zonnatura produkten.
 
Zou het niet gebruiken voor de extra eiwitten, maar voor als ik bv een keertje naar de bioscoop ga. Is een stuk beter dan normale chips en weer eens wat anders dan pinda's.
 
1 euro wat een bullshit prijs..en dan alleen maar omdat er zonnatura opstaat???
 
chips interesseert me niet eens meer eigenlijk. Straks begin ik chips weer lekker te vinden doordat ik dit spul ga eten. lijkt me niet de bedoeling.
Nee, ik houd het maar gewoon bij het bekende voedsel :)
 
Ik kan geen chips meer zien, ik doe vakantiejob in een chipsfabriek (Pringles) en ik zie de chips werkelijk een ganse dag voorbij schuiven...
Maar goed, proteine chips, geen slecht idee maar ik denk dat het commercieel weinig zin heeft...
 
Back
Naar boven