Fitness Seller

Proteine pannenkoekies :p (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Op de zaterdag wil ik lekker gaan junken (niet overdreven). En dan bestaat 1 maaltijd uit pannenkoeken, waarop ik eiwitpoeder (choco) wil gaan strooien :D. Lijkt me wel lekker :p, maar neem je die eiwitpoeder dan wel goed op?
 
Ja waarom niet?
Er zijn veel bb die eiwit pannekoeken maken, waar dus het eiwit in het beslag gegooid wordt samen met melk en bijv oats.
Jij voegt je eiwit in een andere vorm toe, maar het zou nog steeds opgenomen moeten worden door je lichaam.
 
Ja maar ik koop dan gewoon kant-en-klare, verwarm ze dan en verdeel dan 40 gram eiwitpoeder over de pannenkoeken.
 
maakt volgens mij ook geen bil uit.. :D
of 't nou BUITEN je maag wordt opgelost (in melk of beslag) of dat 't IN je maag wordt opgelost door lichaamssappen ed.
 
Is whey bestand tegen opwarming?! Zo ja, worden wheypannenkoeken mn favoriete tussendoortje - de shakes beginnen namelijk een beetje mn strot uit te komen... :thumb:

Mod: oh ja, pannenkoeken zelf maken is doodsimpel, gewoon wat melk, eieren en meel bij elkaar pleuren (en schepje vanillewhey?) totdat het spul dik vloeibaar is en beginnen bakken!
 
hmmz kent iemand die echte eiwitpannekoeken

Tip: Eet tussen de maaltijd door eiwit pannekoeken, recept:
-250ml eiwit met 1eetlepel(afgestreken) cakemeel. Flinke schuit citoensap, opkloppen met een garde tot het gaat schuimen, giet dit in 1pan met deksel en bak dubbelzijdig
laat voordat je ze omdraaid bakken totdat ze gaan rijzen in de pan. Maak er 3, dus 750ml eiwit met dus 3 eetlepels meel. Eet dit als tussendoortje.




deze ooit geprobeerd niet echt gelukt iemand tips ervoor
 
goed te eten die dingen :thumbup: priest maakt ze ook weleens. al eens wietpannekoeken geprobeerd ?
komen ook hard aan :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by BIGTANK
goed te eten die dingen :thunbup: priest maakt ze ook weleens al een wietpannekoeken geprobeerd ?
komen ook hard aan :D

Had dat een jaar eerder gezegd... ;)
 
in de bulk maak ik best vaak van die pannekoeken. gewoon 2 pakken pannekoek mix flink wat eiwitpoeder en een eitje of 20 erbij. Sta je alleen de hele dag te bakken in de keuken :/
 
Strak idee!
Ik haal die pannekoeken altijd bij de Aldi, en ga het binnekort ook eens proberen met eiwitpoeder (y)

Originally posted by f*cking ecto
Ja maar ik koop dan gewoon kant-en-klare, verwarm ze dan en verdeel dan 40 gram eiwitpoeder over de pannenkoeken.
 
Originally posted by AstroNiels
Strak idee!
Ik haal die pannekoeken altijd bij de Aldi, en ga het binnekort ook eens proberen met eiwitpoeder (y)


Ja ik haal ze bij de lidl, denk wel dat er wat suiker inzit maar ik eet op zaterdag een beetje junkfood.
 
Originally posted by f*cking ecto
Op de zaterdag wil ik lekker gaan junken (niet overdreven). En dan bestaat 1 maaltijd uit pannenkoeken, waarop ik eiwitpoeder (choco) wil gaan strooien :D. Lijkt me wel lekker :p, maar neem je die eiwitpoeder dan wel goed op?

Haha, echt niet te vreten die pannenkoeken met poeder ertussen :D... Neem nu gewoon een shake erbij :p
 
jongens!!!!! Whey eiwit NOOIT meebakken!!!!! Dit eiwit verliest namelijk alle waarde bij verhitting. Plantaardig eiwit daarentegen mag wel opgewarmd worden...

greetz, Luca
 
waar heb je dat gelezen ?
 
Originally posted by nilsjei1234
hmmz kent iemand die echte eiwitpannekoeken

Tip: Eet tussen de maaltijd door eiwit pannekoeken, recept:
-250ml eiwit met 1eetlepel(afgestreken) cakemeel. Flinke schuit citoensap, opkloppen met een garde tot het gaat schuimen, giet dit in 1pan met deksel en bak dubbelzijdig
laat voordat je ze omdraaid bakken totdat ze gaan rijzen in de pan. Maak er 3, dus 750ml eiwit met dus 3 eetlepels meel. Eet dit als tussendoortje.




deze ooit geprobeerd niet echt gelukt iemand tips ervoor


weet iemand iets over deze soort..

dit recept komt trouwens van een wedstrijddieet van wido...
 
is algemeen bekend, bigtank!!! In elk BBblad dat je openslaat! Wheypoeder verliest zijn waarde bij verhitting en is vervolgens leeg... Is dus totaal nutteloos. Dus eiwitpannekoeken en wheyshakes apart! Niks mengen. Andere eiwitten zijn wel te verhitten.
 
Back
Naar boven