Wat is nou het verschil tussen proteïne shake of een whey shake?
Whey eiwitten zijn andere eiwitten? zijn beter?
Whey eiwitten zijn andere eiwitten? zijn beter?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat hier idd ook een beetje mee in me hoofdOriginally posted by frietbakker
Maar het is te betwijfelen of het het prijs verschil waard is....
Originally posted by Reinier
Ik zat hier idd ook een beetje mee in me hoofd
Originally posted by f*cking ecto
voor na de training is whey ideaal...Het wordt zeer snel opgenomen en dat is dus een voordeel tov eiwitsoorten die minder snel worden opgenomen (ei-, melk- en sojaeiwit)
Originally posted by YuRi
Je lichaam wilt zich na het trainen zo snel mogelijk weer herstellen. Als je dan snelle eiwitten neemt die snel in het bloed wordt opgenomen dan bevorderd dat alleen maar het groeien van de spier.
Je moet zowel energie als bouwstoffen hebben om te herstellen.Originally posted by frietbakker
Na een training zijn je glycogeen voorraden nihil, die wil je lichaam als eerste vullen voordat ie begint aan spieren opbouwen, dus moet je eigenlijk na je training snelle suikers hebben, als dan je energie voorraden weer vol zijn dan kan je volgens mij pas de eiwitten gebruiken om je spieren op te bouwen....
Je bent niet sneller hersteld, maar je begint sneller te herstellen waardoor er minder kans is dat je in een catabole situatie komt waarbij je spieren verliest ipv opbouwd.Originally posted by frietbakker
En als alle eiwitten die je nuttigt dan je spiergroei bevorderen dan maakt het toch niet uit of je ze snel binnen krijgt of langszaam. Je lichaam zal pas stoppen met eiwit benutten als ie het niet meer nodig zou hebben... dus waarom snelle opname vs. langzame opname? Dat snap ik nog niet zo goed... Goed als je snelle eitwitten gebruikt zou dat betekenen dat je sneller klaar bent met herstellen.... maar ja als je je spiergroepen eens in de week belast kan ik me niet voorstellen dat NIET Whey zo langzaam is dat het een rol gaat spelen....
Originally posted by admin
De maaltijd daarna moet bestaan uit trage eiwitten en snelle koolhydraten bv casseine shake met weightgainer of een home made WG met melk, bananen, ijs en paar scheppen whey.
Originally posted by jamesz
wordt de whey langzamer opgenomen doordat je het met ijs mengt ofzo die paar scheppen whey blijven toch nog steeds snelle eiwitten?